2024-02-28, 21:58
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Förstår mig inte på Fredrik, hur kan man vilja framställa sig själv som lat och myglande i riks-TV?
Jag tänker främst på möjligheterna till jobb, han är ändå "frilansare"

Det står längre fram i tråden att det lata fettot lever på bidrag. Inte förvånande.
2024-02-29, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Det står längre fram i tråden att det lata fettot lever på bidrag. Inte förvånande.

Hade jag varit arbetsgivare så skulle jag aldrig befatta mig med honom. Men å andra sidan så finns det ju företag som vill anställa sådana som han för att lura på äldre alt möjligt skit.
2024-02-29, 00:29
Medlem
Citat:
Förstår mig inte på Fredrik, hur kan man vilja framställa sig själv som lat och myglande i riks-TV?

Jag tror att han låg och sov hela dagen för att han var rädd, alltså på riktigt, för att vara ensam med det andra gänget. Något han naturligtvis aldrig skulle kunna erkänna, att det känns ensamt och obehagligt att vara den enda i pakten på Farmen.

Men sedan kan man ju undra om hans låga inkomst inte också är ett mygel. En frilansare kan väl mygla hur mycket som helst med sina inkomster? Då passar det ju dessutom bra att vara lat och oduglig i rutan.
2024-02-29, 00:44
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag måste bara få skriva av mig gällande Tim.
Han är en sån totalt menlös person utan någon egen identitet. Han har inga egna åsikter, utan styrs helt av andra. Han vill se ut som en gangster, och skulle han hamna i sådant sällskap är han lätt att övertyga till att begå vad som helst.

Som sagt, vill se ut som något annat än den han är. För egentligen är han en menlös liten mammagris, helt utan manlighet. Han styrs totalt av en sån som Fredrik, som i sin tur alltid ser till att omge sig med ja-sägare som Tim. Man känner igen dessa personer från sin egen omgivning.

Om han undkommer att bli kriminell (chansen är ändå rätt god då han inte längre är tonåring) kommer han sluta tillsammans med en dominant kvinna som styr och ställer honom utan att han själv ens märker det. På samma sätt som han nu styrs av Fredrik, men själv tror att han är med och bestämmer något.

Han är en sån som, precis som Levin, säkert blivit utnyttjad många gånger av kvinnor, och sedan blivit lämnad när hon inte längre haft någon nytta av honom. Själv står han där handfallen och fattar inte vad som hände. "Vi som hade det så bra".

Gällande Fredrik kan jag bara säga att han framstår som mer och mer osympatisk ju mer man ser av honom. Hans positiva sidor väger inte längre upp. Han är den raka motsatsen till Tim/Levin, dvs falsk, manipulerande, parasiterande, lyckas styra och ställa utan att hans flock ens märker det. Flockmänniskorna tror att de är med och tar beslut, fast det i själva verket är Fredrik ensam som bestämmer.

Och att som 35+ skryta om hur lat och arbetsskygg man är, är inget som ger pluspoäng någonstans. Inte ans att ta hand om sin egen kropp orkar han, trots relativt ung ålder. Om 20 år är han en förtidspensionär på 150 kilo. Jag antar att det är hans mål.

Tim har ju enbart haft kvinnor runt sig i sin uppväxt, enbart uppfostrad av kvinnor och det märks eftersom han ju är en feg fitta som går dit vinden blåser och uppmuntrar mobbing med tanke på hur tight han var med mobbaren och kaoz-blatten Jennifer och inte ser något fel med hennes beteende alls.
2024-02-29, 00:52
Avstängd
Citat:
Han trodde nog att folk skulle tycka han är rolig. Djävligt jobbig person som är en loser utanför Farmen också. Spel och matmissbrukare samt arbetslös. Skulle vara kul att se hans kärring. He he...
2024-02-29, 00:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Tim har ju enbart haft kvinnor runt sig i sin uppväxt, enbart uppfostrad av kvinnor och det märks eftersom han ju är en feg fitta som går dit vinden blåser och uppmuntrar mobbing med tanke på hur tight han var med mobbaren och kaoz-blatten Jennifer och inte ser något fel med hennes beteende alls.
Han har tydligen kärat med sig i den karlaktiga Maxine nu på Torpet. Ombytta roller då Tim själv är som en kärring. Hatar hans flin efter varje mening.
2024-02-29, 01:25
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Han trodde nog att folk skulle tycka han är rolig. Djävligt jobbig person som är en loser utanför Farmen också. Spel och matmissbrukare samt arbetslös. Skulle vara kul att se hans kärring. He he...
Hoppas inte det blir en norm med att ta med en spelmissbrukare i Farmen. Förra säsongen då var det Viktor.
2024-02-29, 01:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Hoppas inte det blir en norm med att ta med en spelmissbrukare i Farmen. Förra säsongen då var det Viktor.
Det är väl därför dom söker för att vinna pengar kortsiktigt. Missbruket fortskrider i såpan och Tjock-Fredde trodde att det var enkelt att tjäna en slant. IQ är det som pakten har störst brist på.
Senast redigerad av Vipan 2024-02-29 kl. 02:03.
2024-02-29, 02:20
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan

https://www.facebook.com/linn.bergh.35

Varsågod. Jag gillar att hon av skam dolt på sin Facebook-sida att hon har ett förhållande med Fredrik, medans Fredrik ej dolt detta.
2024-02-29, 02:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Varsågod. Jag gillar att hon av skam dolt på sin Facebook-sida att hon har ett förhållande med Fredrik, medans Fredrik ej dolt detta.
Det var den här https://www.facebook.com/photo/?fbid=10153061714279183&set=ecnf.799564182https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152467224914183&set=pb.799564182. -2207520000&type=3
svartvita mannen hon gängade sig med 1 gång i tiden, nu hon måste titta på detta foto varje natt innan hon släcker lampan för att orka fortsätta

Samma viktresa som kronprinsessan Madde och hennes Chris Senil gjort Det händer däremot inte att man parbildar med stora skillnader från tjock till smal som sjungs i Barbapappa introt, däremot alltid blond blir ihop med blond

Slutligen en bild på Fredrik när han sitter och skiter
https://imgbox.com/GGtozAnr
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-29 kl. 02:59.
2024-02-29, 03:18
Avstängd
Citat:

Herregud! Vad ser hon hos tjockisen. Han måste vara en djävel i sängen och lägger allt krut där. Kanske är därför han är så trött och behöver vila upp sig? Samla krafter då han vet vad som väntar Tjock-Fredde ska vara glad för han kommer inte hitta nån ny pudding. Den tiden är förbi.
Senast redigerad av Vipan 2024-02-29 kl. 03:38.
2024-02-29, 05:19
Medlem
Jag kan inte bestämma mig om Levin är så blåögd eller om han bara spelar. Särskilt när han varit tydlig med att han inte ska lita på någon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in