2024-02-28, 21:18
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Jag tittar inte på era efterblivna spräng ryssar-klipp mer! Det visar bara på mindervärdeskomplex... Tragiskt!

Han blir inte sprängd, han kapitulerar.
Citera
2024-02-28, 21:19
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Jag tittar inte på era efterblivna spräng ryssar-klipp mer!

Det visar bara på mindervärdeskomplex...

Tragiskt!

En ryss som sitter med händerna upp vid en skrothög.
Ingen sprängning även om ryssen trodde först att det var en granat så han vara beredd att hoppa undan.
Sen plockar han upp rullen för att snabbt slänga bort den.
Tredje gången går han till rullen och öppnar den, tittar uppåt, nickar och följer efter drönaren.

Ja, han överlevde.
Citera
2024-02-28, 21:19
Medlem
Inte nog med att det råder förakt för andra människor, så råder det också en allmänt låg nivå i den här tråden.
Inga fakta redovisas längre och det verkar som att de flesta med andra åsikter än att: hata ryssar, får höras.
Idi Amin skulle vara stolt över diktaturen här, är Ni verkligen Svenskar?

För övrigt så tycker jag att ryssarna ska ge fan i Ukraina och tvärtom!
Citera
2024-02-28, 21:23
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Inte nog med att det råder förakt för andra människor, så råder det också en allmänt låg nivå i den här tråden.
Inga fakta redovisas längre och det verkar som att de flesta med andra åsikter än att: hata ryssar, får höras.

Hade ryssen lämnat Ukraina i fred, hade inget av denna skit hänt.
(skriven av rysshatande kremlföraktande jänkarhånande finne)
Citera
2024-02-28, 21:26
Medlem
Sooks avatar
Citat:

Tvärtom? Du menar att ukraina ska ge fan i Ryssland? Det gör de ju, eller gjorde ivart fall. Sen blev de anfallna av ryssland.

Att hata ryssar är väl rimligt då ryssland hotar att anfalla oss och därmed hotar de med att döda oss. Men vi är alla olika.
Citera
2024-02-28, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Nä men vad bra då!

Med tanke på alla andra länkar jag "råkat" hamna på så förutsatte jag att det var "gore"...

Ni verkar ju förtjusta i sånt här.

Hoppas Putin vinner vad det än är ni håller på med för skit!

Han verkar faktiskt mest sund av alla!
Citera
2024-02-28, 21:28
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Det låter som att du njuter av detta?

Han överlevde för att förhoppningsvis kunna göra något vettigt i framtiden, så ja.
Citera
2024-02-28, 21:35
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Vad skulle det vara förutom att vara bitter över kriget då?

Varför är du så bitter? Killen överlevde ju, det är positivt med tanke på att över 1000 ryssar om dagen blir jordförbättringsmedel i Ukraina. Om ryssarna hade kastat in handduken hade kriget varit över nu, synd att inte alla ryssar är så smarta som killen i klippet.
Citera
2024-02-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snake65
Kostnaden blir för hög för att låta ryzz fan härja fritt, och deras bilar är bara skit, Kreml topparna själva kör runt med västerländska lyxbilar så länge dom rullar dvs
nu var det ju Iran jag menade dom gör tydligen bilar de oxå,, hells bells
Citera
2024-02-28, 21:39
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Nä men vad bra då! Med tanke på alla andra länkar jag "råkat" hamna på så förutsatte jag att det var "gore"... Ni verkar ju förtjusta i sånt här. Hoppas Putin vinner vad det än är ni håller på med för skit! Han verkar faktiskt mest sund av alla!

Jag varnar alltid om det är otäcka bilder/videos. Putin är ond och många dör p.g.a. honom. Inklusive de ryssar som dör i "våra" videos. Putin har skadat världen enormt mycket och han fortsätter med det. Han kan avsluta kriget i morgon men hans stolthet är viktigare än människoliv.
Citera
2024-02-28, 21:44
Medlem
Silfverryggs avatar
Citat:
Vad skulle det vara förutom att vara bitter över kriget då?

Efter kriget kanske hjälpa till att göra ryssland till ett bättre plats, vilket jag tyvärr är tveksam till.

https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e95604a8-b9fc-47b5-9f22-86ca9b082c9f

"I Ryssland lever och växer en "fascistisk" generation av barn och ungdomar, vilket är våldsamt och ideologiskt utan motstycke. Detta konstaterar den kanadensiske docenten i krigspropaganda, historiken Ian Garner i sin nya bok Generation Z - Rysslands fascistiska ungdoms- och barnsoldater (Docendo 2024)".

"I sin bok ger Garner exempel på hur Ryssland hjärntvättar barn och unga till att slåss mot väst, det vill säga stödja ett anfallskrig och följa regimens fascistiska doktriner. Kärnan i utbildningsarbetet är Junarmija. Det är en militärpatriotisk medborgarfostran som riktar sig till personer mellan 8 och 17, där barn och unga får lära sig om krig."

(min översättning)

Hitler-Jugend 2.0.

Denna krig kommer inte ta slut även om putte oavsett anledning lämnar kreml.
Citera
2024-02-28, 21:47
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Och sedan flådd levande om man ska tro på rysstrollen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in