2024-02-26, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimpaXo
Är det någon annan som har problem med monster? Jag har inte kunnat kolla på något på 3 dagar snart, har provat alla olika portaler jag fått av dom tidigare men ingen funkar.
Sen har dom tagit bort supporten från Telegram så jag kan inte få tag i dom heller…
Är det någon annan som har samma problem med dom?
Fick köpa från en annan leverantör nu bara för att kunna se svenska cupen..

Du borde testa att koppla upp med mobilen, ej wifi utan mobildata 3G,4G,5G vad du nu har. Det är ett måste för att kontrollera felet 100% beror på leverantör.
Såklart måste du också kolla att du anger rätt username & password
Citera
2024-02-26, 20:26
Medlem
Varit helt ok mef min tidigare leverantör men tror absolut de finns mer potential. Vart lurad hos en ny men man läser alla kommentarer om leverantörer nu så man bli inte så sugen prova på något nytt efter scamen och efter att alla "klagar" 😂
Citera
2024-02-27, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Du borde testa att koppla upp med mobilen, ej wifi utan mobildata 3G,4G,5G vad du nu har. Det är ett måste för att kontrollera felet 100% beror på leverantör.
Såklart måste du också kolla att du anger rätt username & password

Har provat köra med mobilen också och på 5G, provade med vpn också men det blir ingen skillnad.

När jag skulle testa en annan portal så kom jag istället inte in på någon portal alls på Apple TV, står bara och laddar och sen får jag upp felmeddelande om att jag ska kolla url och internet...
Har inte provat någon ny portal på mobilen så det inte blir samma där.
Ska prova igen senare under dagen om det går annorlunda idag eller samma problem.
Sen har jag ju alltid haft kontakt med supporten på Telegram förut när det varit strul, men nu har dom tagit bort kontot där så svårt att få någon hjälp 😅

Edit:
Har köpt månads paket av dom i flera månader och det har alltid fungerat ganska bra, lite lagg ibland bara. Nu när man väl köpte 3 månaders paket så började det jävlas ordentligt 😂
Senast redigerad av JimpaXo 2024-02-27 kl. 07:08.
Citera
2024-02-27, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donjansson
Jag mailade honom (henne?) två gånger utan svar. Han brukar annars svara i princip omgående. Det råkar vara så att vårt ettårsabonnemang hos leverantören tar slut i övermorgon. Bör jag överväga att byta leverantör?
Jag är inget tekniskt geni, så inga hacker-guider i hur man får skiten att funka, tack

Vilken kör du med nu? Har samma problem här.
Citera
2024-02-27, 21:01
Medlem
Är det bara jag som har problem med att varje jävla kanal "loopar" allt stannar upp och sen hoppar det fram. Inte haft det problemet förut.
N1 och tivimate... varit såhär nån vecka nu..
Citera
2024-02-28, 14:12
Medlem
Har problem med att vissa av IPTV kanalerna helt saknar bild och ljud, men andra fungerar alldeles utmärkt, några tips på vad det kan vara?

Använder M3U IPTV på Samsung TV 2023
Citera
2024-02-28, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaskhdjkahdjadh
Har problem med att vissa av IPTV kanalerna helt saknar bild och ljud, men andra fungerar alldeles utmärkt, några tips på vad det kan vara?

Använder M3U IPTV på Samsung TV 2023

Testa i mobilen, funkar dom där?
Gör dom det kan du testa att byta app i tvn. Alt köra via tv-stick eller box.

Fungerar det inte heller i mobilen, anmäl problemet till din säljare.
Citera
2024-02-28, 15:47
Medlem
Vilken app till Google TV är bra om man vill komma åt Netflix de andra biblioteken med serier och filmer som min distributör tillhandahåller? Testar Iptv Extreme nu men jag kan inte hitta innehållet från Netflix och dylikt hittar bara live kanalerna.
Citera
2024-02-28, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko654
Vilken app till Google TV är bra om man vill komma åt Netflix de andra biblioteken med serier och filmer som min distributör tillhandahåller? Testar Iptv Extreme nu men jag kan inte hitta innehållet från Netflix och dylikt hittar bara live kanalerna.

Tivimate premium, sparkleplayer
Senast redigerad av Pejowi 2024-02-28 kl. 19:22.
Citera
2024-02-28, 20:14
Medlem
någon som upplever lagg från swediptv senaste dagarna? är det stor skillnad om man byter från wifi till kabel på tvn?
Citera
2024-03-01, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko654

Har samma problem. Får ba livekanalerna. Verkar som man behöver lägga till en playlist men vet inte var man hittar sån
Citera
2024-03-02, 03:31
Medlem
Är det någon som vet hur jag kontaktar supporten till Monster? Dom har tagit bort supporten på Telegram, jag har som sagt haft problem i en vecka typ så skulle behöva kontakta dom.
Skaffade en annan leverantör i månad och det funkar bra, så är rätt säker att problemet mellan mig och monster inte är från min ände, skulle nog behöva prova någon ny portal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in