2024-02-28, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Inte ett ljud idag, och det är ju inte direkt för att hon är sååå upptagen med jobb och samarbeten…så varför så tyst? Blir väl så om man är för tråkig och basic för att ha nått att säga

Jo nu har hon uppdaterat!!! Eller vänta en bild på sushi, oj va nytt och originell.
Citera
2024-02-28, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Jo nu har hon uppdaterat!!! Eller vänta en bild på sushi, oj va nytt och originell.

Verkar inte ha testat någon ny sort heller. Undrar om hon skulle våga äta med rå fisk.
Citera
2024-02-28, 16:44
Avslutad
Sushi på samma ställe IGEN. Och fan så hon stökar ner, skorna slängda huller om buller i hallen. Det är väl ändå inte hon som är barn i hennes familj…
Citera
2024-02-28, 16:47
Avslutad
Kan ju också bara en anledning till att hon aldrig hittar en beständig relation. Hennes kaos. Vet inte med er men min sambo skulle bli arg på riktigt om jag hade all min skit som skor, kläder, smink och locktänger slängt överallt över gemensamma bostaden…
Citera
2024-02-28, 17:36
Medlem
Citat:
Sushi på samma ställe IGEN. Och fan så hon stökar ner, skorna slängda huller om buller i hallen. Det är väl ändå inte hon som är barn i hennes familj…

Det var någon annan som också skrev detta men Linn påpekar ju relativt ofta att hon inte vill visa upp eller filma i flickornas rum etc för att hon är perfektionist. Är inte det största beviset på att man är perfektionist just att man alltid har ordning och reda. Ofta är det fint fotade foton och poser med totalt kaos i bakgrunden, inget fel med det men embrace it istället då Linn. Att man vill att det ska se perfekt ut innan man lägger ut en bild på hemmet till sociala medier är en helt annan sak än att vara perfektionist.
Citera
2024-02-28, 18:01
Medlem
Någon som vet nåt om Simon och vad han ska göra?
Jag såg precis att han lagt ut intressekontroll på sin lilla bostadsrätt på en facebooksida för lägenheter i Örebro. 1 års tid, hyra hans bostadsrätt i andra hand...
Citera
2024-02-28, 18:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kurre79
Jag såg precis att han lagt ut intressekontroll på sin lilla bostadsrätt på en facebooksida för lägenheter i Örebro. 1 års tid, hyra hans bostadsrätt i andra hand...

Sambo med Linn igen? Nä men inte en aning
Citera
2024-02-28, 18:15
Medlem
Citat:
Sambo med Linn igen? Nä men inte en aning

Well… står fortfarande på L’s facebook att de är ett par så haha.
Citera
2024-02-28, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Well… står fortfarande på L’s facebook att de är ett par så haha.

Nä men långsökt kanske men kanske ska han bo i Linns lägenhet med Belle veckorna hon inte är där och han ska typ upp till Luleå veckorna han inte har Belle? Eller nått? Inte helt omöjligt? Om denna cirkus med meningslösa varannan veckor i Stockholm ska fortsätta
Citera
2024-02-28, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurre79

Stämmer det? Har inte han hyresrätt?
Citera
2024-02-28, 18:24
Medlem
Citat:
Nä men långsökt kanske men kanske ska han bo i Linns lägenhet med Belle veckorna hon inte är där och han ska typ upp till Luleå veckorna han inte har Belle? Eller nått? Inte helt omöjligt? Om denna cirkus med meningslösa varannan veckor i Stockholm ska fortsätta

Skulle inte förvåna mig om det blev något sådant. Tror dock inte det kommer gå så bra i längden om det var så att han bodde i L’s bostad. Han hade ju behövt städa upp efter henne varje vecka och hon hade säkert haft mycket att klaga på efter de veckorna han varit där. Spännande fortsättning. (Kanske lite OT, men jag hoppas att S träffar en tjej snart för ett stadigt och långvarigt förhållande!)
Citera
2024-02-28, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Stämmer det? Har inte han hyresrätt?
Undrade också över det. Har han fått lån verkligen för en bostadsrätt från första början? Fattar att en liten lägga i Örebro kostar vad en kontantinsats är här i Stockholm men ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in