2024-02-28, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
https://thepostmillennial.com/us-airman-who-self-immolated-in-dc-connected-to-antifa-mocked-military-service-members
Han var alltså inte ANTIFA
Citera
2024-02-28, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Knappast, ingen kommer ens minnas honom imorgon.
Det tror jag nog, detta var så extremt så det lär stanna kvar
Citera
2024-02-28, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Det tror jag nog, detta var så extremt så det lär stanna kvar

Kommer ha noll betydelse.
Citera
2024-02-28, 11:04
Medlem
Betongborrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtomfiskar
Du verkar inte veta om detta så jag tar tillfället i akt att lära dig någonting som kanske kan rädda ditt eller någon annans liv.

Om du brinner ska du lägga dig ner på marken och rulla för att kväva elden. ''Get on the ground!'' betyder endast ''Ner på marken!'' och är alltså inget hot om att man ska skjuta.
Och ändå står han där och pekar med ett vapen
Du är rolig du.
Citera
2024-02-28, 11:07
Medlem
Citat:
Det är inte osannolikt. Vi lever i en mer cynisk tid idag än då sådant här fungerade som väckarklocka.
Citera
2024-02-28, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongborren
Den där idioten med vapnet skriker "get on the ground" typ 11 gånger medan killen brinner.
Kanske tur att han föll mot slutet annars hade han väl fått ett välfyllt magasin i sig också.
Amerikanska poliser är ju robotar på steroider.

Det hade i så fall varit en barmhärtighetsgärning att skjuta ihjäl honom, det skulle ha minskat hans lidande.

Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det är inte osannolikt. Vi lever i en mer cynisk tid idag än då sådant här fungerade som väckarklocka.

Psyksjuka personer fungerar inte som väckarklocka.
Hur många kineser som har gjort samma sak i protest mot Kinas regim minns du förresten?
Citera
2024-02-28, 11:15
Avstängd
Citat:

Det sa folk igår. Idag är vi ännu här och diskuterar honom. Instagram är fullt av diskussioner om honom.

Dey känns som att människor som inte VILL att hans handling ska märkas och bli ihågkommen bara skriver vad de önskar här, men ni hjälper bara till med att sprida hans budskap.

Möjligtvis påverkar detta er också.
Senast redigerad av dalavita 2024-02-28 kl. 11:18.
Citera
2024-02-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Det sa folk igår. Idag är vi ännu här och diskuterar honom. Instagram är fullt av diskussioner om honom.

Dey känns som att människor som inte VILL att hans handling ska märkas och bli ihågkommen bara skriver vad de önskar här, men ni hjälper bara till med att sprida hans budskap.

Att folk här diskuterar honom saknar betydelse.
Citera
2024-02-28, 11:18
Avstängd
Citat:
Att folk här diskuterar honom saknar betydelse.

Det är vad du tror. Betyder inte att det stämmer.

Jag tror det här påverkade dom flesta människor, vänster som höger. De som slår ifrån är också påverkade. Det ger persoektiv på konflikten även för de som sover djupast.
Citera
2024-02-28, 11:18
Medlem
1c9r5s avatar
Jag tror inte det handlar så mycket om att man tror att det ska förändra något. Det är en protest i den starkaste grad. Man klarar helt enkelt inte av att vara en del av något som bidrar till det som sker. Hellre död än att vara en del av det.
Citera
2024-02-28, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Jag tror inte det handlar så mycket om att man tror att det ska förändra något. Det är en protest i den starkaste grad. Man klarar helt enkelt inte av att vara en del av något som bidrar till det som sker. Hellre död än att vara en del av det.

Vilket tyder på att personen är psykstörd.
Citera
2024-02-28, 11:21
Avstängd
Citat:
Vilket tyder på att personen är psykstörd.

Hela den här världen är full av mentalt sjuka människor. Det är många i den här tråden också. Betyder inte att deras åsikter och erfsrenheter och tankar är meningslösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in