2024-02-27, 16:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Jag håller med dig om detta angående den lata sjusovaren som liknar Inga Gill/Tomas Brolin/Edvard Blom.

Tack!
2024-02-27, 16:51
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du vill ha Cornelia N som svärdotter??? Du skriver att hon är förståndig och klok 🤮

Varsågod - ingen med gott förstånd skulle vilja det är jag övertygad om Fast fint om du "tar över" det psykotiska vraket!

Ditt rövhål...
Vi diskuterade Cornelia G.

Cornelia N skulle jag inte vilja ha i min närhet.
2024-02-27, 19:17
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jennifer har inget minne… Brukar inte kriminella köra med det?
Men Jennifer ser tydligen en vän i Levin..?

Så till den milda grad att hon sitter och hejar på honom.

Om hon gillade honom så mycket är det konstigt att hon inte sansade sig när hon skrev storbondebrevet och uppmuntrade Knoll&Tott att samarbeta med Levin istället för att vara sura på honom. Snacka om efterhandskonstruktion från Jennifers sida.

https://www.tv4.se/artikel/40EfEel1XF3z2auzDLpBS9/jennifer-om-sitt-utspel-i-farmen-minns-det-inte-ens

Man kan nästan tro han vinner hela skiten som hon smörar.
2024-02-27, 19:30
Medlem
mensverkets avatar
https://www.hant.se/noje/kondomerna-pa-farmen-forsvann-det-anvandes-de-till-lyxrunken/10171622

Hur vet Jennifer att folk har lyxrunkat med kondomerna?
2024-02-27, 19:43
Medlem
Kan vi prata om Fredriks ögon? Tror aldrig jag sett psykot blinka en endaste gång
2024-02-27, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Märkligt...
2024-02-27, 20:19
Avslutad
Vilken klass-skillnad det är på strumapsykot - ja jag pratar om Fredrik - och Dessan. Fredrik fejkar sjukdom och ligger och trynar som en gris i sängen för att han har lust. Dessan kämpar mot skador och sjukdomar men är med hela tiden och gör en insats.
2024-02-27, 20:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
https://www.hant.se/noje/kondomerna-pa-farmen-forsvann-det-anvandes-de-till-lyxrunken/10171622

Hur vet Jennifer att folk har lyxrunkat med kondomerna?
– Nej. Att ha sex med kondom är som att äta Dumle med papper, förklarade Tim.

Han lyckas komma med en floskel i den slutkörda godis liknelsen, han lyckas för egen maskin omvandla godis till Dumle, han dementerar inte att han haft oskyddad sex med Fredrik iaf

Citat:
Ursprungligen postat av psykmys
Han borde inte heller få ligga någonsin... sicken besvikelse till människa. Snacka om bottenskrapet av genpolen.
Han verkar sakna självdistans till kameran, då han fick två chanser att säga "dom andra jobbar åt mig medans jag legat här och
prasslat med mina tjocka mjuka mage, men han sa inte det tyvärr, utan benämnde elefanten i rummet kudden & duntäcket istället, detta gör att tittarna istället självifyller att det skulle varit mage

Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Fan vilken fitta Fredrik är, otroligt feg person och riktigt vidrigt beteende att låtsas vara sjuk och inte göra något. Hur fan kan han få vara kvar? Inte sett farmen sen 2003 så minns inte reglerna men sjukt att han får vara kvar. Samma med Maxine som gick utanför området och stal mat. .
Det är Tv4s regi som bestämt att han ska vända sig mot kameran efter att Cornelia gått & säga hej till publiken https://imgbox.com/Q7VwTULX
2024-02-27, 20:35
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vilken klass-skillnad det är på strumapsykot - ja jag pratar om Fredrik - och Dessan. Fredrik fejkar sjukdom och ligger och trynar som en gris i sängen för att han har lust. Dessan kämpar mot skador och sjukdomar men är med hela tiden och gör en insats.
Den feta grisen behöver verkligen röra på sig och jäklar vad snabbt han blev frisk när det skulle letas nyckel :O
Hoppas att Levin hittar nyckeln!!!

Undrar vad hans sambo tycker om hans lathet och vidriga beteende på farmen?

Här lurar storbonden alla – låtsas vara sjuk för att slippa jobba: "Njuter av att de jobbar"
När Cornelia försöker väcka veckans storbonde, Fredrik, säger han att han mår skit och har haft frossa hela natten. Men det visar sig att han ljuger. "Jag hörde att det spöregnar, då tänkte jag direkt: Att jag är sjuk idag", avslöjar han för kameran. Se de andras reaktion i spelaren ovan.
https://www.tv4play.se/klipp/4a357f4f5159c82a8d55/video-har-lurar-storbonden-alla-latsas-vara-sjuk-for-att-slippa-jobba-njuter-av-att-de-jobbar?playli st=auto_d0576801892460866849
Senast redigerad av Timeout 2024-02-27 kl. 20:44.
2024-02-27, 20:41
Medlem
kukflashs avatar
Angående dagens avsnitt av torpet
2024-02-27, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Hoppas du har rätt ålder för det!
Själv hade jag önskat att hon var min svärdotter så förståndig och klok som hon är!

Jennifer som svärdotter, vilket drama det skulle vara konstant och jag skulle nog fått äta bajs. Nu skulle det aldrig kunna ske eftersom hon inte har rätt utseende med sig.
Jag är en ung adidasridddare från Tensta så det är i samma ålder!!
2024-02-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Angående dagens avsnitt av torpet

Men garanterat en bror till Hans Wincent!
Lite äldre och ser mindre ut men samma östgöte-dialekt (t.o.m. förschståsch) och samma ansiktsdrag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in