2024-02-27, 21:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Den feta grisen behöver verkligen röra på sig och jäklar vad snabbt han blev frisk när det skulle letas nyckel :O
Hoppas att Levin hittar nyckeln!!!

Undrar vad hans sambo tycker om hans lathet och vidriga beteende på farmen?

Här lurar storbonden alla – låtsas vara sjuk för att slippa jobba: "Njuter av att de jobbar"
När Cornelia försöker väcka veckans storbonde, Fredrik, säger han att han mår skit och har haft frossa hela natten. Men det visar sig att han ljuger. "Jag hörde att det spöregnar, då tänkte jag direkt: Att jag är sjuk idag", avslöjar han för kameran. Se de andras reaktion i spelaren ovan.
https://www.tv4play.se/klipp/4a357f4f5159c82a8d55/video-har-lurar-storbonden-alla-latsas-vara-sjuk-for-att-slippa-jobba-njuter-av-att-de-jobbar?playli st=auto_d0576801892460866849
För Fredrik går hela Farmen ut på att maska sig igenom veckorna. På vilket sätt är det att ”sätta djurens välmående först” som Wincent brukar säga? Hur kan man inte bli diskad när man så uppenbart struntar i djurens och Farmens skötsel?

Hans sambo måste vara jättestolt när hennes snart 40-åriga jättebebis visar upp sin totala omanlighet i TV. För finns det något omanligare än en vuxen karl som maskar och fuskar och smiter undan det gemensamma jobbet?? Det måste vara extremt osexigt att vara sambo med Fredrik. 🤮
2024-02-27, 22:01
Medlem
Torpet Cornelia är riktigt läskig, ett praktexemplar på en psykopat. Hon försöker efterapa sociala koder när hon rör sig bland resten av deltagarna, men det är när hon sitter själv i synken som man verkligen ser den riktiga Cornelia. Titta bara på hennes ögon i synkarna, hur de liksom bara ”stängs av”.

Riktigt jävla läskig!
2024-02-27, 22:01
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Angående dagens avsnitt av torpet
Citat:
Ursprungligen postat av BilhandlarHasse
Men garanterat en bror till Hans Wincent!
Lite äldre och ser mindre ut men samma östgöte-dialekt (t.o.m. förschståsch) och samma ansiktsdrag.

Såg ni inte att det var Wincent själv som förställde rösten och hade peruk?
2024-02-27, 22:08
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ah, han hade gått ner 10 kg och även odlat skägget 30 cm på 1 vecka.
2024-02-27, 22:11
Medlem
Dom var lika men denna var mkt smalare. Det måste vara ett syskon.
2024-02-27, 22:16
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Ah, han hade gått ner 10 kg och även odlat skägget 30 cm på 1 vecka.

Hört talas om lös-skägg? Klart de va Wincent
2024-02-28, 00:02
Medlem
Gv1875s avatar
Gårdfarihandlaren är Wincents bror!
2024-02-28, 00:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Nej. Det var hans bror och dom har båda varit med i TV-reklam. Fjantigt upplägg dessutom .
2024-02-28, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Gårdfarihandlaren är Wincents bror!
Han heter Lars Wincent, brodern som spelade gårdfarihandlaren, han pratade inte ens småländska utan östgötska mera på ee än småländska tungrots r 😀
2024-02-28, 00:35
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Blir lite orolig över mitt o andras engagemang i Farmen o hur man retar sig på folket.Jag avskyr tex Magnus som många vill ska vinna.En sån som ställer in sig hos alla o fjäskar runt i bakgrunden bara flyter med.Sen med d där småflinet i nyllet alltid ,en riktig orm är han. Har d inte varit väldigt lite fighter i tinget i år?

Det är Magnus sätt att ”spela spelet”. Han har inte den fysiska kapaciteten att vinna ett ting om styrka krävs, eller också kunskap.
På teknik är han väl kanske medelbra.
Möjligtvis att praktiska bestyr är hans bästa gren.
Han går omkring som en ”ubåt” för att slippa bli vald.
Påminner lite om (enduro ) Peter från farmen 2020. Som kom långt utan ting-deltagande.

Dock så jobbar han…. Som vissa andra inte gör.

Snäck-duschen på torpet blev inte så dum (och även de nya torparna verkade gilla den).

Samt det han sydde åt Vincent blev bra, var någon dräkt.

Han vet själv att han är en orm, för han låter de andra stå för konflikterna. Och de ”spelas ut mot varandra”.

Men jag tycker inte han är falsk eller pratar illa om någon bakom ryggen, som det finns vissa som gör.
Jag tycker inte han är elak, och är en person man skulle kunna diskutera med och som visar respekt tillbaka ( alla gör inte det, tyvärr… tex den som åkte ut senast, hade svårt med det…).

Dessutom verkar han gilla att jobba och smörar inte så mycket, som finns vissa andra deltagare som gör.

Det är han, Per och ”den tjusiga Cornelia” jag håller på.
2024-02-28, 01:16
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
För Fredrik går hela Farmen ut på att maska sig igenom veckorna. På vilket sätt är det att ”sätta djurens välmående först” som Wincent brukar säga? Hur kan man inte bli diskad när man så uppenbart struntar i djurens och Farmens skötsel?

Hans sambo måste vara jättestolt när hennes snart 40-åriga jättebebis visar upp sin totala omanlighet i TV. För finns det något omanligare än en vuxen karl som maskar och fuskar och smiter undan det gemensamma jobbet?? Det måste vara extremt osexigt att vara sambo med Fredrik. 🤮
Hon kanske är lika osexigt själv? Kaka söker make? Fast så hemsk kan väl hon knappast vara, usch vilken jättebebis, fattas bara nappen eller tummen i munnen.
2024-02-28, 02:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hon kanske är lika osexigt själv? Kaka söker make? Fast så hemsk kan väl hon knappast vara, usch vilken jättebebis, fattas bara nappen eller tummen i munnen.
Troligen inte någon kalaspingla utan någon han träffat på soc. Eller på nåt behandlingshem?. Hon ser nog likadan ut och är smällfet.
Senast redigerad av Vipan 2024-02-28 kl. 02:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in