2024-01-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luvven
Det hela är ju ett underliggande skämt. Blir ju ganska uppenbart att Alex låtsas vara konspiratorisk.

Ja okej, du har nog rätt. Då lurade ha mig där
Citera
2024-01-29, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Ja okej, du har nog rätt. Då lurade ha mig där

Hur lura han dig då?
Citera
2024-02-15, 04:30
Medlem
Komme någon ihåg vilket avsnitt som maxim försvinner och tar en stackars hund längre bort på gotland? Sist åker alex bil och ser honom springa för sista gången, påväg.
Citera
2024-02-15, 19:42
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylttjuvenikalix
Komme någon ihåg vilket avsnitt som maxim försvinner och tar en stackars hund längre bort på gotland? Sist åker alex bil och ser honom springa för sista gången, påväg.

Något av avsnitten som heter hundliv. Brukar komma ut när det är sommar och dom är på Gotland.
Citera
2024-02-23, 07:33
Medlem
Vad hände med satsningen på ”bonuspodden”? De släppte ett avsnitt som man kunde köpa för 19 kronor.

La de ner den satsningen efter det?
Citera
2024-02-26, 19:52
Medlem
kkurrukks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylttjuvenikalix

587. Två Tårar.
Citera
2024-02-27, 23:01
Medlem
Crapmagics avatar
Sigge försökte krystat relatera till dom två utseendemässiga miffona som sökte vänskap i den där dokun, gör inte samma misstag som jag och kolla på "vänskap sökes", orgelbögen förtjänar sin ensamhet, söker sig till dödsmässor i kyrkan & blir ännu morbidare, nu också beteendemässigt ovanpå utseendet
Förstår inte hur Sigge får ihop att han led av ofrivillig ensamhet, han som alltid var ihop med den där tjejen (X10)
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-27 kl. 23:09.
Citera
2024-03-02, 20:50
Medlem
Har det någonsin varit mer slående hur Alex lyckas skapa innehåll av ingenting medan Sigge slåss med en dåres envishet trots att det i grunden finns något intressant att återberätta. Jag tänker på det senaste avsnittet där Sigge redogör för när blev nedsövd inför en undersökning. Det han beskriver är mer eller mindre hur det oftast går till inför en operation. Absolut inget konstigt med det. I sann Sigge-anda mynnar historien ut i en torftig och stel historia som varken bidrar med någon slags insikt eller humor. Det är lite som att titta på en gammal journalfilm där de med DDR-metoder försökt med små humoristiska inslag som faller extremt platt.
Citera
2024-03-11, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Har det någonsin varit mer slående hur Alex lyckas skapa innehåll av ingenting medan Sigge slåss med en dåres envishet trots att det i grunden finns något intressant att återberätta. Jag tänker på det senaste avsnittet där Sigge redogör för när blev nedsövd inför en undersökning. Det han beskriver är mer eller mindre hur det oftast går till inför en operation. Absolut inget konstigt med det. I sann Sigge-anda mynnar historien ut i en torftig och stel historia som varken bidrar med någon slags insikt eller humor. Det är lite som att titta på en gammal journalfilm där de med DDR-metoder försökt med små humoristiska inslag som faller extremt platt.

Vilket var Alex segment? Lögnerna om skidsemestern? Har ALDRIG stött på en lift som man måste ta sig tio meter upp i backen för att ta. Han som susade förbi så snabbt hade de inte uppfattat ett ord av. Verkligen inte en lång mening. Restauranghistorien var förstås också helt uppdiktad. Det måste finnas åtminstone lite trovärdighet i historierna annars blir det mer radioteatern.
Citera
2024-03-11, 11:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Nej den höll samma kvalitet som Alex sk spaningar och innehållet var att vi skulle få reda på hur det känns att få anestesi vilket var en liknelse till nått annat som var den bärande tesen, har jag för mig
Citera
2024-03-12, 09:45
Bannlyst
Fy fan vilken anskrämlig podd, ryser och mår illa när jag försökt utsätta mig för det här

Sigge är en kändiskåt gubbe över 50 som grinar hela tiden, för minsta lilla, sen pissar den gråtande smygbögen på Kramer för att sedan hylla romcom-serien vänner som är sockersötas, sliskig och för blåsta tjejer

Grinbögen försöker dessutom spela svår genom att att beskriva hur han låg på sitt pojkrum och lyssnade på klassisk musik, har en enda tonåring gjort det sedan 1700-talet?

Hur länge kan en människa spela efterbliven innan den till slut blir efterbliven?

Vidare som är dom kanske den värsta sortens människa som finns, östermalmssossar helt frikopplade från den riktiga världen som är medicinska experter då dom minsann kan allt om vaccinet, svartskallekramar som är integrationsexperter, efterblivenheten tar aldrig slut

Vad har dom gjort, kastat sina föräldrar under bussen för att hänga ut dom i dåliga böcker och haft någon slags show ingen gick på?

Men Sigurd dödar den här pisspodden, så fort grinbögen öppnar käften blir det olyssningsbart, sen är den andra hälften en stammande AjK:are som mest verkar vilja impa på fyllgubben Jan Guillou med dyra viner, ängsliga förvuxna pojkar som uppenbarligen ljuger om lyssningssiffrorna

Men dom är totalt värdelösa och jag ska nu försöka forska i möjligheten att anmäla dom för våldtäkt på mina hörselgångar
Citera
2024-03-24, 08:22
Medlem
kkurrukks avatar
Grattis till alla er som lyssnar via Spotify.

Förutom de reklaminslag som Alex och Sigge själva spelar in så har man nu även lagt till Spotifys egna reklaminslag i podden.

Kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in