Citat:
Ursprungligen postat av
Keonet
Tjuven Jennifer försöker rättfärdiga sitt bedrägliga beteende med att hon ville bli diskad.
Känns som en extremt dålig lögn från en dålig tjuv och fuskare finns 100tals mer hedervärda sätt att bli diskad på.
Det hade ju bara varit att dra ett negerskämt som ett exempel.
Herre jösses

Hon kunde ha valt att åka hem och skyller sitt sätt att vara på dåligt psykiskt mående.
Ja nog har hon en dåligt psyke men det har inget att göra med hennes mående på farmen. Hon är bara sån.
Skrattar åt alla lögner i artikeln där hon försöker försvara sig, men ingen kommer att tro henne
Mobbaren mådde dåligt över hur andra var mot henne.
Bajsmamman har absolut ingen som helst insikt i hur hennes eget beteende var. Gapa och svära och vill att vissa ska äta hennes bajs och det sa hon fler än en gång. Mobba och frysa ut andra var hon bra på.
Citerar delar av en lång artikel.
Farmen-Jennifer ville bli diskad – lögnen för tittarna: ”Mådde psykiskt dåligt”
Nöje 25 feb, 2024
– Men jag mådde jättedåligt, jättedåligt! Jag bad till och med om att få åka hem men de ville ju inte riktigt och jag förstår det. Jag är inte den som liksom vill åka hem eller ge upp. Men där och då kände jag såhär “men gud,
jag sitter och blir anklagad för det ena och det andra, får pikar och kommentarer, blir behandlad på ett visst sätt som jag aldrig hade accepterat i vanliga fall”. Men jag lät det rinna av mig.
– Jag mådde så psykiskt dåligt på grund av deras beteende. Så när Maxine kom in och bara “ska vi göra det?”. Och jag bara “ja, nu har jag min chans”. Och det var det roligaste!
Därför fick inte Jennifer lämna Farmen – regeln stoppar allt
Jennifer och Maxine smög då in till produktionens läger och fick med sig bröd och godis.
Varför fick du inte bara hoppa av?
– För jag hade sagt flera gånger att jag ville åka hem för att jag inte ville bli behandlad sådär. Då får man 24 timmars betänketid och de sa att man skulle tänka igenom det här, säger Jennifer och tillägger:
– Men filmteamet var dem som fick mig att vilja stanna kvar. De sa att de finns här för mig och de var så underbara. För är det någonting som Strix och TV4 ska lyfta så är det filmteamet, de får stå ut med det ena och det andra och det är verkligen inte att bara filma vårt drama.
Läs hela artikeln här.
https://www.hant.se/noje/jennifer-ville-lamna-tvingad-vara-kvar/10171982
Det här var nog bland det löjligaste jag har läst. Bara lögner och det var för fan bara att säga att hon ville hem som så många andra.
Vi går inte på dom lögnerna Jennifer