2024-02-27, 10:06
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Tror du ett barn som blir utnyttjad av honom tänker som du? Tror du barnet vet vad Samhall är?
Men nu är det inte något barn! Det är dumpens fiskare som skriver till en man som inte har alla hästar hemma. Ett barn skulle aldrig skriva till honom på det här sättet. Det skulle aldrig ske. Läs vad jag har skrivit.
Citera
2024-02-27, 10:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Ha ha man kan ju knappt se din avatar! Ändå är det den minst motbjudande av alla bilder han skickade.. man kan ju allt om den mannens underliv..(#352)

Ja om man nu ska tycka synd om folk o ge dem frikort för att de inte har alla hästar hemma kan man ju tycka synd om alla brottslingar oavsett brott emot andra människor+ de lider ju om inte annat av empatistörning .. en störning... Svårt att se att ngn känner den värmen när de sitter med sina egna barn som blivit kontaktade av dessa gubbar.

#352 är humorn mitt i allt mörker! Han har dessutom en sak gemensamt med #382, nämligen att INGEN (oavsett ålder eller "trasighet") skulle nappa på honom online. Inte ens för 8000 paket cigg.
Däremot så kan de ju förgripa sig på minderåriga som de "kommer över" på andra sätt IRL, så deras farlighet skall inte underskattas.

Att tycka att #382 skulle få frikort är helt befängt! Som du skriver så har ju nästan alla nån form av diagnos idag. Den här gubben skriver att de måste vara försiktiga, så ingen ser dem. Han oroar sig för polisen och att folk vill sätta dit honom för att han skulle ha en så ung flickvän. Är det något han förstår, så är det att det hela är fel och är det något han förstår sig på så är det siffror. Någon här skrev att han inte skulle förstå siffror alls.
Nä, nu får det fan vara slut med daltandet!
Citera
2024-02-27, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Men nu är det inte något barn! Det är dumpens fiskare som skriver till en man som inte har alla hästar hemma. Ett barn skulle aldrig skriva till honom på det här sättet. Det skulle aldrig ske. Läs vad jag har skrivit.

Är du helt säker?
Citera
2024-02-27, 10:36
Medlem
olasvenssons avatar

En riktigt obehaglig typ. En känsla av Samhall. Kan tänka mig att han är Centerpartist med tanke på hans torftiga kläder.
Citera
2024-02-27, 10:46
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

En riktigt obehaglig typ. En känsla av Samhall. Kan tänka mig att han är Centerpartist med tanke på hans torftiga kläder.

Han välkomnar Magdalena Andersson till Värmland under nåt inlägg på Facebook och 2014 skriver han "Nu kommer sjöstedt att komma med storm steg nu när det kommer att bli nyval".
Han vet nog inte ens hur man röstar.
Senast redigerad av i-go-around 2024-02-27 kl. 11:04.
Citera
2024-02-27, 10:56
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
#382 är ännu en tveksam fångst i mitt tycke. Det hade räckt med att ta en snack med honom och anhöriga. Onödigt att lägga ut på hemsidan.

Ja, onödigt.

Bättre att inofficiellt slå han sönder och samman och ta hans sparbössa.
Citera
2024-02-27, 11:25
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Ja, onödigt.

Bättre att inofficiellt slå han sönder och samman och ta hans sparbössa.
Onödigt!! Vilka jävla idioter det finns på detta forum!

Tror ni att barn och unga far mindre illa bara för att idioten/våldtäktsmannen har under 75 i IQ?

Så länge man har konsekvenstänk och är på rätt plats i rätt tid ska man publiceras på Dumpen.
Citera
2024-02-27, 11:27
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Onödigt!! Vilka jävla idioter det finns på detta forum!

Tror ni att barn och unga far mindre illa bara för att idioten/våldtäktsmannen har under 75 i IQ?

Så länge man har konsekvenstänk och är på rätt plats i rätt tid ska man publiceras på Dumpen.

Har du ens läst chattloggen?

Torka tårarna och läs.
Citera
2024-02-27, 12:03
Medlem
farbror Svens avatar
Kommendörkaptenen som vill pilla på en flickas klitoris fortsätter med sina Ukraina-inlägg på FB.

Citera
2024-02-27, 14:16
Medlem
Krakatoas avatar
https://dumpen.se/2023/05/01/ja-se-det-snoar-napp-222-stockholm/

Nån som vet hur det gick med likören?
Citera
2024-02-27, 15:17
Medlem
SnutteFia03s avatar

Som jag har förstått det så hänger dumpen inte ut de som har en såpass grav diagnos att de inte kan skilja mellan ett barn och en vuxen.

Men läser man chatten så framgår det tydligt att #382 är fullt medveten om att det han sysslar med är fel då han bland annat nämner att han är orolig för polisen och att han och barnet inte får synas tillsammans "för mycket" ute.
Citera
2024-02-27, 15:33
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Som jag har förstått det så hänger dumpen inte ut de som har en såpass grav diagnos att de inte kan skilja mellan ett barn och en vuxen.

Men läser man chatten så framgår det tydligt att #382 är fullt medveten om att det han sysslar med är fel då han bland annat nämner att han är orolig för polisen och att han och barnet inte får synas tillsammans "för mycket" ute.
Ditt resonemang håller inte. Titta på videon, den här mannen har en miljon diagnoser. Det är oetiskt och grymt att lägga ut den här mannen. Hade räckt att kontaktat anhöriga, samhall etc etc. Men då blir det inte något swishande, glömde bort det. Läs mitt tidigare inlägg om hot och trakasserier. Hans liv är förstört. Oetiskt är rätt ord. S och P kommer i framtiden lägga upp ännu mer tveksamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in