2024-02-26, 23:38
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
När Jennifer pratar om "mina grabbar" låter hon som en gangstermorsa
Nu blev det ännu mer lögner när hon har sett kritiken mot henne... och den är på grund av hennes eget beteende men det inser hon inte, hon fortsätter i samma stil med lögner
Nej vi måste inte hata "någon"! Vi hatar bara dom som beter sig illa och det var Jennifer en mästare på!!!

Farmen-Jennifer bemöter tittarnas starka kritik: ”De måste hata någon”
Nöje 25 feb, 2024
Tittarnas kritik mot Jennifer efter tinget: ”Visade sitt rätta jag”
Jennifers reaktion efter förlusten har fått stor kritik från tittarna. På Hänts egna Facebook-sida har det trillat in en hel del kommentarer från upprörda tittare som reagerat.

”Tror att hon visade sitt rätta jag efter förlusten idag, en arg och hämndlysten tjej som inte kan förstå att allt inte går hennes väg. Vill inte vara elak så förlåt men det var inte en dag för tidigt att hon åkte ut.”, skriver en tittare.

”Men hur dålig förlorare får man va?? Sparkade på Levins rännor, så skönt att hon åkte ut, hej då.”, skriver en annan.

”Levin visade respekt mot Jennifer fast hon betedde sig illa, även mot Tim och Fredrik.”, tycker en tredje.

Hur ställer du dig till kritiken från tittarna?
– Jag struntar fullständigt i vad tittarna tycker om mig, de måste ju hata någon och jag ställer gärna upp på den! Jag var inte med i programmet för deras skull eller för att bli älskad. Jag var med för upplevelsen och för mig själv.

Läs hela artikeln här
https://www.hant.se/noje/farmen-jennifer-bemoter-tittarnas-starka-kritik/10175622

Att uttala sig om att hon skiter i alla tittare gör henne ju bara ännu mera osympatisk om det nu ens är möjligt?
Vilken vidrig människa
2024-02-26, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Det är möjligt men det gör honom ändå inte till varken elektriker eller rörmokare så som folk tänker det. Min poäng är att han gärna vill småskrävla lite. Tänkte inte starta nån jättediskussion om detta. Men som sagt, jag gillar honom ändå. Den enda vettiga deltagaren där inne.
Du kan ju kolla in Per Påtår Renström på Facebook. Hans översta inlägg nu är en bild från 80-talet på ”när han byggde sitt första hus i Texas”. Perre verkar vara en sån där härlig typ som testat på massor av olika jobb under årens lopp och verkligen har skaffat sig 250 år erfarenhet och kunskap på 40 års tid.
2024-02-27, 00:27
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gestapofredde
Fredrik är bidragstagare, hade en inkomst om 16k/mån 2022.
För att vara exakt deklarerade lata feta Freddy han för en inkomst på 193.015 kr 2022 och det blir 16.084 kr/månad före skatt.
Hans sambo har inte så mycket mer. Deklarerade för 252.078 kr 2022.
Men lika barn leker väl bäst ihop... hon är 38 och han 35.

Dom har det inte fett precis men jag unnar inte den lata feta att vinna.
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Haha jag är ju på din sida. Jag tror ju också Per har kompetenser. Är ju Fredde som förmodligen inte lyft ett finger under hela sitt liv.
Lata feta Freddy lär nog inte lyfta några fingrar i fortsättningen heller...
2024-02-27, 00:29
Medlem
BombaySaphires avatar
Fan vad äcklig han är, den fula, tjocka, feta grisen Fredrik. Bara maskar och ligger och jäser i storbondestugan. Jävla latmask. Han ser ut som en överviktig ful tant i ansiktet dessutom. Usch vilket äckel! Ut med fanskapet.
2024-02-27, 00:33
Medlem
picapicans avatar
Rejäl röv på Ronja i string vid bryggan i kvällens avsnitt.
2024-02-27, 00:37
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Att uttala sig om att hon skiter i alla tittare gör henne ju bara ännu mera osympatisk om det nu ens är möjligt?
Vilken vidrig människa
Ja så mycket vidrigare kan någon knappast blir. Njöt när hon åkte ut YES YES YES
Jennifers uttalande...
Hur ställer du dig till kritiken från tittarna?
– Jag struntar fullständigt i vad tittarna tycker om mig, de måste ju hata någon och jag ställer gärna upp på den! Jag var inte med i programmet för deras skull eller för att bli älskad. Jag var med för upplevelsen och för mig själv.

Att sen ta på sig offerkoftan storlek armétält i andra intervjuer och skylla på dåligt psykiskt mående pga hur andra behandlade henne är bara för sjukt.
Jennifer var den stora mobbaren som frös ut andra och ingen glömmer "Ät mitt bajs"
Hon är bara fullständigt vidrig
2024-02-27, 01:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Rejäl röv på Ronja i string vid bryggan i kvällens avsnitt.
Har du bedömt svankningen? som resten av alla ass-masters i tråden som gnäller på Cornelius röv lägger stor vikt vid
2024-02-27, 01:25
Medlem
Ronja har en super-gump. hää
2024-02-27, 01:26
Medlem
Ondskan i torpet Cornelias ansikte när hon pratade om att bli fredad denna veckan. Jösses det var en lite läskig blick hon hade
2024-02-27, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har du bedömt svankningen? som resten av alla ass-masters i tråden som gnäller på Cornelius röv lägger stor vikt vid

Inte sett hennes ben? Sjukaste lävlar
2024-02-27, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Hon måste tilll sjukan Tror hon kukat mig på häktet i Hbg. Minns den kåta rösten
2024-02-27, 01:46
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Du kan ju kolla in Per Påtår Renström på Facebook. Hans översta inlägg nu är en bild från 80-talet på ”när han byggde sitt första hus i Texas”. Perre verkar vara en sån där härlig typ som testat på massor av olika jobb under årens lopp och verkligen har skaffat sig 250 år erfarenhet och kunskap på 40 års tid.
Han är säkert duktig på många olika saker men han är ändå den tråkigaste människan som någonsin varit med i tv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in