2024-02-26, 22:49
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Har han sagt att han jobbat med det eller tex gjort elektronik arbeten. Känner en gäng med personer som gjort både elektronik, stenläggning, rörmokare arbeten utan utbildning.

Nej Perra har INTE delgett sitt CV inför tittarna.

Vart vill du komma? Att han skulle vara inkompetent eller så? Kanske 250 år som Fredde sa i synk och satt och oljade sig att Perra inte kunde allt som Fredde fått höra? 🤔

Ähhh - inse att Perra HAR kompetens utan att behöva visa sitt CV inför hela svenska folkets tittare på Farmen.

Undrar vilken kompetens Fredde har? Att provsova sängar kanske? 🙄
2024-02-26, 22:52
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Undrar om det gick upp för Tim hur korkad han hade varit, när Maxine som väntat valde Corre. Tim har två pers att slåss mot, för om Maxine eller Corre vinner en kamp kommer de givetvis att plocka amuletter från Tim - inte från varandra.

Citat:
Allt pekar på det, ja. Så då agerar man efter det om man är taktisk.

Hahahaha. Har du inte sett att Maxine och Tim sitter ihop? Maxine skulle lätt överge Corre för Tim 😄
2024-02-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Vart vill du komma? Att han skulle vara inkompetent eller så? Kanske 250 år som Fredde sa i synk och satt och oljade sig att Perra inte kunde allt som Fredde fått höra? 🤔

Ähhh - inse att Perra HAR kompetens utan att behöva visa sitt CV inför hela svenska folkets tittare på Farmen.

Fredrik är bidragstagare, hade en inkomst om 16k/mån 2022.
2024-02-26, 22:54
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Jag tror inte det efter att sett dagens avsnitt. Då visar hon ganska stark avsky mot Ronja och Cornelia

Jag vet vad jag pratar om. Det är hon.
2024-02-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Haha jag är ju på din sida. Jag tror ju också Per har kompetenser. Är ju Fredde som förmodligen inte lyft ett finger under hela sitt liv.
2024-02-26, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Jag vet vad jag pratar om. Det är hon.

Jag hoppas du har rätt!
2024-02-26, 22:58
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Jag hoppas du har rätt!

Kommer förmodligen få se längre fram. Dom är inte vänner överhuvudtaget.
2024-02-26, 23:09
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Vet pakten ens vad ”ormar” betyder? Att öppet uttrycka att man vill slå ut pakten en efter en gör en väl knappast till en orm. Att göra som pakten själva har gjort och kasta egna kompisar under bussen, försöka lura Cornelia för att splittra på henne och Ronja, försöka lura Magnus osv, där snackar vi däremot ormigt beteende då det innefattar att ljuga om vänskap och gå bakom ryggen.

Jennifer är så jävla kass. Inte ens när hon åkt ut kunde hon släppa sitt vidriga mobbarbeteende, och offerkoftan var som vanligt på när hon skrev storbondebrevet och gnällde om hur eeelaka alla varit mot henne när hon varit utan sina ”grabbar”. Inte så kul att vara utstött, men att stöta ut andra går bra. Ingen har varit direkt elak förutom Jennifer. Genuint motbjudande människa. Nu är det äcklet Fredde och Tim kvar. Sen Maxine och Cornelia. Sen Levin. Sen Magnus. Vem som vinner efter det kvittar. Helst ser jag Perre som vinnare, han är helt klart mest värdig.
2024-02-26, 23:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Hahahaha. Har du inte sett att Maxine och Tim sitter ihop? Maxine skulle lätt överge Corre för Tim 😄
Hm. Jag tror inte att Maxine och Corre gillar varandra egentligen men tror ändå att de håller ihop pga att bägge tjänar på det. Har dock sett att Maxine har lagt upp flera stories på Insta riktade till Levin. Utifrån det verkar som att det är honom som hon gillade mest på Farmen.
2024-02-26, 23:23
Medlem
picapicans avatar
Vad löjligt trädfällaren och psykopaten reagerade på att det lekts anden i glaset på Torpet. Glaset var tvunget att slås sönder med en hammare och duon höll på att få nervsammanbrott.

De blev förbannade över att deras namn målats över på hönshuset, vilka losers. Cornelia vill verkligen visa sina pattar, går jämt omkring med tight linne långt nerdraget, så halva brösten trillar ut.

Vilken vidrig människa hon är! Hoppas det är hon Maxine pratar om. Tråkigt att de båda sitter säkert denna vecka och Tomas Brolin gör som vanligt allt för att slippa arbeta.
2024-02-26, 23:25
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Hm. Jag tror inte att Maxine och Corre gillar varandra egentligen men tror ändå att de håller ihop pga att bägge tjänar på det. Har dock sett att Maxine har lagt upp flera stories på Insta riktade till Levin. Utifrån det verkar som att det är honom som hon gillade mest på Farmen.

Vi får väl se 🤡
2024-02-26, 23:26
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Vet pakten ens vad ”ormar” betyder? Att öppet uttrycka att man vill slå ut pakten en efter en gör en väl knappast till en orm. Att göra som pakten själva har gjort och kasta egna kompisar under bussen, försöka lura Cornelia för att splittra på henne och Ronja, försöka lura Magnus osv, där snackar vi däremot ormigt beteende då det innefattar att ljuga om vänskap och gå bakom ryggen.

Jennifer är så jävla kass. Inte ens när hon åkt ut kunde hon släppa sitt vidriga mobbarbeteende, och offerkoftan var som vanligt på när hon skrev storbondebrevet och gnällde om hur eeelaka alla varit mot henne när hon varit utan sina ”grabbar”. Inte så kul att vara utstött, men att stöta ut andra går bra. Ingen har varit direkt elak förutom Jennifer. Genuint motbjudande människa. Nu är det äcklet Fredde och Tim kvar. Sen Maxine och Cornelia. Sen Levin. Sen Magnus. Vem som vinner efter det kvittar. Helst ser jag Perre som vinnare, han är helt klart mest värdig.

Instämmer i allt du säger.

Ortengänget har en helt skev världsuppfattning, men jag antar att det blir så när man kommer från mindre lyckligt lottade förhållanden, och saknar både iq och eq. De kan ju egentligen inte rå för detta, men det blir osmakligt när de allihopa spelar ut sina register så hårt de kan, för att vara så vidriga som möjligt.

För min del kvittar det också egentligen vem som vinner, så länge det varken blir Tim, Fredrik, Maxine eller Cornelia.N - något jag tror att typ 95% av tittarna håller med om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in