2024-02-26, 20:56
Medlem
Gubben_Ralfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruler12
Hon sa "rör mej inte" och knäppte till Levin på armen. Obehagligt

Ja, annars har hon varit en riktigt mysig och sympatisk människa
2024-02-26, 21:00
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Var blev hennes Mohammed av?
Han verkar ha dragit från Jennifer redan när farmen spelades in för han nämndes i början men sen inte alls.
Klok kille
2024-02-26, 21:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag kom på att tänka på den här om Per, fast nu har han odlat skägg

https://www.youtube.com/watch?v=GXAxGOKnEUs&t=20s

https://www.youtube.com/watch?v=h6najDcxsSY
Och gratistidningen Metro är ju som bekant nerlagd

Vet inte hur mycket status det är att ha mytomaniserat fram att man jobbat med stenläggning nåväl huvudsaken att det kan gå från detta till att sedan äga Rhodesia eller nått liknande
2024-02-26, 21:26
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Levin, Lenin, Lenin.

Gullible är ordet på engelska...

Att göra sig lustig på vilket namn man har fått - känns väl inte höra hemma i tråden Farmen? Det är ju något som ens föräldrar har tilldelat sina barn.
2024-02-26, 21:31
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Och gratistidningen Metro är ju som bekant nerlagd

Vet inte hur mycket status det är att ha mytomaniserat fram att man jobbat med stenläggning nåväl huvudsaken att det kan gå från detta till att sedan äga Rhodesia eller nått liknande
Jag gillar Per. Men känns som han överdriver sina erfarenheter en smula. Han har alltså jobbat med markarbeten i 30 år, samt att han under första veckan berättade att han jobbat både som rörmokare och elektriker. Yrken som tar 5 år vardera plus utbildning att bli någorlunda duktig på. Och som inte det vore nog så är han idag skipper på en charterbåt. Många järn i elden minst sagt!
2024-02-26, 21:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Jag gillar Per. Men känns som han överdriver sina erfarenheter en smula. Han har alltså jobbat med markarbeten i 30 år, samt att han under första veckan berättade att han jobbat både som rörmokare och elektriker. Yrken som tar 5 år vardera plus utbildning att bli någorlunda duktig på. Och som inte det vore nog så är han idag skipper på en charterbåt. Många järn i elden minst sagt!
Vad gör en charterbåt? undra hur en vanlig arbetsdag ser ut för skipper Perra? som gör att han taxerade 300000 om året eller vad det var
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-26 kl. 21:43.
2024-02-26, 21:36
Avslutad
Maxine, riktig wt-tjej. Hon har nog blivit påsatt i raggarbilar sen tidig ålder.
2024-02-26, 21:40
Medlem
Crapmagics avatar
Biffen eller Buffen vem fick tillgång till Muffen?

Väldigt förklenande mot Fredrik att han fick den där ratade rollen i förhållande till Biffen,
hon har satt ihop nån slags nyversion av Jönssonligan där hon är Horis och ihop med Biffen?

Hur han Biffen #2 Ronja gjort för att få sådana där grova armar tror ni?
får man sådana muckler av att lyfta telefonluren 90000 gånger när man svarar på 112

Jag trodde det var dallerpölsa först, men efter kvällens uppvisning av helheten så förstår jag att armarna inte består av fett
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-26 kl. 21:49.
2024-02-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Han har ju ett AB som han driftat sen 2006 som gör just markarbete. Så det är väl knappast omöjligt att han jobbat med det innan 2006 med, snarare troligt.
Sen behövde man väl för i helvete inte 5 års utbildning för att bli elektriker eller rörmokare på 80 talet. Inte idag heller för den delen
2024-02-26, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Anna sa väl i dagen avsnitt att nu är det sista veckan att ta sig till Torpet?

Torpet nästa vecka:
2024-02-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Blir ännu värre imorgon....
Sett alla veckans avsnitt å herregud
..han e ju så sjuk stackarn....
2024-02-26, 21:56
Medlem
[Assman]s avatar
Bara jag som får eksem av Rinkey-Jennifer?

Stackars barn att ha en sån tragisk förortsmorsa. Hon beter ju sig som en liten jävla snorunge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in