2024-02-26, 16:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
#379 har lagt upp den obligatoriska bilden med varselväst. Är det något kodspråk inom pedofilkretsar? Lite som swingers med sina flamingos?

Nej, saken är den att i princip alla som inte jobbar på kontor eller dylikt tvingas ha på sig de här löjliga varselkläderna numera. Det finns dock folk som inte bryr sig om att ta av sig dem på fritiden, när de t ex ska på dejt med en 13-åring, men det är en helt annan femma.
Citera
2024-02-26, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dotdashdashdotdash
Ja rena rama Kamratposten här inne för sjuttsingen.

Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Precis! Eller ännu bättre, använd devglan och slipp dessa förbannade rebusar, kan inte fatta efter alla dessa sidor i tråden att man fortfarande inte kan enas om ett system, antingen ett enkelt chiffer, eller devglan… hur svårt kan det va?

Problemet är att jag och många med mig inte kan använda devglan då antivirusprogrammet sparkar bakut.
Citera
2024-02-26, 17:17
Medlem
Jag kan göra en rebus för Clubhouse och Instagram som han har.
Första delen av namnet är motsatsen till över. Andra delen är ost på engelska, med z istället för s.
Det ger ledtrådar till vem det är.
Citera
2024-02-26, 17:28
Medlem
phreuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
Första delen av namnet är motsatsen till över. Andra delen är ost på engelska, med z istället för s.
Snyggt!
Citera
2024-02-26, 17:31
Medlem
whataboutisms avatar
Efter att ha tagit del av de högljudda tongångarna härinne kring Pappa Stor #289 kan jag bara konstatera att jag mår rejält illa efter att återigen ha lyssnat på hans telefonsamtal med barnet (a.k.a. Skurt) och sett konfrontationen. Det råder inga som helst tvivel om att detta skämt till man var ett vider av kollossala mått. Och nej, jag anser det inte vara okej att skriva oförskämdheter på minnessidan. Dock är ”frid” knappast det tillstånd i vilket han nu vilar.
Citera
2024-02-26, 17:54
Medlem
Rebus på #305 ”Det vispar i kalsongen” tack vare Neretoidea.
Blir inte enkel men bättre än inget.

Förnamn: Spelaren som kallades ”den lilla tsaren” i Arsenal, men byt ut sista bokstaven mot ett i.

Efternamn: Delas med stavhoppare som kom femma i finalen i OS 2020. Tävlade för Australien men har ett ryskt namn som börjar på C.

Född: 1989+1

Citera
2024-02-26, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tippar på liten chans att han är fotograf på riktigt. Snarare ett klassiskt knep han hittade i groominghandboken. Jag har försökt kolla efter ryska namn i Kristianstad kommun men inte kunnat verifiera något. Det har heller aldrig dykt upp nåt intressant på kommuntoppen på MrKoll där jag håller utkik. Det vill nog till att han blir outad av någon som stött på honom i jobbsammanhang, eller kanske mer sannolikt på nåt jobbcenter med andra arbetslösa.

Hörde ett reportage på radio häromdagen med en ryss som bodde Kristianstad och nyligen fått uppehållstillstånd. Jobbade som fotograf i Ryssland och hade nyligen fått sitt första svenska foto-uppdrag.

Länk till sändningen:
https://sverigesradio.se/artikel/andrej-flydde-ryska-mobiliseringen-fick-asyl-i-sverige--2
Citera
2024-02-26, 18:39
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Korrekt, det är som att alla judar skulle förlåta Hitler efter att han blåste skallen av sig. "Det är lungt, han är död nu, nu får alla hans nära och kära sörja honom ifred"
Men ge er nu, jämför ni Pappastor med Hitler?
Han gjorde fel, riktigt jävla fel men han är borta nu.
Den där skurt var ingen riktig flicka, allt pedofilsnusk var bara i hans sjuka huvud.
Nånstans måste det ju räcka.
Han tog livet av sig, vad mer vill ni?
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-02-26 kl. 18:42.
Citera
2024-02-26, 18:53
Medlem
Hittade #305s galleri på nätet. Riktigt vass fotograf.
Citera
2024-02-26, 19:54
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neritoidea
Tjusigt! Han var visst fotograf trots allt. En udda sådan skulle jag säga.
Citera
2024-02-26, 19:57
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtermission
Korrekt, det är som att alla judar skulle förlåta Hitler efter att han blåste skallen av sig. "Det är lungt, han är död nu, nu får alla hans nära och kära sörja honom ifred"
Den satans gubbjäveln Hitler dog av cyanid.
Citera
2024-02-26, 19:57
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
Rebus på #305 ”Det vispar i kalsongen” tack vare Neretoidea.
Blir inte enkel men bättre än inget.

Förnamn: Spelaren som kallades ”den lilla tsaren” i Arsenal, men byt ut sista bokstaven mot ett i.

Efternamn: Delas med stavhoppare som kom femma i finalen i OS 2020. Tävlade för Australien men har ett ryskt namn som börjar på C.

Född: 1989+1

Rättelse. Viktor C kom femma i finalen år 2000. Inte 2020.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in