2024-02-23, 16:21
Medlem
Nosstocks avatar
#378 ser ut som en 15-åring i en 40-årings manskropp.
Citera
2024-02-23, 16:59
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Tänkte precis samma sak när jag läste #376s chatt. Vilken idiot.

Plus.. vem fan skickar en bild när man är bakis, skelögd och helt sne?
376an (uttal: "tre-sjutti-sexan") är en historia för sig. Med tanke på storleken ögonen får genom glasögonen är han så gott som blind utan brillor.
Citera
2024-02-23, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
Tragiskt nog glömmer man ju faktiskt bort gäddorna som bara drar, eftersom klippen inte blir särskilt underhållande. Det Patrik och Sara säger om att det är bäst för alla att man står kvar och förklarar stämmer ju inte riktigt. Det enda man åstadkommer är att etsa sig fast hos alla tittare.

Det är väl ett klassiskt fight or flight - beteende som kickar igång. I stridens hetta hinner vissa inte inse att det inte finns någon chans att prata bort publiceringen.

Tiktok-janne sa inte speciellt mycket. Men ligger top1 på mest minnesvärda konfrontationer.
Citera
2024-02-23, 17:46
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Tänkte precis samma sak när jag läste #376s chatt. Vilken idiot.

Plus.. vem fan skickar en bild när man är bakis, skelögd och helt sne?

Den mannen är för fan född helt skev, den födseln var nog ingen enkel match. Antagligen kom han ut på tvären och ramlade rätt ned i klinkret på BB. När modern äntligen fick honom till sitt bröst så blev hon så chockad av hans vanskapthet att hon tappade honom i golvet igen!

Skulle vara kul att få bevittna när den mannen besöker optikern.
Citera
2024-02-23, 18:22
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Är väl för fan bara att använda 🔍 och söka på ordet ”självmord” här i tråden så kommer det upp vad du letar efter!!
Är 711:e gången frågan ställs och varenda gång, från varenda en som ställer den verkar handlingsförlamningen vara ett faktum och svar ska skyndsamt serveras av andra!

Jag gjorde de nu, kollat igenom allt möjligt. Hittar inte ett skit. Antigen så trollar du eller så existerar de inte. För jag frågar om länkar och sida men ingen känns veta något.
Citera
2024-02-23, 18:25
Medlem
whataboutisms avatar
Men alltså #377 Batman. Nu vet vi ju att han är pedofil. Men när jag ser sambons (fruns? de har ju samma efternamn) Facebookprofil blir jag så j-a frustrerad. Hon är så himla fin! Nu vill jag inte höra några oförskämdheter och protester från Flashback Low Lifes. För jag är i den ålder när allt under 35-40 år oftast är fullständigt oattraktivt för mig. Jag fattar bara inte hur en familjefar med välutbildad sexig fru och två välartade barn bara kan riska allt på grund av sina sjuka böjelser. Idioten har uppenbarligen aldrig insett vad han hade. Nu har han förlorat allt. Idiot!! 😡
Citera
2024-02-23, 18:26
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Stort tack!
Letat som fan men kunde ej hitta....
Citera
2024-02-23, 18:35
Medlem
Såg att #377 numera saknar arbete att gå till, finns ett inlägg på hans fd arbetsgivares facebook.

Ena dottern verkar ha rensat sin FB också, men inte den andra. Frun och den andra dottern har en del saker kvar.

Ser även ut som han är frivillig sjöräddare i klyktattarland (Y)
Senast redigerad av JennieAhl 2024-02-23 kl. 18:40.
Citera
2024-02-23, 18:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
#378 ser ut som en 15-åring i en 40-årings manskropp.

Max 12 år mentalt. Max.
Citera
2024-02-23, 18:41
Medlem
i-go-arounds avatar
#376 är identifierad. En tapper Grävare ringde helt sonika upp den misstänkte mannen och frågade rakt ut om det var han som lagts ut på Dumpen.se och mannen svarade glatt på alla frågor. Hela telefonsamtalet ligger i Telegramgruppen. Gå in där och lyssna. Den som vill ha rebus här kan ju göra en!
Citera
2024-02-23, 18:51
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Men sluta gnäll. Vem saknar ni rebus på? Gör rebus på den. Klart!

Göra rebus på någon man inte vet namnet på? Låter som det indiska reptricket.
Citera
2024-02-23, 19:02
Medlem
#376 Putte snackar med barn är identifierad.

Rebus:

Förnamn: Samma som svensk trubadur från Linköping, har bland annat gjort låten ”Om du lämnar mig nu” tillsammans med Miss Li.

Andranamn (och tilltalsnamn): Samma som skådespelaren som har manliga huvudrollen i Ghost och Dirty Dancing.

Efternamn: Författaren till boken ”Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann”.

Ålder: Född sju dagar efter legenden Klas Ingesson.

Ort: Denna ort har följande slogan: ”En liten ort men en stor plats att leva i”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in