2024-02-26, 08:22
Medlem
#381 borde enligt Dumpens egna etiska principer aldrig publicerats. En särskoleelev måste väl ändå klassas som Intellektuellt funktionsnedsatt. Å andra sidan ska man tydligen vara så intellektuellt funktionsnedsatt att man tror att Sara är en fjortonåring för att slippa publicering.....

Tur att han var så tyst att hans publicering kan falla i glömska snabbt. Han förstod nog inte mycket av det som hände.
Citera
2024-02-26, 08:35
Medlem
SysterMorbids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#381 borde enligt Dumpens egna etiska principer aldrig publicerats. En särskoleelev måste väl ändå klassas som Intellektuellt funktionsnedsatt. Å andra sidan ska man tydligen vara så intellektuellt funktionsnedsatt att man tror att Sara är en fjortonåring för att slippa publicering.....

Tur att han var så tyst att hans publicering kan falla i glömska snabbt. Han förstod nog inte mycket av det som hände.

En särskoleelev? 31 år och jobbar natt..
Citera
2024-02-26, 08:36
Medlem
SysterMorbids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
I min och de flesta andras värld är det fullkomligt ofattbart att man inte kan respektera de döda.

Japp i min värld också men det sker mord, våldtäkter, pedofili dagligen i vår sjuka värld. Så det finns mycket som man tycker är helt ofattbart men det sker ändå. Jag är realist, jag vet att det finns allt för mycket idioter och psykopater bland oss.
Senast redigerad av SysterMorbid 2024-02-26 kl. 08:48.
Citera
2024-02-26, 08:41
Medlem
SysterMorbids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Hur gammal är du, 75?

Jag vågar påstå att de allra flesta får en digital dödsannons numera.

Okej, inget som jag har upplevt iaf. Kommentarerna skulle jag inte värdera högt.. är det folk som verkligen bryr sig kommer det inte via ett digitalt meddelande på internet.
Citera
2024-02-26, 08:43
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenimDemon
Det där mumlade jag på göteborgska när jag i veckan bytte tändstift, tändkablar, och brytare på min Opel Ascona.

För övrigt en tråkig gädda. På senare tid har det varit några riktigt fina fångster som höjer förväntningarna. Det här var ännu en bifångst.

Förvisso tråkig, men skulle #381 gett sig på mina ungar så hade det varit ännu tråkigare för honom. Hade #375 ett lager från min umgängeskrets, funderar fortfarande kring varför vi inte utdelade förnedringsstryk där.
Citera
2024-02-26, 08:45
Medlem
SysterMorbids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Kanske för att visa att det fanns folk som ändå älskade honom. Att han var mer än bara en titel som anspelar på det värsta tänkbara. För även han har varit ett älskat barn en gång i tiden. I vilket fall som helst är det familjens och föräldrarnas rätt att kunna ha ett fredat minnesrum på en avsedd sida. Att det sen finns respektlösa idioter som går in och hädar deras sorgebearbetning är knappast oväntat. Att håna en sörjande på det sättet är dock så lågt man bara kan sjunka. Det är lägre än att vara pedofil.

Är ju inte precis ett fredat minnesrum när vilken idiot som helst kan ansluta sig och skriva i princip vad som helst.

Vet inte om det riktigt är lägre än pedofili då personen redan är död och hatiska kommentarer kring personen florerar över internet härs och tvärs ändå. Dock är det även i min värld helt fel.

Men att en vuxen man knullar ett spädbarn ser jag som värre än kommentaren "Tragisk bortgång, synd att det andra huvudet styrde"
Citera
2024-02-26, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Han hade praktik på Bowlinghallen, därför var han där. Men lär inte bli något jobb.
Han har missbruksproblematik och finns även rykte om att han varit inblandad i sitt barns död som dog när hon var 2 månader. Blev dock utrett som plötsligt spädbarnsdöd.

Känns som en potentiell kandidat till självmord om jag ska vara helt ärlig.

Det tror jag också. Jag känner till en hel del om hans släkt och det är folk som verkligen inte har det så lät med sig själva. Han hade inga bra förutsättningar till att börja med och nu sabbar han för sig själv ännu mer. Men tur att han blir avslöjad så han kanske slutar springa efter småflickor.
Citera
2024-02-26, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Men han är fortfarande en förståndshandikappade pederast pedofil och ska ha stryk, folks ska bajsa honom I munnen och han ska tvångssodomeras av 10.000 Tyska bögar. Detta med att inte publicera CP:n är ju typ lika illa som att inte publicera namnet på det där CP:et på flahsback som nästan misshandlade en 10 årig tjej i en skog till döds och gav henne men för livet.

Du, dina barn (om du har några), dina vänner, din familj ska ha all info de kan om farliga individer som kan röra sig i din närhet, för du vet aldrig nästa gång de tänker med kuken istället för hjärnan och är de särbegåvade är de ännu farligare för de är extra mongo i huvudet
Citera
2024-02-26, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Okej, inget som jag har upplevt iaf. Kommentarerna skulle jag inte värdera högt.. är det folk som verkligen bryr sig kommer det inte via ett digitalt meddelande på internet.

Kan vi inte avsluta diskussionen om minnessidan? Går på repeat känns det som. De som "busar" (underdrift) där bryr sig knappast om att folk tycker att de är puckon, men det ebbar snart ut.

Som tur är så tror jag att det är ovanligt med denna typ av osmakliga inlägg på en minnessida, jag menar, hur många skriver vanligtvis "minns dig som en person som snattade, rökte braj och puckade på frugan"?

Vi har alla gjort mindre bra och dåliga saker i livet, har karaktärsbrister osv...som folk har i åminne vid vår död men ignorerar vid minnessidor o h prästens tal.

Minnessidan ska ersätta/komplettera funktionen av en fysisk minnebok som brukar finnas på begravningar och i detta fall, så hade jag personligen nöjt mig med en sådan ,MEN tror att det är historiskt att så mycket hatkommentarer i kommer på en digital minnessida. För jävligt rent ut sagt eftersom släkten vet om vad han gjort (även om han nekar) och han själv inte drabbas av kommentarerna.
Senast redigerad av Florman 2024-02-26 kl. 10:27.
Citera
2024-02-26, 11:09
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
I min och de flesta andras värld är det fullkomligt ofattbart att man inte kan respektera de döda.

I min värld är det fullkomligt ofattbart att man kan börja peddokrama och respektera en pedofil bara för att han är död. PappaStor är inte gravsatt än, men jag ska svänga förbi någon dag när så skett för att både lätta på trycket och ge honom några spottloskor som en sista hälsning ner till helvetet.
Citera
2024-02-26, 14:21
Medlem
FoxHounds avatar
Hur hittar man den omtalade telegram gruppen?
Citera
2024-02-26, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Hur hittar man den omtalade telegram gruppen?

Du laddar ned appen Telegram och följer sedan någon länk till gruppen här på sidan. Jag tror inte att man kan söka efter gruppen på Telegram, men OM man kan det så heter gruppen gräv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in