Citat:
Ursprungligen postat av
SysterMorbid
Okej, inget som jag har upplevt iaf. Kommentarerna skulle jag inte värdera högt.. är det folk som verkligen bryr sig kommer det inte via ett digitalt meddelande på internet.
Kan vi inte avsluta diskussionen om minnessidan? Går på repeat känns det som. De som "busar" (underdrift) där bryr sig knappast om att folk tycker att de är puckon, men det ebbar snart ut.
Som tur är så tror jag att det är ovanligt med denna typ av osmakliga inlägg på en minnessida, jag menar, hur många skriver vanligtvis "minns dig som en person som snattade, rökte braj och puckade på frugan"?
Vi har alla gjort mindre bra och dåliga saker i livet, har karaktärsbrister osv...som folk har i åminne vid vår död men ignorerar vid minnessidor o h prästens tal.
Minnessidan ska ersätta/komplettera funktionen av en fysisk minnebok som brukar finnas på begravningar och i detta fall, så hade jag personligen nöjt mig med en sådan ,MEN tror att det är historiskt att så mycket hatkommentarer i kommer på en digital minnessida. För jävligt rent ut sagt eftersom släkten vet om vad han gjort (även om han nekar) och han själv inte drabbas av kommentarerna.