2024-02-25, 08:57
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Hursomhelst så är det ett vidrigt beteende att på en minnessida skriva som dom gör.

Jag har skrivit flera inlägg. It brings teh lolz.

Fortfarande ingen som hört var han hängde sig?
Citera
2024-02-25, 09:04
Medlem
Hur är det möjligt att det finns fortfarande gäddor som åker dit? jag menar har alla dessa människor levt under en sten de senaste två åren?? Eller är det gamla videos som läggs ut, dom har massa sen tidigare som dom inte släppt kanske..

Jag tycker det är fascinerande att dessa sjuka individer verkligen tror det är barn dom chattar med och ska träffa..
Citera
2024-02-25, 09:22
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Frågan är varför man har ett minnesrum på nätet? Anhöriga har väl sin krets de kan sörja i.

Jag försvarar inte att man skriver hiskeliga kommentarer i en öppen dödsannons på internet.. men hur fan tänkte anhöriga här?

De tänkte väl att folk har hjärnor.

Vilket inte visade sig stämma...
Citera
2024-02-25, 09:41
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Jag har skrivit flera inlägg. It brings teh lolz.

Fortfarande ingen som hört var han hängde sig?
Ett rykte säger hjulstabron mellan Enköping och strängnäs. Obs det är inget jag kan garantera.
Citera
2024-02-25, 09:51
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Frågan är varför man har ett minnesrum på nätet? Anhöriga har väl sin krets de kan sörja i.

Jag försvarar inte att man skriver hiskeliga kommentarer i en öppen dödsannons på internet.. men hur fan tänkte anhöriga här?
Kanske för att visa att det fanns folk som ändå älskade honom. Att han var mer än bara en titel som anspelar på det värsta tänkbara. För även han har varit ett älskat barn en gång i tiden. I vilket fall som helst är det familjens och föräldrarnas rätt att kunna ha ett fredat minnesrum på en avsedd sida. Att det sen finns respektlösa idioter som går in och hädar deras sorgebearbetning är knappast oväntat. Att håna en sörjande på det sättet är dock så lågt man bara kan sjunka. Det är lägre än att vara pedofil.
Citera
2024-02-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Herregud vad efterbliven du är! Skriv ett årtal plus en siffra. Skriv Olle med ett b framför ta bort e sedan snok mitt i plytet minus a.
Eller det man spelar med i fotboll som är runt osv. Ditt satans stolpskott!!!
Problemet är DU som endera är dum i huvet eller lat. Folk ska inte behöva sitta och googla som en belöning för dig för att du vet namnet.

Nu har ju du alla möjligheter att göra ny Rebus enligt dina önskemål 😂.
Citera
2024-02-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Kanske för att visa att det fanns folk som ändå älskade honom. Att han var mer än bara en titel som anspelar på det värsta tänkbara. För även han har varit ett älskat barn en gång i tiden. I vilket fall som helst är det familjens och föräldrarnas rätt att kunna ha ett fredat minnesrum på en avsedd sida. Att det sen finns respektlösa idioter som går in och hädar deras sorgebearbetning är knappast oväntat. Att håna en sörjande på det sättet är dock så lågt man bara kan sjunka. Det är lägre än att vara pedofil.

Precis.
Han utgör ju ingen fara längre precis… låt anhöriga gå vidare.
Citera
2024-02-25, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Helt rätt "jaktlicenser" dras ej bort.
Men VAPENlicenser dras både fort och lätt ibland

(Finns inget som heter Jaktlicenser)
Du vet vilket inlägg jag svarade på, angående militära vapen och jag tror till och med du inser att min formulering avsåg att särskilja vapnens funktioner för vilka man får licens. Jag har själv vapenlicens för jakt vapen och jag vet andra som fått behålla sina trots både domar och alkoholism.
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2024-02-25 kl. 11:08.
Citera
2024-02-25, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Tvättäkta psykopat beteende att sitta och kommentera dynga på hans dödsannons.
Jag håller med om att det är sjukt.
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Nej, psykopater ägnar sig inte åt sånt trams.
Mer snorunge-beteende.
Om snorungar gör så är det oroväckande och bekymmersamt, om vuxna gör det föreligger det en allvarlig mental störning.
Citera
2024-02-25, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Ger absolut Inget beröm😂😂. Läser du ordentligt vad jag skriver så fattar du säkert vad jag menar🙄. Lite efterbliven replik på mitt inlägg faktiskt.. 🤦‍♂️
Men jag ska förklara för dig vad jag menar på en bra nivå. Jag menar att när dem frågar om han är här för att träffa ett barn så säger han ”ja”. Det är ju lite udda att dem gör det. Förstår du bättre nu?
Jag får försöka förklara för dig så att du förstår.
Att han kan svara JA på att han är där för att träffa ett barn beror på att han inte känner skam över att det skulle vara fel. Han ser inget fel i det han vill beskriva som njutning. Han ser inte den skada det vållar barnet, sådant som empati förstår han sig inte på i sin egen önskan om njutning.
Han är inte ärlig utan omskriver sanningen efter egna behov och dragningar.
Det är en jävla skillnad.
Gädda #379
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-02-25 kl. 11:59.
Citera
2024-02-25, 12:17
Medlem
Båda sakerna är ju förkastliga.
Någon som vet om ev*-n fortfarande håller på med sina krigs analyser?

Sedan undrar jag om han som stack till Sydafrika med sin fru för att pimpla vin istället för att söka hjälp fortfarande är kvar där?

Sedan han som skulle till Filippinerna snart ser gärna uppföljning om han blir tagen när han landar för den människan kan ju inte få röra sig fritt där nere.
Citera
2024-02-25, 12:23
Medlem
Citat:

Minnesrum på nätet har funnits i decennier. Förstår inte riktigt din undran? Kan de anhöriga inte få sörja i fred utan att det ska komma en skock idioter och förstöra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in