2024-02-26, 09:14
Medlem
Jag som häst människa sedan över 50 år irriterar mig på att dom inte lär fölet något hyfs
2024-02-26, 09:25
Medlem
Brottarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Ja, alltså Jennifer. Var ska man börja?

Är man inte rasist innan söndagens avsnitt så lär man bli det.

Hon är en så avskyvärd person. Jag förstår inte hur programledaren Anna kunde ge henne trevliga vitsord vid programmets slut.

Jennifer är bara helt enkelt en vidrig person. Hennes barn borde skämmas över att se henne i rutan.

Chansen att barnen kommer att gå i samma blattefotspår är stor.
2024-02-26, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Och Anna står där och säger ingenting, när Jennifer kallar folk för idioter mm. Anna har ingen pondus och borde bytas ut.

Bring back Paolo Roberto!
2024-02-26, 09:56
Medlem
Tror vi underskattar Levin? Han är kanske smartare än vad vi tror?
2024-02-26, 09:58
Medlem
HajenPeppers avatar
Jennifer visade återigen sitt rätta ansikte . Att se henne bete sig som en arg 4-åring var nästan lika skönt som när rikstönten norrlands-jens åkte ut .
2024-02-26, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Och Anna står där och säger ingenting, när Jennifer kallar folk för idioter mm. Anna har ingen pondus och borde bytas ut.

De låga förväntningarnas rasism, kanske bara tacksam för att hon inte rev hela arenan.
2024-02-26, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
De låga förväntningarnas rasism, kanske bara tacksam för att hon inte rev hela arenan.
Exakt, folk får trippa på äggskal runt henne för att hon inte ska flippa. Precis som Levin som höll tillbaka sitt jubel för att Jennifer var så arg.

Nån som tror att Jennifer eller Knoll&Tott hållit tillbaka om Jennifer vunnit?
2024-02-26, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Per
Levin
Ronja, Cornelia G, Dessie, Magnus är härnäst så vilken som helst av dom.

Jag har lite svårt för folk som varit med innan. Men annars gillar jag Levin också
2024-02-26, 10:31
Medlem
Kajolajos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Jag har alltid ogillat invandrare som ser rasism överallt.

Men det irrationella hat som många i tråden uppvisar mot Jennifer gör att jag tyvärr tror att du har rätt.

Hade en av medlemmarna i "Sekten" förlorat och reagerat på exakt samma sätt så hade det inte alls lett till samma reaktioner. Då hade det hetat att personen är en tävlingsmänniska och många hade hållit med om att valet av gren inte var rättvist osv.

Nej, jag förstår inte alls vad det är Jennifer gjort som lett till de här reaktionerna. Att hon kan bli arg när en grupp andra deltagare ("de goda") oavbrutet psykar henne och en av dem ("den känsliga") blir rasande på henne vad hon än gör.

Det verkar tyvärr som att hatet inte beror på vad hon gör utan på vem hon är. Hon är latina från Orten och har till och med en pojkvän som heter Muhammed. Då är tydligen allt hon gör fel enligt många svenskar.

Sorgligt. Särskilt som en orsak att jag följer ett lekprogram som Farmen är att komma bort från politiken. Men tydligen går inte det.

Att Jennifer väcker irritation har ingenting med rasism att göra, som jag ser det. Vad som ger mig krypningar är hennes personlighet. Svajig och labil människa med svag impulskontroll där utbrotten avlöser varandra som hos en hungrig och trött tvååring... Så otroligt skönt att slippa se henne mer i rutan. 🙏🏼😐
2024-02-26, 11:12
Medlem
JabbatheSkurt1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Mark Levengood! Runar Söögard!
Parisa Amiri, Kodjo Akolor, Gina Dirawi

Är väl svårt att tänka bortom sin rasism sprungen ur inavel och fårkiss.
2024-02-26, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Håller med . Samma sak vid Jennifers fusk. Ut med henne direkt och tvinga henne att böta hela vinstsumman. Så kan hon få ytterligare en betalningsanmärkning.

Vilket fusk?
2024-02-26, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Otaktiska Tim väljer Maxine (!) till Torpet. Haha, hon kom som nr 1 från Torpet till Farmen med fulla 5 amuletter. Hade tagit 8 totalt. Och han väljer att ta med henne som konkurrent. 👍 Och Maxine tar med Cornelia - har inte de ett ”hemligt” samarbete?

Ja det säger väl ganska mycket hur smart Tim är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in