Citat:
Bara för att vara tydlig.
Hon är anklagad för barnmisshandel från svartsjukt ex och förtalsgänget, inte dömd.
Ska man kalla henne för saker som hon anklagas för utan bevis och dom är.
Chrippa kvinnoboxare och skyldig till barnfridsbrott.
Jocke är pedofil och psykopat som medvetet skadar andra människor.
Anjo är missbrukare.
Julia är skyldig till barnfridsbrott och ett psykopat ex.
Jag tycker man ska vara tydlig med vad som är anklagelser utan bevis, grund eller dom, och vad som faktiskt är bevisat.
I jämförelsen Anjo vs Chrippa. Då är det Anjo som är dubbelmoralernas kung.
Anjo pratar gärna om psykisk ohälsa, gör dokumentär om det, sedan hänger en han ut en fd youtube vän som i ett privat samtal sa att han funderat på att ta sitt liv efter Anjo drev emot honom, Anjo skapar drev för att puscha folk att ta sitt liv, han medvetet skadar andra människor psykiskt och försöker förstöra deras liv, helt utan bevis för alla sina påståenden.
Sedan står han där och låtsas ha respekt och förståelse för psykiskt ohälsa.
Hon är anklagad för barnmisshandel från svartsjukt ex och förtalsgänget, inte dömd.
Ska man kalla henne för saker som hon anklagas för utan bevis och dom är.
Chrippa kvinnoboxare och skyldig till barnfridsbrott.
Jocke är pedofil och psykopat som medvetet skadar andra människor.
Anjo är missbrukare.
Julia är skyldig till barnfridsbrott och ett psykopat ex.
Jag tycker man ska vara tydlig med vad som är anklagelser utan bevis, grund eller dom, och vad som faktiskt är bevisat.
I jämförelsen Anjo vs Chrippa. Då är det Anjo som är dubbelmoralernas kung.
Anjo pratar gärna om psykisk ohälsa, gör dokumentär om det, sedan hänger en han ut en fd youtube vän som i ett privat samtal sa att han funderat på att ta sitt liv efter Anjo drev emot honom, Anjo skapar drev för att puscha folk att ta sitt liv, han medvetet skadar andra människor psykiskt och försöker förstöra deras liv, helt utan bevis för alla sina påståenden.
Sedan står han där och låtsas ha respekt och förståelse för psykiskt ohälsa.
Jag har inte påstått eller uttryckt mig som att någon är dömd, jag har refererat till vad som sagts av de inblandade. Dock, när det gäller psykisk misshandel, så lade L upp ett eget klipp där hon utsätter barnet för psykisk misshandel, det lilla som blottades där räcker för att såga C som farsa. C lever definitivt inte som han lär, tvärtom så flexar han så kraftigt mellan uttalande och handling att han knappast själv vet vad han står för. Dubbelmoral är ett begrepp som används på människor med betydligt mindre problem än den mannen.