2024-02-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Instämmer.
Grundskolemobbaren åkte ut.
Det är svårt att hitta något gott i den människan.

Vilken vidrig människa….
2024-02-25, 21:33
Medlem
Vidrig..,
2024-02-25, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Haha jennifer hoppas att hon sitter och skäms ordentligt. 30+ och mamma, ta tag i dig själv för fan.
Pinsam…
2024-02-25, 21:35
Medlem
Jennifer visar att hon är såå mycket blatte.
Hon förlorade stort o får skämmas.
Hon kommer alltid ha mindrevärdeskomplex o det kommer gå ut över andra hela hennes liv.
2024-02-25, 21:37
Avslutad
Haha! 479 inlägg på klippet på 4:ans Facebook på när Jimpan åker ut, och alla säger ”Äntligen!” Finns det ett ord för motsatsen till ”folkkär”? ”Folkhatad”?
2024-02-25, 21:39
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem fan bryr sig om att vara en god förlorare?? Lol
Nej ni ortenfolk är ju som ni är, samma jävla falska pack överallt.
Vi normala människor står inte i tv och kallar andra för tönt, idiot, orm, inte smart osv.
Jennifer skämde ut sig totalt och borde verkligen skämmas

"– Jag är förbannad och besviken. Jag tycker att hans val var idiotiskt. Han är bara allmänt en tönt. Han är ju inte smart för fem öre, säger hon i programmet.
Hon säger också att hon är mest besviken över att ”den här jävla idioten” vinner över henne och säger att tävlingen var en ”barnlek”."

Vilket var var idiotiskt? Att han valde Jennifer till andra kämpe? Helt rätt val!

Jennifer ljuger också.
"Enligt Levin har de inte någon kontakt i dag, men han säger att de träffades på finalfesten efter att programmet hade spelats in.
– Då snackade vi lite. Jag fick ingen ursäkt, men hon var inte arg i alla fall."

Enligt henne är de två vänner i dag, och hon skriver att det inte finns något ont mellan dem."
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ve0oqw/farmen-2024-jennifers-harda-ord-mot-levin
2024-02-25, 21:47
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Haha! 479 inlägg på klippet på 4:ans Facebook på när Jimpan åker ut, och alla säger ”Äntligen!” Finns det ett ord för motsatsen till ”folkkär”? ”Folkhatad”?
Ett inlägg från den sidan.

"Den hemska är äntligen utklassad och utkastad grattis Levin 🍾🥂"
Har just nu 355 gilla och fler blir det
2024-02-25, 21:53
Medlem
Var det bara jag som var livrädd att Anna skulle komma med en tvist? Att Jennifer skulle få en chans att slå sig tillbaks till farmen? Fy fan vad gott att hon rök!
2024-02-25, 21:53
Medlem
kukflashs avatar
Hade väl varit smartare att börja direkt från vasen och bygga sig uppåt istället för att bygga nedåt..

Aja, skönt att Jennifer fick lämna. Då blir det väl losern Tim som får vara storbonde och tar med sig Fredrik Buffé i storbondehuset.
2024-02-25, 21:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Haha jennifer hoppas att hon sitter och skäms ordentligt. 30+ och mamma, ta tag i dig själv för fan.
"Rör mig inte", jag tål inte dina händer mot min kropp! det där ögonblicket var det allra! närmaste svensk Jennifer kommer kunna bli

Med facit i hand hade Lavin lika gärna kunnat ge sig direkt på brösten resultatet kan ju inte bli värre
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-25 kl. 22:51.
2024-02-25, 21:56
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Oavsett om man är trevlig eller inte så blir man hatad om man är invandrare på tv
VA??? Du är ju helt sjuk i huvudet. Finns många trevliga invandrare på TV som är omtyckta.
Citat:
Nämn någon trevlig invandrare som är hatad på tv.
Det kan hen inte för hen vet ingen fler än hens vidriga älskling Jennifer
Citat:
Alla. Varenda en
JÖSSES
Citat:
Så du kunde inte ens ge ett exempel? Värmer offerkoftan skönt?
Den måste vara i ull, kanske stickat av stulen ull från fåren på farmen
Citat:
Ursprungligen postat av whak
ta av dig offerkoftan det är snart vår .
Blir nog svårt då den är fastklistrad på hen
2024-02-25, 21:56
Medlem
Citat:
Så du kunde inte ens ge ett exempel? Värmer offerkoftan skönt?
Och kan du nämna en omtyckt invandrare? Tvivlar starkt på att du kan göra det lol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in