Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-25, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningsaba
Han och Jonas Palmér har delat övergrepps material och spridit i pedofilforum. Han lär väl också dyka upp i rättegången i Karlstad, när nu den blir?
Ah, såg inte att det var du Zilog-80, håll dig till dina hor-sidor och var inte här och stör med alla dina alias. Slutar du inte blir det till att outa dig för din arbetsgivare, hälsa familjen din pedofilkramare.
Citera
2024-02-25, 18:31
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ah, såg inte att det var du Zilog-80, håll dig till dina hor-sidor och var inte här och stör med alla dina alias. Slutar du inte blir det till att outa dig för din arbetsgivare, hälsa familjen din pedofilkramare.

Dream on sugar.
Citera
2024-02-25, 18:46
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Han och Jonas Palmér har delat övergrepps material och spridit i pedofilforum. Han lär väl också dyka upp i rättegången i Karlstad, när nu den blir?

Var det två stycken delaktiga i det aktuella brottet?
Citera
2024-02-28, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kg-gld12345
Hon är sjuk, störd på riktigt. Jag undrar vad som egentligen hände hennes man. Han ”ramlade” i vattnet säger hon i en radiointervju på P4 Värmland. Lyssna på den om ni inte redan gjort det… Mycket prat om pengar… verkar inte som det finns några äkta känslor överhuvudtaget.
Jag har det även på god fot från en f.d vännina av AL’s att AL även spridit konfidentiell information om diverse elever som vanligt ”vardagsskvaller” vid middagsbjudningar ex. Från det jag själv sett av kvinnan samt hört från närstående verkar hon vara en helklassad narcissist. Ska man tro på det som går runt verkar hon även ha haft flera personliga ”vendettor” mot elever från 6, högstadiet och uppåt. Osäker på vad som kan ha hänt under hennes barndom, om det togs hårt på adoptionen? Hon verkar inte vara frisk. Det är helt ofattbart för mig att tänka att en 51 årig kvinna, mamma och sk lärare hyser agg och sådana vendettor mot 35-40+ år yngre elever. Hur sådana sjuka individer får jobba med barn har jag ännu inte kommit att förstå.
Citera
2024-02-28, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arteg-Britta
Ett rykte som går är att orsaken till att Ms.L och Mr.T hela tiden försvarat äcklet är att han visste om att dom hade en relation trots att båda var gifta.
Om det stämmer så skyddade dom sig själva istället för eleverna.
Deras rykte var viktigare.
Svarta änkan gick med vinst och kör sin mans BMW med gott samvete iförd sin offerkofta och lever lyxliv.
Nu ska man inte spekulera, men jag undrar verkligen om anledningen till hennes stackars mans sj*lvm*rd var att han slutligen fick reda på hennes ”affär” med BT? Kan knappt tänka mig hur det hade varit att vara gift med en sådan orm som henne sen grädden på moset att hon ligger med rektorn på barnens skola. Skulle onekligen förklara hennes iskalla, monotona tillställning på youtubeutlagda begravningen och alla andra spektakel hon haft uppe. Man kan väl inte göra annat än leka oskyldig när man vet att man är anledningen till att barnens far lämnat dem föralltid och tagit sitt liv. Han gjorde det inte på något ”tyst” sätt heller så det måste också ha stått henne på huvudet under alla dessa månader. Må han vila i frid oavsett.
Citera
2024-02-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananskal83
Nu ska man inte spekulera, men jag undrar verkligen om anledningen till hennes stackars mans sj*lvm*rd var att han slutligen fick reda på hennes ”affär” med BT? Kan knappt tänka mig hur det hade varit att vara gift med en sådan orm som henne sen grädden på moset att hon ligger med rektorn på barnens skola. Skulle onekligen förklara hennes iskalla, monotona tillställning på youtubeutlagda begravningen och alla andra spektakel hon haft uppe. Man kan väl inte göra annat än leka oskyldig när man vet att man är anledningen till att barnens far lämnat dem föralltid och tagit sitt liv. Han gjorde det inte på något ”tyst” sätt heller så det måste också ha stått henne på huvudet under alla dessa månader. Må han vila i frid oavsett.
Du har inte fel på nåt sätt! Men det är för riskabelt att berätta sanningen på detta forum där råttorna hänger. De som ska veta har fått information om detta pedofilnäste. Det finns allt för många sk ”vårdnadshavare” och anställda som delar intresse med JP och andra på skolan, likaledes de som ska ta ansvar för eleverna, tänk på vilka ni pratar med och anmäl till polis och socialtjänst.
Citera
2024-03-04, 23:28
Avstängd
Fortfarande ingen Ms.L i skolan, hon har inte synts till på flera veckor.
Ryktet säger att hon är avstängd.
Ingen Mr.T heller idag.
Har äcklet äntligen skvallrat på dom?
Eller är det äcklet i Sundsvall?
Citera
2024-03-04, 23:38
Medlem
Citat:
Fortfarande ingen Ms.L i skolan, hon har inte synts till på flera veckor.
Ryktet säger att hon är avstängd.
Ingen Mr.T heller idag.
Har äcklet äntligen skvallrat på dom?
Eller är det äcklet i Sundsvall?
Den som är intresserad borde kolla svt västernorrland. Norrlandspeddot har kontaktat både IES Karlstad och lokalmedia (?), vad har han meddelat dem egentligen, framför allt NÄR? Palmér borde ha golat ledningen för längesedan i denna pedofilring.
Inte ett dugg förvånad om de stänger hela skiten. Hoppas hela ledningen är avstängd/häktad
Citera
2024-03-15, 18:34
Medlem
Jag trodde aldrig att jag skulle låna min dotters flash backkonto, men detta kan inte poängteras nog många gånger.
Inte en enda gång har dåvarande skolledningen tagit sitt ansvar att äga de oerhört stora övergrepp de har möjliggjort för en pedofil i världsklass!
Många är de unga som berättat för Brian Tucek hur de har upplevt JP, hans slippriga blickar, hur närgången han varit, hur han verbalt uttryckt sig till barn. Summa sumarum, han gjorde inte ett dugg? Barn som anförtrott ett svårt ämne och både rektor och dåvarande rektor skiter totalt i det? Detta lämnar iallafall mig med många frågor varför? Har de inte ens det unset intelligens att förstå att allt kan inte sopas under mattan?
Nog för att Angelica Lyberg har blivit tjänstedegraderad gång efter annan, men detta är naturligtvis en gräslig jävsituation som verkligen inte skulle få förekomma på många företag. Har inte personalen på IES annat för sig än smutsiga hemliga affärer, många är ju de som blivit avskedade för just detta? Men dessa två förstår nog att ett annat jobb i Karlstad kan de glömma. En annan fråga är varför JP fick en ansenlig löneförhöjning efter att en förälder polisanmält honom? Behövde han någon slags muta?
Jag har tittat på den amerikanska dokumentären Problemungdomar- en miljardindustri, dessa skolor har oroväckande likheter med IES, även om de är lightversionen. Men absolut, follow the money.
Jag kallar dessa unga överlevare, alla som klarat sig med någorlunda vett i behåll när de lämnat skolan.
Så nej Tucek det räcker inte med att stå på parkeringen, det räcker inte med strunt på School soft eller glada utrop. Äg din skit, du borde be varenda unge om ursäkt för din inkompetens och ditt storhetsvansinne. Att du ljuger ser man tydligt när du uttalat dig i media. Ert högmod går före fall.
Mamma till två fotade, filmade överlevare
Citera
2024-03-16, 08:29
Avstängd
Ms.L is back! The peace is over!
Tyvärr var ryktet bara önsketänkande tydligen, hon är tillbaka.
Såg henne på skolgården igen för första gången på typ 5 veckor. Hon var sjukt solbränd så hon har varit på semester. Lyxigt med mer långledigt än sommarlovet.
Finns många förmåner med att vara Mr.T’s favvo.
Fet lön och no limited vacay.
Citera
2024-03-16, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saabf
Jag trodde aldrig att jag skulle låna min dotters flash backkonto, men detta kan inte poängteras nog många gånger.
Inte en enda gång har dåvarande skolledningen tagit sitt ansvar att äga de oerhört stora övergrepp de har möjliggjort för en pedofil i världsklass!
Många är de unga som berättat för Brian Tucek hur de har upplevt JP, hans slippriga blickar, hur närgången han varit, hur han verbalt uttryckt sig till barn. Summa sumarum, han gjorde inte ett dugg? Barn som anförtrott ett svårt ämne och både rektor och dåvarande rektor skiter totalt i det? Detta lämnar iallafall mig med många frågor varför? Har de inte ens det unset intelligens att förstå att allt kan inte sopas under mattan?
Nog för att Angelica Lyberg har blivit tjänstedegraderad gång efter annan, men detta är naturligtvis en gräslig jävsituation som verkligen inte skulle få förekomma på många företag. Har inte personalen på IES annat för sig än smutsiga hemliga affärer, många är ju de som blivit avskedade för just detta? Men dessa två förstår nog att ett annat jobb i Karlstad kan de glömma. En annan fråga är varför JP fick en ansenlig löneförhöjning efter att en förälder polisanmält honom? Behövde han någon slags muta?
Jag har tittat på den amerikanska dokumentären Problemungdomar- en miljardindustri, dessa skolor har oroväckande likheter med IES, även om de är lightversionen. Men absolut, follow the money.
Jag kallar dessa unga överlevare, alla som klarat sig med någorlunda vett i behåll när de lämnat skolan.
Så nej Tucek det räcker inte med att stå på parkeringen, det räcker inte med strunt på School soft eller glada utrop. Äg din skit, du borde be varenda unge om ursäkt för din inkompetens och ditt storhetsvansinne. Att du ljuger ser man tydligt när du uttalat dig i media. Ert högmod går före fall.
Mamma till två fotade, filmade överlevare
Så intressant att du också hänvisar till Problemungdomar (helt galen översättning).
Strukturen är oerhört lika, fast i lättare version utan de fysiska övergreppen, men förvisso de psykiska. Reprimander, kvarsittning, placerad ensam i sped (special education), hemringningar, oändliga förhör på ett kontor med kameror, polis och socialtjänstanmälningar för petitesser.
Man kan bara spekulera i varför någon har detta behov av makt istället för att försöka hjälpa barn och ungdomar. Min fasta övertygelse är att det är manipulativa och sjuka hjärnor som använder sig av dessa metoder.
Man ska inte glömma att till slut lämnar dessa ungdomar IES och då blir deras trauma någon annans att reda i. Trots att situationen med skolan är ytterst tragisk så är ni som valt att ha en anställning där en källa till grova skämt.
Jag skulle också önska att de utlandsfödda vårdnadshavarna fick gedigen information om hur skolan egentligen fungerar, tex att Hans Bergström stöttar högerextrema?
På ett år har skolan tappat nästan 100 elever, låt oss hoppas att tappet fortsätter!
Låt kommunala skolor blomstra, låt skattepengar gå till eleverna.
Alla som innehar information om engelska skolan ska kontakta rättsväsendet, låt övergreppen få ett slut.
Citera
2024-03-16, 17:48
Medlem
Citat:
Ms.L is back! The peace is over!
Tyvärr var ryktet bara önsketänkande tydligen, hon är tillbaka.
Såg henne på skolgården igen för första gången på typ 5 veckor. Hon var sjukt solbränd så hon har varit på semester. Lyxigt med mer långledigt än sommarlovet.
Finns många förmåner med att vara Mr.T’s favvo.
Fet lön och no limited vacay.

Har inte BT också varit iväg på semester?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in