2024-02-25, 13:44
Medlem
i-go-arounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dotdashdashdotdash
Sa han att han fortfarande var hemma? på hans insta lägger han upp bilder från Filippinerna, men kan ju vara gamla bilder, men fick intrycket av att det var nytaget

Hans biljett som läckte hade datum 28 feb, men den resan var inrikes. Manilla till Tacloban

Om jag inte minns fel åker han i nästa vecka. Tror han pratade om det i samtalet.
Citera
2024-02-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Sedan kan man givetvis fråga sig om det är något att sörja? Frun hade ju redan sparkat ut honom så kontakten var inte på topp men nu när han tog livet av sig så ska det sörjas och ynkas och rullas in sig i offerkoftan.

Uppenbarligen så finns det människor i hans närhet som sörjer honom. Vilket är fullt normalt och förståeligt då dom har en personlig anknytning till honom. Har du svårt att se det perspektivet så råder jag dig till att uppsöka närmsta akutpsyk för vård.
Citera
2024-02-25, 13:51
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
En tioåring som har haft sex.(med släkting var det vä?) Han borde skrikit rakt ut med stora versaler och avslutat chatten direkt eller hjälpt till med en polisanmälan. Men han får det att låta som en mysig stund.
Gädda #375 är ett tvättäckta gubbäckel. Jag tror inte ens hans snack om pulla, runka, suga, pilla, smeka, händer, tunga etc ens skulle gå hem hos en vuxen kvinna, en vuxen skulle nog undra om idioten är en sexualfixerad galning av något slag.. Kapten måste liksom ha tappat alla begrepp om realiteten då han suttit och kåtchattat på kontoret och överallt vart han nu befunnit sig. Han vandrade direkt i Dumpens fälla, han hade säkert halvbånge i gubbkalsongen då han kom vandrande i garaget, men den slaknade nog direkt då Patrik dök upp från platsen bakom den blå skåpbilen. Flott entré av Dumpen!!
Citera
2024-02-25, 14:14
Medlem
mr.demons avatar
Han som skulle åka till sin ”tjej” i Filipinerna. Nån som vet om han kom iväg?
Citera
2024-02-25, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Sedan kan man givetvis fråga sig om det är något att sörja? Frun hade ju redan sparkat ut honom så kontakten var inte på topp men nu när han tog livet av sig så ska det sörjas och ynkas och rullas in sig i offerkoftan.

Det handlar inte om att ynka och rulla in sig i någon offerkofta. Det finns hur många människor som helst som har begravningar utan att sörja ett enda jävla dugg. Det är något man gör. Sörjer gör man på insidan. Och såna här saker som begravningar gör att folk kan prata om den döde och hur jävla dålig människa den döde är. Det händer hela tiden.
Citera
2024-02-25, 14:21
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Båda sakerna är ju förkastliga.
Någon som vet om ev*-n fortfarande håller på med sina krigs analyser?

Sedan undrar jag om han som stack till Sydafrika med sin fru för att pimpla vin istället för att söka hjälp fortfarande är kvar där?

Sedan han som skulle till Filippinerna snart ser gärna uppföljning om han blir tagen när han landar för den människan kan ju inte få röra sig fritt där nere.

367 skrev för några dagar sedan. Frågan är om sambon bor kvar. Märkligt i så fall att en med styrelseuppdrag i LO väljer att bo ihop med en pedofil.
Citera
2024-02-25, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jag håller också med, respektlösa som trakasserar familjen är helt i nivå med gäddorna. De skadar oskyldiga människor.

Exakt. Att få sörja en anhörig ska man fan få göra i fred.

Om någon hatar en anhörig så är en begravning ett sätt att ta farväl av denne person ändå. Men om man haft en bra relation till den döde tidigare så kan man tänka på detta och försöka särskilja det från pedofilen som man hatar. Det är något varje människa i en situation där en hatad och älskad anhörig eller vän dör måste handskas med. Och det är helt och hållet individuellt. Det ska inte sitta uppfuckade varelser och förstöra den processen. Jävla idioter vill jag säga till var och en av dem. Skär dig!
Citera
2024-02-25, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du vet vilket inlägg jag svarade på, angående militära vapen och jag tror till och med du inser att min formulering avsåg att särskilja vapnens funktioner för vilka man får licens. Jag har själv vapenlicens för jakt vapen och jag vet andra som fått behålla sina trots både domar och alkoholism.
Du blir ju inte av med din vape license för att du är ett peddot..du måste ju begâ ett mycket groft brott ,typ rån med dödligt vapen eller more försök eller dyligt..
Citera
2024-02-25, 14:50
Medlem
SysterMorbids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Minnesrum på nätet har funnits i decennier. Förstår inte riktigt din undran? Kan de anhöriga inte få sörja i fred utan att det ska komma en skock idioter och förstöra?

Min undran är varför man lägger upp en dödsannons på nätet? Vanligvis görs det via en lokaltidning. När man som anhörig vet vad han har begått är det ju inte svårt att förstå att det kommer skrivas mycket "skit" av idioter när vem som helst kan kommentera anonymt.

Klart de anhöriga ska få sörja i fred. Men vad lever man i för verklighet om man tror att alla kommer att respektera det? Finns ju till och med personer här inne som har kontaktat anhöriga, sprayat skällsord på deras fasader etc. Tror gränsen är långt gången passerad över vad folk tar sig friheten att göra.
Citera
2024-02-25, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Uppenbarligen så finns det människor i hans närhet som sörjer honom. Vilket är fullt normalt och förståeligt då dom har en personlig anknytning till honom. Har du svårt att se det perspektivet så råder jag dig till att uppsöka närmsta akutpsyk för vård.

Att hans sökande efter barn är vidrigt tycker alla normala.
Det tycker nog hans anhöriga oxå men dom kanske kan se HELA människan och sörjer den människan dom kände.
För dom kände inte pedofilen.
Dom kände en make, pappa, granne, jobbarkompis.
Huruvida han blev utslängd eller flyttade för att skona familjen från drevet vet inte jag men har mina tankar.

Att först få besked att han är pedofil och sen hans självmord ganska direkt efter lät ha chockat hans omgivning ordentligt.
Låt dom bara vara.
Han är död.
Han kommer aldrig mer skada ett barn men ni som skriver dumheter på hans minnessida skadar.
Ni skadar hans barn.
Och ingen vill väl skada barn???
Citera
2024-02-25, 15:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Han som skulle åka till sin ”tjej” i Filipinerna. Nån som vet om han kom iväg?
Han ska åka iväg snart, hans "flickvän" fyller 15 den 4 mars
Citera
2024-02-25, 15:03
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Han ska åka iväg snart, hans "flickvän" fyller 15 den 4 mars

Okej. Hoppas verkligen på en uppföljning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera