2024-02-24, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Sannolikheten för att de som är inblandade i dagens gängkonflikter lever om 10+ år är väl rätt låg.

Det är väl de som dömts till långa straff som kommer finnas kvar.

Det är en dödslista. Gängkriminella skriver ju mer vilka folk som ska dö. Den försvinner aldrig så förr eller senare kommer de eller anhöriga dö. Jag tror de fokuserar mest på anhöriga eller att spränga lägenheterna om de sitter inne.
Citera
2024-02-24, 18:22
Medlem
Peter Shahin är väl kanske inte den svåraste att få tag på… Hade någon velat det hade han väl varit död för länge sen? Om det inte är så att någon för en gångs skull har gränser och inte vill utsätta hans personliga assistenter för fara? För vd jag vet behöver han hjälp med allt och har assistans dygnet runt.
Senast redigerad av Champinjoner 2024-02-24 kl. 18:35.
Citera
2024-02-24, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetleker603
Det är en dödslista. Gängkriminella skriver ju mer vilka folk som ska dö. Den försvinner aldrig så förr eller senare kommer de eller anhöriga dö. Jag tror de fokuserar mest på anhöriga eller att spränga lägenheterna om de sitter inne.

Fast det är ju 15+ år tills de kommer ut, känns som det finns viktigare personer att klippa för dom än dessa om 15 år. Förstå hur lång dödslistan är om 15 år!

Varför skulle dessa personer nu komma upp på en dödslista då de suttit inne? Knappast så att de är med i oroligheterna i stan.
Citera
2024-02-24, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av QueSeraSera
Fast det är ju 15+ år tills de kommer ut, känns som det finns viktigare personer att klippa för dom än dessa om 15 år. Förstå hur lång dödslistan är om 15 år!

Varför skulle dessa personer nu komma upp på en dödslista då de suttit inne? Knappast så att de är med i oroligheterna i stan.

De är med i kriminella nätverk aktiva i hageby/navestad. M town (marielund) skiter i om det är kriminella som inte har något med foxtrot och den nuvarande grejen att göra. De bryr sig om att de är från motsatssida och vill utrota alla kriminella från söder. Dödslistan är själva skrivna av m town medlemmar så kan ej påverka deras beslut.
Citera
2024-02-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetleker603
De är med i kriminella nätverk aktiva i hageby/navestad. M town (marielund) skiter i om det är kriminella som inte har något med foxtrot och den nuvarande grejen att göra. De bryr sig om att de är från motsatssida och vill utrota alla kriminella från söder. Dödslistan är själva skrivna av m town medlemmar så kan ej påverka deras beslut.

Jo, men vilka mer är med på listan då?
Citera
2024-02-24, 20:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av QueSeraSera
Jo, men vilka mer är med på listan då?

Vet ej, försöker få tag på fler namn.
Citera
2024-02-24, 21:22
Medlem
Mattias van der waal är ju en riktig stickare, även han är med i dödslistan i Norrköping
Citera
2024-02-24, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali57
M*ttias v*n der wa*l är ju en riktig stickare, även han är med i dödslistan i Norrköping

Han dök upp i FUPen för han Leo som blev knivhuggen i Oxelbergen (som även han verkade vara grovt kriminell). Att han Leo och v*n der wa*l hade en konflikt. Så känns väl som det är en ganska liten klick människor, som polisen antagligen har bra koll på, det handlar om. Norrköping är inte så stort.

Han Felix som åkte dit på livstid för Hugomorden kallades väl även Räven vill jag minnas. Innan det blev coolt..
Citera
2024-02-24, 22:20
Medlem
Mattias wan der waal är ju även polisinformatör även vart de senaste åren
Citera
2024-02-25, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c3E1RkUADAZ2Ewu
Han dök upp i FUPen för han Leo som blev knivhuggen i Oxelbergen (som även han verkade vara grovt kriminell). Att han Leo och v*n der wa*l hade en konflikt. Så känns väl som det är en ganska liten klick människor, som polisen antagligen har bra koll på, det handlar om. Norrköping är inte så stort.

Han Felix som åkte dit på livstid för Hugomorden kallades väl även Räven vill jag minnas. Innan det blev coolt..

Leo har aldrig varit kriminell killen golade ju i förhör nu när han vart knivhuggen, skulle inte kalla det för kriminellt
Senast redigerad av KristennPatriot 2024-02-25 kl. 11:51.
Citera
2024-02-26, 00:28
Medlem
Men även Mattias wan der waal har ju suttit och golat ner mogge och leo själv och med fler, även min bror åkte in pga Mattias
Citera
2024-02-26, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali57
Men även Mattias wan der waal har ju suttit och golat ner mogge och leo själv och med fler, även min bror åkte in pga Mattias

Din bror hade inte gjort något och var helt oskyldig eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in