Citat:
Ändå passerade 3 dagar utan att Linneas vänner läckte något
Men Chrippas däremot kunde inte hålla sig och körde på för full rulle medan han satt.
Som sagt, om det stämmer att han gav sig på henne är det inte konstigt att man anmäler honom. Varför man belastar henne för det förstår jag inte, skulle hon bara ta det?
Att starta smutskastningskampanjer och ryktesspridning är inget som hjälper honom om han sen ÄNDÅ döms för det.
Blir han friad i domstol, fine gå loss på Linnea. Bara pinsamt för alla inblandade just nu.
Men Chrippas däremot kunde inte hålla sig och körde på för full rulle medan han satt.
Som sagt, om det stämmer att han gav sig på henne är det inte konstigt att man anmäler honom. Varför man belastar henne för det förstår jag inte, skulle hon bara ta det?
Att starta smutskastningskampanjer och ryktesspridning är inget som hjälper honom om han sen ÄNDÅ döms för det.
Blir han friad i domstol, fine gå loss på Linnea. Bara pinsamt för alla inblandade just nu.
Jag har inte sagt att han inte skulle bli anmäld, det skulle han absolut bli om han gett sig på henne utan tvekan och jag har som sagt backat Linnea så mycke under tiden hon höll tyst och drevet pågick. Att jag inte längre gör det är för att hon visade att även hon är en skithög efter att hon gick tillbaka till Chrippa i Norrköping och hon började öppna käften, visat din attityd och hur det blev efter det när de båda försakat Chloe och situationen kring henne (även om Linnea inte har ett direkt ansvar för Chloe så hon kan ju skita i allt om hon vill och det har hon uppenbarligen gjort).
Om du läste resten av det jag skrev så hade det ju blivit ett kaos oavsett om det var Cluee som spred det först eller inte. Att kunna gå under radarn hade inte funkat då det spekulerades rätt bra här då cirkusen började och just att Linnea inte gick ut på sina tillgängliga sociala medier och skrev om Chrippa skulle blivit hackad eller något sådant var ju redan uppe på tapeten och man förstod att något hänt och att detta hade kommit fram ändå - det var ju till och med användare här som länkade till polisens händelser och just en misshandel i relation även om det inte var just denna så oavsett vem det är som outade det först är rätt oväsentligt för spekulationerna gick ju varma här och att bara låtsas som att det skulle rört sig om en hackning hade inte funkat då Chrippa de facto satt häktad i två veckor utan det enda det hade lett till om det dröjt längre innan det kom fram hade ju bara varit att spekulationerna hade spårat än mer och den oklara grunden hade gjort att det funnits ännu fler påståenden inblandade i cirkusen än det redan nu finns.