2024-02-24, 10:29
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
#379.

Den ärligaste gäddan hittills?

En av dem i vart fall. Ingen som fegade ur o bara sprang iväg. Det får man ge honom kredd för.
Citera
2024-02-24, 10:51
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
En av dem i vart fall. Ingen som fegade ur o bara sprang iväg. Det får man ge honom kredd för.

Inget att ge honom cred för. Han är bara helt sjuk i huvudet. Noll empati och psykopat.
Citera
2024-02-24, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Nu är det #379 det gäller och ingen annan.

Det skulle vara intressant att veta vad du har för examen som medger att du kan ställa diagnosen psykopati genom ett filmklipp på 3-4 minuter?

Men ja, jag tycker att det är roligt att grabbens attityd stör så många. Det är alltid roligt när de korkade kreaturen ser rött. Det är även roligt att Patrik blir så provocerad. Patrik är en jävla idiot, det har han visat i hundratals filmklipp nu. Argsint, provocerande, otaktisk och helt tondöv för kritik. Han kan verkligen inte läsa av en situation. Där är Sara ljusår mycket bättre. Patrik är en belastning för Dumpen som det ser ut idag. Han är en bromskloss som hindrar att produktionerna utvecklas.

Jag gissar att du har en idé över hur produktionerna ska utvecklas? Kanske du som ska ta över Patriks plats?

#379 har låg fallhöjd nu men om tio år hade det troligtvis varit högre. Ser ut att bli över 500 fiskar innan 2025 och S&P tubade nyss hemkomst från Norrland.
Citera
2024-02-24, 11:55
Medlem
fido1986s avatar

Det är ryggrad i den killen. Han försöker svara på frågorna och gör det bra tycker jag. Hans motiv är inte att skada barnen. Han har en annan uppfattning om det han gör skadar barn.

Jag tror honom, förmodligen så många av gäddorna ser på saken.

Även bland grottmänniskor är Patrik primitiv. Karln argumenterar som en repad lp-skiva. Sara skötte det bättre även om det var lite för mycket tråkig moralpredikan för min del.
Citera
2024-02-24, 12:00
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Inget att ge honom cred för. Han är bara helt sjuk i huvudet. Noll empati och psykopat.

Han hade kunnat springa iväg med svansen mellan benen.
Citera
2024-02-24, 12:03
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Han hade kunnat springa iväg med svansen mellan benen.

Det är ju det jag menar. Han så pass sjuk att han tycker det är mer OK att stå kvar. Syns på hela hans uttryck att han är riktigt sjuk. Tror han är en väldigt farlig individ.
Citera
2024-02-24, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Som vadå? En exorcism för att bedriva ut den här peddodemonen han bär inom sig?

Ej. Att han söker proffesionell hjälp som. Alla andra också bör göra som har den läggningen.
Citera
2024-02-24, 13:05
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Det är ju det jag menar. Han så pass sjuk att han tycker det är mer OK att stå kvar. Syns på hela hans uttryck att han är riktigt sjuk. Tror han är en väldigt farlig individ.

Högst tvivelaktigt beteende givetvis. Men intressant att höra hur han ser på saken. Han ser ju inte problematiken i det som de flesta normala vuxna gör. Han är ju inte värst gammal själv heller, kanske lär han sig en läxa av detta. Jag tror inte han är helt förlorad faktiskt. Gubbligan är en annan femma.
Citera
2024-02-24, 13:15
Medlem
En ärlig gädda iaf.

Om jag hade blivit tagen så hade jag nog också erkännt, för jag tycker inte det är nåt fel att knulla en 14 åring om hon också vill.
Citera
2024-02-24, 13:47
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Läser man loggarna så har han också knullat med en 16-åring (född 2006), vilket bör ha varit så sent som förra året iom att de fyller 18 i år. Ögnade igenom hans vänlista på facebook och där återfinns många yngre tjejer i spannen mellan 17-20 år.

Kan inte hitta honom. Är den raderad nu?
Citera
2024-02-24, 13:47
Medlem
Ge fan i att skriva dumheter på Pappa stors minnessida.
Han var ett as.
En död pedofil är en bra pedofil MEN nu är det inte Pappa stor som blir drabbad av kladdet på hans minnessida, det är hans närstående.
Och dom har väl ändå inte gjort fel?
Dom får chock efter chock nu.
Kan man inte ge dom lite empati kan man åtminstone ignorera deras existens.
Straffa asen som fortfarande lever istället.
Citera
2024-02-24, 13:57
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Ge fan i att skriva dumheter på Pappa stors minnessida.
Han var ett as.
En död pedofil är en bra pedofil MEN nu är det inte Pappa stor som blir drabbad av kladdet på hans minnessida, det är hans närstående.
Och dom har väl ändå inte gjort fel?
Dom får chock efter chock nu.
Kan man inte ge dom lite empati kan man åtminstone ignorera deras existens.
Straffa asen som fortfarande lever istället.

Vart finns hans minnessida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in