Citat:
Han väljer helt klart detta själv. Han vill vara ett problem i ropet, han får nog små kickar av det. Hade kunnat leva bra och ändå göra rätt för sig. Problemet är nog att han helt saknar konsekvens tänk och är alldeles för impulsiv. Han blev ”stor” lite för snabbt, tjänade snabba pengar. Älskar man då fest/droger, resor. Och lider lite av mindervärdeskomplex som han verkar göra. Det grundar jag enbart på hans eviga snack om pengar och inköp av fejk fula ”dyra” kläder/klockor. Även de bästa kopiorna är dyra. Ja då går pengarna ordentligt snabbt. Han kommer ångra sig givetvis. Denna chansen får han inte igen, att tjäna så mycket pengar på så kort tid. Det blir en kort karriär. Kolla på A Ceesay tex. Gick rakt upp, och sen föll pladask. Såklart kommer de båda två kunna harva runt på Youtube med 20-30k visningar/video ngn gång i framtiden. Men då är skadan redan skedd. Det har gått lite för snabbt det här för Chrippa, han har tyvärr inte kapaciteten att ta hand om den chans han fick. Vissa har det, andra inte! Det är verkligen jättekonstigt.
Han KAN ju betala för sig och bli skuldfri och skapa ett ordnat liv.
Om det stämmer, vill säga.
Men väljer isf aktivt att göra alla fel som bara är möjligt, och för en annan, omöjliga drag.
Snacka om att vara självdestruktiv!
Jag har aldrig tvekat på att killen har problem, det tänkte jag långt innan allt det här.
Men det här som utspelar sig mitt framför hela internetsverige?
Det är ta mig sjutton helt otroligt.
Han KAN ju betala för sig och bli skuldfri och skapa ett ordnat liv.
Om det stämmer, vill säga.
Men väljer isf aktivt att göra alla fel som bara är möjligt, och för en annan, omöjliga drag.
Snacka om att vara självdestruktiv!
Jag har aldrig tvekat på att killen har problem, det tänkte jag långt innan allt det här.
Men det här som utspelar sig mitt framför hela internetsverige?
Det är ta mig sjutton helt otroligt.
Sen är det inte bara ekonomin. Han har betett sig extremt problematiskt när det kommer till kvinnosyn och invandring. Folk glömmer inte sånt på internet.