2024-02-22, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vart kan man se det?

I hans live ?

Får hoppas joz ryktet stämmer om Jocke, så det hela handlar om att han vill klä Anjo i läder och pussa på han i Dubai.
Citera
2024-02-22, 23:36
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnvagnshast
I hans live ?

Får hoppas joz ryktet stämmer om Jocke, så det hela handlar om att han vill klä Anjo i läder och pussa på han i Dubai.
Okej, på dig lät det som att chipstutten gått på en bärsärkagång i Jockeboois hus helt benzad.
Citera
2024-02-23, 06:49
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Att Jocke ens tar med sig han, fast han kommer helt Benzad till hans bror och hans hus är ju sjukt.
Mm, förstår inte det heller. Jocke måste ju fatta att det är en väldans risk att ha med Benzo-Anjo-som-spela-in-allt.
Citera
2024-02-23, 07:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Mm, förstår inte det heller. Jocke måste ju fatta att det är en väldans risk att ha med Benzo-Anjo-som-spela-in-allt.
Det är väl klart Jocke både förstår och är fullt medveten om det.
Han ser det dock inte som en risk, utan Anjo är hans springpojke som springer jockes smutsiga ärenden.
Citera
2024-02-23, 07:03
Avslutad
Citat:
Jag förstår inte hur muppen sitter och har mappar med inspelningar på sina kompisar. Kan det ens va lagligt att sen ge dom till någon helt random ?

Samt att han flåsat sig igenom hennes dagbok osv.

Undrar hur mycket inspelningar och saker han snott av Jocki genom åren ?
Det går nog inte att göra ett enda telefonsamtal med Anjo utan att det spelas in, så han lär ha en hel del - på alla.
Citera
2024-02-23, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hammerdude999
Det går bra alltså att sjuka till samma dagis nivå som t ex "chipstutte" och "banjo", samtidigt som han uppenbarligen sett mkt mer än dig, mig och andra jönssar på den här fega platttformen, visst åsikter är bra men fan va modig en blir när en är anonym. Anonym är jag uppenbarligen med men skulle aldrig kunna föreställa mig att sjuka till denna barnsliga nivå.. Ehh även C har sagt att hon har det så han är inte ensam med det påståendet och nej du, det var ju L som kallade J för O som de flesta kunde bevittna från den där chatten?

Ligger något i det med öknamn bättre att skriva Anjo med "chipstutte" med tanke på att han har det

Tänkte du som är ny här vad vet du Anjo med "chipstuttes" fru som han lever med ?Hur klara hon ut leva med han ?
Någon annan som vet något roligt om henne
Citera
2024-02-23, 10:17
Avslutad
Citat:
Det går bra alltså att sjuka till samma dagis nivå som t ex "chipstutte" och "banjo", samtidigt som han uppenbarligen sett mkt mer än dig, mig och andra jönssar på den här fega platttformen, visst åsikter är bra men fan va modig en blir när en är anonym. Anonym är jag uppenbarligen med men skulle aldrig kunna föreställa mig att sjuka till denna barnsliga nivå.. Ehh även C har sagt att hon har det så han är inte ensam med det påståendet och nej du, det var ju L som kallade J för O som de flesta kunde bevittna från den där chatten?
https://youtu.be/a0ZPhRdhdk8?si=Vd4tmhkDbcDpD01X
Jag förstår inte problemet, Anjo Banjo Chipstutte i egen hög person
Citera
2024-02-23, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/a0ZPhRdhdk8?si=Vd4tmhkDbcDpD01X
Jag förstår inte problemet, Anjo Banjo Chipstutte i egen hög person

Helt fantastisk video du är fan kung som hittade den Trodde först det va något från Olof K
Men nu är det klart han är Anjo Banjo Chipstutte på riktigt Det roliga är att 10000 tals kommer att se den nu .Har självklart laddat ner den
Senast redigerad av karlskronacity 2024-02-23 kl. 10:52.
Citera
2024-02-23, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Helt fantastisk video du är fan kung som hittade den Trodde först det va något från Olof K
Men nu är det klart han är Anjo Banjo Chipstutte på riktigt Det roliga är att 10000 tals kommer att se den nu .Har självklart laddat ner den
Hahaha, ja det är precis det man försöker få dagens unga att förstå, nämligen att ALLT som läggs ut i cyberspace, finns kvar och kan bita tillbaka.

Jag menar, det finns fler än Pontus som kan googla, men det krävs lite hjärna för att förstå innebörden av det man läser och framförallt försöker förmedla.

Det som låter som en asbra idé i ens egna macdonaldshuvve, är kanske inte riktigt accepterat i den verkliga världen.

Såg att Anjo varit i en "studio", nu ska det stönrappas musik...igen🙄🤣
Citera
2024-02-23, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hahaha, ja det är precis det man försöker få dagens unga att förstå, nämligen att ALLT som läggs ut i cyberspace, finns kvar och kan bita tillbaka.

Jag menar, det finns fler än Pontus som kan googla, men det krävs lite hjärna för att förstå innebörden av det man läser och framförallt försöker förmedla.

Det som låter som en asbra idé i ens egna macdonaldshuvve, är kanske inte riktigt accepterat i den verkliga världen.

Såg att Anjo varit i en "studio", nu ska det stönrappas musik...igen🙄🤣

Så är det tyvärr ligger det på internet kommer det stanna där sanning eller osanning och här på forumet ligger allt kvar med . Skall gräva lite i dag efter saker om hans fru vem vet vad man hittar -

Vem är så media kåt så man går med på något sådant kan bara säga idiot
Citera
2024-02-23, 12:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Att ni använder er av öknamn mot en individ ni bestämt er för att ni inte gillar, bara berättar om vilka förlorare och misslyckade ni är..
SKÄRP ER, är ni 10 eller? X)

En sak jag har lärt mig med tiden iaf är att det är svårt att resonera med smarta personer, men omöjligt att resonera med idioter..
Förväntar mig inte heller att någon skall ta åt sig min synpunkt..
MEN en kan kritisera folk utan att använda öknamn!
Av alla människor väljer du alltså att simpa för chipstutten? Really? Det största jävla svinet som finns på Svensk youtube lol.

Soppåsen jag bar ut imorse är värd mer än det där avskrädet!
Citera
2024-02-23, 16:12
Medlem
Anjo skryter nu på sin Instagram, hur han förmodligen fått lilla c på lvu. Genom att som han ser det satte Chrippa på plats, vilket as han är.

Var det inte han som gjorde allt detta för barnet ?

Nu kan han sitta och benzo flina ner till Dubai, med pengar som han förstört ett barns barndom för.

Usch vilken vidrig person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in