Citat:
Ursprungligen postat av
Chris.Hagen
junior (aka krille) har levt i en skyddad verkstad hela sitt liv. att han gapar och skriker så grannarna gnäller bekommer honom inte. han är i sitt eget huvud berättigad att göra precis vad han vill och när han vill. han tror att han är smartare än alla andra som är omkring honom.
"Chrippa" är väl ändå ett bevis för att "
survival of the fittest" stämmer?
Det är inte många som skulle klara sig så länge som "Chrippa" gjort om de haft samma liv.
Det är väl ett bevis för att det finns någon slags intelligens där bakom musklerna, även om han inte är boksmart. Men det heter inte "
survival of the smartest".
Citat:
Ursprungligen postat av
Chris.Hagen
sen när jag tittar på hans röda roid nylle och linnea bredvid som ser ut som en anorektisk 16åring med fittan mitt i nyllet med sina fåniga läppar så känner jag obehagliga pedofilvibbar. sen gick han ut och sa att han varit kär i henne under flera år.
Har aldrig under deras förhållande tyckt Linnea ser yngre ut än 20 år och hon är snart 25 år så pedofili är det knappast.
Tror du har missuppfattat poängen med läpparna. Som "Chrippa" själv säger, hon är bra på att suga.
Att det sen ser fånigt ut är sekundärt. Linnea skulle definitivt se bättre ut om hon inte misshandlade sitt eget fejs med så mycket fillers.
Citat:
Ursprungligen postat av
Chris.Hagen
snart kommer eko på honom också. det lär bli över 4:a år så han kommer få sitta på någon av följande anstalter. hall, kumla, tidaholm, salberga. och där kommer han få gömma sig bakom en tapetskarv. för öppnar han munnen en ända gång på det sättet han talar så kommer han få ordentligt. det kallas respektlöst. och när han fått däng så hamnar han på isol i väntan på knall till nästa anstalt.
sen en sista sak. den som HAR pengar skulle aldrig köpa en tröja eller något med en stor loga på. det är nämligen bara något som fattiglappar gör.
Poängen är väl att om "Chrippa" inte visar att han har pengar så kommer folk tro att han är en fattiglapp, eftersom han inte "jobbar".
Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Jocke till Chrippa - Du vet vad som händer när hon blir arg.
Chrippa till Jocke - Mm jag vet
Låter som en helylle flicka det där.
Linnea ser riktigt stolt ut när hon pekas ut som den som lättast blir arg av paret i den här videon.
https://www.tiktok.com/@chrippaandlinneaxpose/video/7322203340279123233
Med tanke på att "Chrippa" själv tycks kunna få "roid rage" för småsaker så måste Linneas raseri vara i en klass för sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Så är det givetvis, fatta den kombon. Tror båda varit våldsamma mot varann!
Det är väl det "Chrippa" själv sagt?
Att de varit våldsamma mot varandra men inte på någon extrem nivå. Sen ska Chloe ha kommit emellan dem och blivit träffad någon gång när de hållit på, men i övrigt har Linnea inte barnagat.