2024-02-23, 12:38
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Undrar om hans aktier hos dejtingapparna går upp eller ner efter att ha blivit en kändis för att man haft könssjukdomar😂😂

Han tycks heller inte lära sig då han haft könssjukdomar fem gånger😀
Citera
2024-02-23, 13:13
Medlem
Är det inte samma snubbe som syntes för ungefär ett år sedan i Vetenskapens Världs program om Nätdejtingboomen på SVT? Känns som att han gjort sin sexualitet till hela sin personlighet.
Citera
2024-02-23, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Jag har tagit ställning för kvinnorna. De har mer att att förlora i sex än vad vi har, alltså kommer de inte bjuda in lika lätt som vi män.

Hade vi varit de som sa nej och offrade mer i en sexuell relation hade kvinnorna varit desperata och de som köper sex.
Och med kvinnors logik är det rättvist om kvinnor får det sämre än männen.
Pågrund av ingen mänsklig rättighet till sex så är det okej om någon har det sämre sexuellt än andra.
Citera
2024-02-23, 13:25
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Undrar om hans aktier hos dejtingapparna går upp eller ner efter att ha blivit en kändis för att man haft könssjukdomar😂😂

Han tycks heller inte lära sig då han haft könssjukdomar fem gånger😀

Bögar har knappast varit kända för att bry sig med tanke på hur bögpesten (HIV) spred sig i det kollektivet en gång i tiden. Det här kommer snarare öka intresset tragiskt nog.
Citera
2024-02-23, 13:28
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Länge sen som pendeln gick över till fruntimren som nu är rena smitthärdarna som vandrar omkring. Jag har icke samlag med en smittfitta utan grodmansdräkt.

Så när du ligger med män föredrar du att inte använda kondom menar du?
Citera
2024-02-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Kvinnor skyddar sig mer än män och har mindre sex än män. Antar att de är rädda för både STI och graviditet. Men så måste de ju nästan avstå från sex en vecka i månaden till skillnad från oss män.

Måste?
Citera
2024-02-23, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talcsoft
Håller med honom, gonorré var fan inte kul. Jävlar vad ont det gjorde.

Ont?
Citera
2024-02-23, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet95
Det går att ha sex fast någon har mens eller ägglossning.

Ingetdera har kvinnor hela livet...
Citera
2024-02-23, 13:35
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRaket
Här går världens tönt och ligger flera gånger i veckan och samlar på sig könssjukdomar som att det är pokemon och han ser inte ens bra ut. En annan får knappt till det och jobbar på utseendet hela tiden. Jävlar vad livet är orättvist. Helvetet vad avis jag är på han..

hur "jobbar man på utseendet hela tiden"? låter jävligt gay och neurotiskt så inte konstigt att damer finner dig vidrig och äcklig.

Sen att ligga med samhällets bottenskrap är inget att rekommendera, det är dessa tjejer som ligger med araber och afrikaner samt pundar hårt, usch han ska vara glad att han kom undan så pass lindrigt ändå.
Citera
2024-02-23, 13:40
Medlem
Citat:
Här går världens tönt och ligger flera gånger i veckan och samlar på sig könssjukdomar som att det är pokemon och han ser inte ens bra ut. En annan får knappt till det och jobbar på utseendet hela tiden. Jävlar vad livet är orättvist. Helvetet vad avis jag är på han..

Du vill alltså hora runt och dra på dig könssjukdomar?

Jag skulle kunna ha enormt mycket sex, alltså, ser bra ut och är fräsch, både män och kvinnor i alla möjliga åldrar visar intresse men jag gillar inte att ligga runt, testat sex utan relation och det var typ bara ok. Gillar att ha en seriös relation med någon vettig människa som jag litar på, vet är trogen och icke infekterad med sjukdomar, som jag minst gillar väldigt mycket men helst att jag älskar människan, blir bra mycket bättre sex då.
Citera
2024-02-23, 13:53
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet95
Hur vet du om han har sänkt sina krav?

Sant. Antagligen har han inga krav över huvud taget.

/AI
Citera
2024-02-23, 14:01
Medlem
Citat:

Bli bög eller lär dig hur kvinnlig attraktion fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in