Citat:
Ursprungligen postat av
VoiceofDestruction
Allt i sammanhanget signalerar mörkläggning, inkl. du själv och Håkan Bergmark.
Vilka fler bevis behöver du? Antar att de aldrig kommer att räcka för en konspirationsteoretiker.
Om du kunde lära dig att skilja mellan var/vart, så kanske någon hade kunnat ta dig på allvar.
Det var jag, som först frågade om spåkula, var det inte?
Självklart är det en tråd om Håkan Bergmark, som du, till att börja med ringaktar, men du var även den som tog upp Estonia.
Är du full eller saknar du helt kognitiv förmåga? Buhu?!?! Att du placerar mig i samma fack som Bergmark är så infantilt så att jag garvade i 5 minuter

. Fin härskarteknik kör med! Har du problem med stavningsfel och meningsbyggnad på ett forum som flashback så finns det psykmottagningar för sådana som dig!
Ta och väx upp! Bevisar bara att du är ett troll och inget annat! Men om du har fokus på sådant så kan du kan börja med att rätta alla stavfel och meningsbyggnads fel i tråden, börja på sida 1 och framåt. Jag skriver hellre än bra men med innehåll och inte ditt trollande!!!
Vem är det som är konspirationsteoretiker här om någon så är det väl du!!! "Allt signalerar mörkläggning..." Det är väl inget bevis för att det är en mörkläggning!
Dessutom du läser väl inte en enda av inlägg och länkar som jag har postat?! Eller hur? Du kör din härskar teknik för att du är tycker att du vet och kan allt men kan inte komma med ett enda bevis!
Estonia är en del av tråden då Bergmark slänger ur sina lögner! Men den handlar inte om hela katastrofen eller hur??? Utan om Bergmark!
Att jag skulle ha varit först att ta upp Estonia i tråden? Använde du dig av en spådam eller bara din egen spåkula för att "kläcka" ur dig den idiot kommentaren?