2024-02-23, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Jag har tagit ställning för kvinnorna. De har mer att att förlora i sex än vad vi har, alltså kommer de inte bjuda in lika lätt som vi män.

Hade vi varit de som sa nej och offrade mer i en sexuell relation hade kvinnorna varit desperata och de som köper sex.
Och det är din åsikt. Man kan även kritisera fördelar som kvinnohat har.

Det låter som du menar nu att du håller med om att det är orättvist när någon är desperat
Citera
2024-02-23, 11:46
Medlem
Citat:
Jag har tagit ställning för kvinnorna. De har mer att att förlora i sex än vad vi har, alltså kommer de inte bjuda in lika lätt som vi män.

Hade vi varit de som sa nej och offrade mer i en sexuell relation hade kvinnorna varit desperata och de som köper sex.
Och de har vissa fördelar.
Och de har mer att vinna än olika män.
Senast redigerad av Lejonet95 2024-02-23 kl. 11:48. Anledning: ........
Citera
2024-02-23, 11:52
Medlem
Citat:
Länk till artikeln https://www.svt.se/nyheter/inrikes/mathias-har-haft-gonorre-och-klamydia-fem-ganger

Kan inte vara kul att vara ansiktet utåt för könssjukdomar. Men han säger också att han är med för att känna skam och börja tänka sig för mer. Han ser dessutom inte speciellt gammal ut. Tror det är få som ens drar på sig det fem gånger under en livsstid om man inte lever rövare i Thailand.

Tror ni personer som Mathias är vanliga? I min bekantskap pratar vi inte mycket om det och en av oss blev ofrivilligt pappa. Efter det är vi alla ganska noga med kondom och ser honom som ett avskräckande exempel.
Asså fan. Man betalar för skiten via skatten för att göra nyheter som dethär?
Nackskott
Citera
2024-02-23, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prostatit
10 per år om hon är återhållsam skulle jag säga.
En tjugårig hingst är chanslös mot en medioker brud i samma ålder som vill ligga.

Är det verkligen så här nuförtiden ?

Det är inte så att vår biologi förändrats - många tjejer vill känna något för killen och känna sig respekterade, annars ligger man inte. Det är säkert inte alla tjejer som är på Tinder heller. De flesta unga tjejer vill ha romantik och kärlek snarare än samla på sig en massa ligg.

Sen räcker det med 1 person - 1 ligg för att bli smittad.

Jag har väldigt svårt att tänka mig att denna generationens kvinnor skulle vara så mycket mer lösaktigare än oss från tidigare generationer.
Senast redigerad av Tissetiss 2024-02-23 kl. 11:59.
Citera
2024-02-23, 11:56
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRaket
Här går världens tönt och ligger flera gånger i veckan och samlar på sig könssjukdomar som att det är pokemon och han ser inte ens bra ut. En annan får knappt till det och jobbar på utseendet hela tiden. Jävlar vad livet är orättvist. Helvetet vad avis jag är på han..

Du kan också homosexa, bara du vill

Ja men förhoppningsvis har han i klippet räddat sig från hiv genom att ingen kommer vilja ha oskyddad sex med han nu.
Citera
2024-02-23, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Glömmer aldrig den stolta bögen som åkte till Spanien på en liten resa och fick med sig HIV, corona, och apkoppor. Samtidigt.

Skickligt. Vad är oddsen på en sådan ? Lättare vinna på eurojackpot
Citera
2024-02-23, 12:03
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Det står att han har sex med kvinnor och män, antar att han är bi.

Jag kan lova att dom kvinnorna han satt på inte såg ut som kvinnor
Citera
2024-02-23, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Är det verkligen så här nuförtiden ?

Det är inte så att vår biologi förändrats - många tjejer vill känna något för killen och känna sig respekterade, annars ligger man inte. Det är säkert inte alla tjejer som är på Tinder heller. De flesta unga tjejer vill ha romantik och kärlek snarare än samla på sig en massa ligg.

Sen räcker det med 1 person - 1 ligg för att bli smittad.

Jag har väldigt svårt att tänka mig att denna generationens kvinnor skulle vara så mycket mer lösaktigare än oss från tidigare generationer.

Minst en vecka i månaden vill tjejer bara ligga och då behövs nödvändigtvis inte kärlek och romantik. Ofta ligger tjejerna med badboys och fuckboys då.
Citera
2024-02-23, 12:15
Medlem
Folk är sådana förbannade amatörer när de ligger runt.

Jag hade 3 regler i min ungdom som gjorde att jag aldrig haft problem med graviditet, sjukdomar och MeToo fasoner.

1. Alltid min egen kondom, aldrig någonting tjejen har hemma.

2. Ta med dig kondomen därifrån och släng den i en offentlig papperskorg. Ingen idé att lämna 18 års underhållsbetalning i papperskorg hos någon brud du inte känner.

3. Se till att hon kommer, bjud alltid på frukost och var trevlig efter samlaget så slipper man ryktesspridning och människor som ångrar sig i efterhand.

Stay safe!
Citera
2024-02-23, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongBud
Folk är sådana förbannade amatörer när de ligger runt.

Jag hade 3 regler i min ungdom som gjorde att jag aldrig haft problem med graviditet, sjukdomar och MeToo fasoner.

1. Alltid min egen kondom, aldrig någonting tjejen har hemma.

2. Ta med dig kondomen därifrån och släng den i en offentlig papperskorg. Ingen idé att lämna 18 års underhållsbetalning i papperskorg hos någon brud du inte känner.

3. Se till att hon kommer, bjud alltid på frukost och var trevlig efter samlaget så slipper man ryktesspridning och människor som ångrar sig i efterhand.

Stay safe!
Tack för dina visdomsord!
Citera
2024-02-23, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Minst en vecka i månaden vill tjejer bara ligga och då behövs nödvändigtvis inte kärlek och romantik. Ofta ligger tjejerna med badboys och fuckboys då.

Men hallå. Du tror att alla tjejer drar hem en random kille varje månad när de har ägglossning eller vad du menade. Nej, det är långt ifrån alla som tycker det är nödvändigt.
Citera
2024-02-23, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Men hallå. Du tror att alla tjejer drar hem en random kille varje månad när de har ägglossning eller vad du menade. Nej, det är långt ifrån alla som tycker det är nödvändigt.

Många fler än vad du tror. Tjejer har nog även svårare för att ha sex med sig själva än vad killar har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in