2024-02-22, 23:46
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Står att hon är 41 år. Hennes ålder kan nog stämma för hon har inte grått hår ännu däremot är hon väl helt osminskad.

Du har inte kollat ordentligt, hon har en hel del grått i håret.
Dessutom brukar svarta människor åldras bättre än såhär. Hennes utseende är mer 50+ skulle jag säga.
Citera
2024-02-22, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Du har inte kollat ordentligt, hon har en hel del grått i håret.
Dessutom brukar svarta människor åldras bättre än såhär. Hennes utseende är mer 50+ skulle jag säga.

Nej. Medellivslängden i Uganda är ca. 60 år. Ett tips är att kolla på hennes sexiga kropp, knappast 50+. Frågan är om Lasses hälsa klarar av hennes tempo, visst hon kanske är den som är mest aktiv men hoppas Lasse klarar av ansträngningen det innebär att leverera.
Citera
2024-02-23, 00:02
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Nej. Medellivslängden i Uganda är ca. 60 år. Ett tips är att kolla på hennes sexiga kropp, knappast 50+. Frågan är om Lasses hälsa klarar av hennes tempo, visst hon kanske är den som är mest aktiv men hoppas Lasse klarar av ansträngningen det innebär att leverera.

64 står det att den är för kvinnor... men jag pratar inte om medellivslängd.
Det jag säger är att svarta människor rent generellt brukar åldras bättre än så utseendemässigt.
Fiona ser äldre ut än 41 år alla dagar i veckan + det är även misstänkt att hon fick barn som 14-åring, sen hennes desperata beteende ovanpå allt detta. Jag ändrar inte min uppfattning så vi får vara oense i denna fråga
Citera
2024-02-23, 00:07
Medlem
Citat:
64 står det att den är för kvinnor... men jag pratar inte om medellivslängd.
Det jag säger är att svarta människor rent generellt brukar åldras bättre än så utseendemässigt.
Fiona ser äldre ut än 41 år alla dagar i veckan + det är även misstänkt att hon fick barn som 14-åring, sen hennes desperata beteende ovanpå allt detta. Jag ändrar inte min uppfattning så vi får vara oense i denna fråga

Nej, du verkar trög. Hon har levt ett hårt liv i sitt hemland därför hon ser äldre ut än en västerländsk 41 åring. Men hennes kropp är i bättre form pga avsaknad av västerländsk matkultur i hemlandet.
Citera
2024-02-23, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Det är väl typ arvodet dom tjänat in under programmet. ? Under årets gång. Som dom menar ?
Självklart är det så, det trodde jag att alla förstod?
Citera
2024-02-23, 00:27
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Nej, du verkar trög. Hon har levt ett hårt liv i sitt hemland därför hon ser äldre ut än en västerländsk 41 åring. Men hennes kropp är i bättre form pga avsaknad av västerländsk matkultur i hemlandet.

Nej, jag inte trög men du verkar naiv och köpa allt som Fiona säger.
Vi vet inte hurt hårt hon har levt. Hon kan ha blivit försörjd av x antal sugardaddies, jobbat som prostituerad osv. Hennes fixering vid sex blir mer förståelig med en sådan bakgrund också.

Som en jämförelse har vi här en annan 41-årig kvinna från Uganda som dessutom har fött 44 barn (!).
Världens mest fertila kvinna. Såld vid 12 års ålder och har fött trillingar, fyrlingar osv.
Där kan vi snacka om hårt leverne. Notera att hon ser betydligt yngre ut än Fiona.
https://www.youtube.com/watch?v=7-Y5RlSM2PI
Citera
2024-02-23, 00:52
Medlem
Citat:
Nej, jag inte trög men du verkar naiv och köpa allt som Fiona säger.
Vi vet inte hurt hårt hon har levt. Hon kan ha blivit försörjd av x antal sugardaddies, jobbat som prostituerad osv. Hennes fixering vid sex blir mer förståelig med en sådan bakgrund också.

Som en jämförelse har vi här en annan 41-årig kvinna från Uganda som dessutom har fött 44 barn (!).
Världens mest fertila kvinna. Såld vid 12 års ålder och har fött trillingar, fyrlingar osv.
Där kan vi snacka om hårt leverne. Notera att hon ser betydligt yngre ut än Fiona.
https://www.youtube.com/watch?v=7-Y5RlSM2PI

Du har hakat upp dig på att hon blev mamma vid 15 års ålder, tror du preventivmedel är lika lättillgängligt i Uganda som i Sverige? Att abort är lika accepterat där som här? Uganda verkar vara ett av de länderna i Afrika som flest kvinnor vill bort ifrån så det är nog mindre trevligt där.
Citera
2024-02-23, 01:03
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Du har hakat upp dig på att hon blev mamma vid 15 års ålder, tror du preventivmedel är lika lättillgängligt i Uganda som i Sverige? Att abort är lika accepterat där som här? Uganda verkar vara ett av de länderna i Afrika som flest kvinnor vill bort ifrån så det är nog mindre trevligt där.

Jag kan bortse från att hon blev mamma tidigt, det är ju vanligare i de länderna och det ser man ju även med kvinnan som jag länkade. Det som kvarstår är dock att vi har en kvinna som ser betydligt äldre ut än 41 år, även när du jämför med andra kvinnor, från Uganda, i samma påstådda ålder.
Att Fiona som fött ett barn har åldrats mer än en jämngammal kvinna som fött 44 barn, det håller helt enkelt inte.
Citera
2024-02-23, 01:29
Medlem
Citat:
Jag kan bortse från att hon blev mamma tidigt, det är ju vanligare i de länderna och det ser man ju även med kvinnan som jag länkade. Det som kvarstår är dock att vi har en kvinna som ser betydligt äldre ut än 41 år, även när du jämför med andra kvinnor, från Uganda, i samma påstådda ålder.
Att Fiona som fött ett barn har åldrats mer än en jämngammal kvinna som fött 44 barn, det håller helt enkelt inte.

Det är ett extremt exempel du tar upp, förstår du inte det? Det är som att säga att Dagny, som tragiskt dog för ett tag sen var den svenska genomsnittskvinnan sett till åldrande.

Fiona ser ut som en typisk 41 årig kvinna ifrån Uganda.
Senast redigerad av LilaGubben 2024-02-23 kl. 01:31.
Citera
2024-02-23, 01:34
Medlem
outback4s avatar
Eftet senaste avsnittet är mitt intryck av manliga deltagarna,
Lars - gubbsjuk äldre farbror, social och har humor, men verkar på gränsen till bli lite för velig.
Tony - vet inte vad det är men kanske den sega dialekten och inte riktigt rätt möblerat på övervåningen om man säger så.
Rolf - slemmig typ, får nästan kalla kårar av den utstrålningen. Tippar det tar slut snabbt som attan. Kladda på thaitjejens morsa i håret var nog spiken.
Citera
2024-02-23, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Eftet senaste avsnittet är mitt intryck av manliga deltagarna,
Lars - gubbsjuk äldre farbror, social och har humor, men verkar på gränsen till bli lite för velig.
Tony - vet inte vad det är men kanske den sega dialekten och inte riktigt rätt möblerat på övervåningen om man säger så.
Rolf - slemmig typ, får nästan kalla kårar av den utstrålningen. Tippar det tar slut snabbt som attan. Kladda på thaitjejens morsa i håret var nog spiken.

Vaddå gubbsjuk? Han har valt en kvinna som förmodligen inte är långt ifrån klimakteriet, svårt att skaffa barn med en jämnårig kvinna i 80 års åldern.
Citera
2024-02-23, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Den där Rolf 😱 stackars den kvinnan, han våldsför sig ju på henne. Och de där kramarna måste ju vara jäkligt läskiga...som en boaorm som inte vill släppa taget.
Tror han ällmänt är en våldsam person och nog är eller varit missbrukare!

Ja, han är slemmig av sig, när han sa att de myst och klämt på varandra så menar han naturligtvis att han satt på henne hela natten och gjort saker i sängen han drömt om och runkat till hela livet.
Tror detta kommer sluta med besvikelse för honom tyvärr, speciellt då han inte läst på om vett och etikett därborta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in