Citat:
Ursprungligen postat av
Brottslig
Jocke är skön ändå, han spelar in samtalen med Chrippa, sedan skickar han samtalen till Anjo av alla människor som älskar drama-content. Nu har Anjo skickat samtalen vidare till Liam M som lägger ut dom på Youtube. Det är alltså samma Jocke som vill att man ska sluta ge dom uppmärksamhet, sluta följa Chrippa etc. Även om det inte är Jocke som laddar upp samtalen på sociala medier så måste väl folk se hur han styr det här dramat i bakgrunden.
Jocke är noga med att dokumentera, hur sinnessjukt är det inte när han filmar sina fötter i Legovillan, jag kan se minst två olika par fötter till i klippet, samt skuggor från andra. Så otroligt riggat och äckligt manipulerat av Joakimlundell.
Han påstår dessutom att han inte läckt någonting eller lagt upp någonting alls....
Jag tappar hoppet om rättsväsendet om inte denna cirkus tar slut nu.
Någon så öppet äcklig manipulativ människa som Chrilles bror har jag sällan skådat.
Han hotar och leker btor duktig, men när han ska formulera sig, brister det och clownen är synad.
Så viktigt är det för lille Jocki att ingen ska få skada hans "varumärke"... Han pratar om Linnea som ett varumärke.
Allt handlar om yta. Precis allt.
Nu drar dom snart till Dubai, till Danjal, som gör reklam för en pedofil, @nalyshass3, iallafall om man ska tro på den där turbanskojaren som gav expertutlåtanden om Linnéas blåmärken...
Jocke är en liten människa som hotar för att få sin vilja igenom.
Apan Anjo han hotar likaså.
Vad är dom rädda för?
Idioterna försöker lägga skulden på Linnéa, liksom vissa i tråden.
Detta är resultatet av missbruk i alla dess former.
Storhetsvansinne.
Jag tänker inte sitta och ens försöka rabbla upp alla brott som apflocken gjort sig skyldiga till, det är så dumt.
Ridå