2024-02-22, 17:30
Medlem
HazzardAlards avatar
Jävlar i gatan... Jag såg just en artikel i tidningen om kommunal och militär gubben i Norrbotten.

Har inte sett fisket som Dumpen gjort på ett tag, så jag var tvungen att gå in och kolla.

Vilket jävla ras!! 😄
Citera
2024-02-22, 18:34
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Sara bryr sig nog marginellt om barnen, om ens alls. Hon mår såklart som en prinsessa. Gått från en hemlös tjuv till att tjäna massa pengar genom att åka runt och förstöra folks liv.

Det spelar ju egentligen ingen roll vad hennes agenda är,jobbet blir ju gjort oavsett så jag bryr mig inte.

Men det är ju bara löjligt att framställa det som att hon bryr sig. Tror aldrig hon mått bättre än nu.

Ibland kan hon inte hålla tillbaka den rena glädjen hon känner. Skuldfri genom donationer, drar in 200000 i månaden via tiggeri. Samt får förstöra livet för de hon hatar mest av allt, män.
Du har så rätt i det du skriver. Jag känner precis samma sak.
Citera
2024-02-22, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Tror du missuppfattat detta lite.
Det är just okända personer utan allmänintresse som är mest riskfritt att "hänga ut".

En förtalsanmälan mot Dumpen faller under JK. Dom lägger ner allt som inte gäller kända personer.

Nu har Dumpen publicerat 376 gubbar och ett par kärringar under 3 års tid.
Hittills har ingen förtalsanmälan gått vidare.
Så det bör vara riskfritt för Dumpen att köra på.
Risken att en person som hängs ut med sin pinsamma äckliga chattlogg anmäler är också minimal.
Hur många anmälningar har inkommit?
Citera
2024-02-22, 20:30
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Sara bryr sig nog marginellt om barnen, om ens alls. Hon mår såklart som en prinsessa. Gått från en hemlös tjuv till att tjäna massa pengar genom att åka runt och förstöra folks liv.

Det spelar ju egentligen ingen roll vad hennes agenda är,jobbet blir ju gjort oavsett så jag bryr mig inte.

Men det är ju bara löjligt att framställa det som att hon bryr sig. Tror aldrig hon mått bättre än nu.

Ibland kan hon inte hålla tillbaka den rena glädjen hon känner. Skuldfri genom donationer, drar in 200000 i månaden via tiggeri. Samt får förstöra livet för de hon hatar mest av allt, män.

Värst va bitter du låter
Dumpen förstör inga liv utan det är gäddorna som gör det

Dumpen räddar liv genom sitt arbete däremot, gäddornas liv kan tillomed bli bättre då dom kan lära av sina misstag och söka hjälp för sina problem och faktiskt må bättre
Citera
2024-02-22, 20:35
Medlem
Citat:

Har du några belägg för att hon tar ut 200 000 i månadslön?
Citera
2024-02-22, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Du har så rätt i det du skriver. Jag känner precis samma sak.

Även om hon säkert då och då har lust att slå ihjäl peddot.
Så mår hon säkert bra när hon har stoppat en vuxen man från att knulla barn.
Det gör alla normala människor.
Du måste tänka på att ni är felkopplade och att nästan igen annan tänker som er
Citera
2024-02-22, 21:05
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Även om hon säkert då och då har lust att slå ihjäl peddot.
Så mår hon säkert bra när hon har stoppat en vuxen man från att knulla barn.
Det gör alla normala människor.
Du måste tänka på att ni är felkopplade och att nästan igen annan tänker som er
Skärp dig karlsson! Jag är inte felkopplad. Tycker man inte exakt som dumpenanhängare så ska man hängas. Jag har en anhörig som har fått livet sabbat av en gädda. Men det finns betydligt bättre sätt än dumpen. Det går inte att diskutera med fanatiker.
Citera
2024-02-22, 21:21
Medlem
Citat:
Skärp dig karlsson! Jag är inte felkopplad. Tycker man inte exakt som dumpenanhängare så ska man hängas. Jag har en anhörig som har fått livet sabbat av en gädda. Men det finns betydligt bättre sätt än dumpen. Det går inte att diskutera med fanatiker.

Vilka bättre sätt finns det idag? Fanatiker?
Det va ett svar på att du trodde att Sara gjorde det för att det är kul. De måste nog skratta och försöka se det patetiska för att inte alltid vilja spy eller slå dem.
Citera
2024-02-22, 22:15
Bannlyst
Citat:

Fanatikerna här gillar bara den offentliga förnedringen. De vågar ej säga det.
Citera
2024-02-22, 22:52
Medlem
Avskyr pedofiler ocb bryr mig inte om de dör. Det finns inget värre, snäppet värre än våldtäktsmän

Men sara är en skenhelig manipulatör.

Hon ger själva fan i barnen, 90 % är det pengarna som driver henne och 10% att få pissa på män eftersom hon nu skäms över att hon sugit kuk för pengar genom livet.

Är ingen slump att hon då och då lägger upp gamla gäddor på sidan, låtsas att hon vill påminna folk om dessa odjur. Enda skälet är att i de gamla inläggen ligger hennes privata nummer som swishnummer, hon får då in några extra tusen av "misstag ".

Har större respekt för Patrik. Han är ett trasigt skal av en människa som aldrig accepterat någon annans åsikt och som inte kan behålla vänner pga detta. Men han står för det, han låtsas inget annat.
Senast redigerad av AdolfHimler 2024-02-22 kl. 23:00.
Citera
2024-02-22, 23:14
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Avskyr pedofiler ocb bryr mig inte om de dör. Det finns inget värre, snäppet värre än våldtäktsmän

Men sara är en skenhelig manipulatör.

Hon ger själva fan i barnen, 90 % är det pengarna som driver henne och 10% att få pissa på män eftersom hon nu skäms över att hon sugit kuk för pengar genom livet.

Är ingen slump att hon då och då lägger upp gamla gäddor på sidan, låtsas att hon vill påminna folk om dessa odjur. Enda skälet är att i de gamla inläggen ligger hennes privata nummer som swishnummer, hon får då in några extra tusen av "misstag ".

Har större respekt för Patrik. Han är ett trasigt skal av en människa som aldrig accepterat någon annans åsikt och som inte kan behålla vänner pga detta. Men han står för det, han låtsas inget annat.
Det var en bra sammanfattning, ja jag håller med dig angående Sara, hon lyckades även sanera sin privatekonomi genom gåvor från bla en familj. Det var mycket oredovisade pengar ett tag.
Citera
2024-02-23, 01:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Dumpen vill ha amerikanska lagar, så då är det lämpligt att köpa in lögndetektorer till alla polisdistrikt. Sedan kan de kalla in alla medborgare och fråga ut dem. Men lögndetektorer används på vittnen också, så fiskarna får se upp angående loggarna de precenterar.

Nu tar du väl i så det räcker och blir över. Om nu Dumpen försvann, så skulle pedofiler kunna härja fritt utan att någon stör. Kan man inte respektera att barn ska få vara barn? Fy för äckliga gubbar som skickar snoppbilder och annat. Ingen flicka ska behöva få sådant. Tror att vi i detta land skulle må bra av moral och gott uppförande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in