2024-02-22, 16:45
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustav.m.jonsson
Vem är Batman? #377

Då var det napp igen!
Skulle precis ställa samma fråga gällande Batman i Sundsvall #377. Det är ändå gött att pedofiljävlarna låter kukhjärnan styra och exponerar sig själva.

Jag önskar så satans innerligt att deras pedofilhistorik kom fram vid konfrontationerna, antingen så urskuldar dom sig eller så kutar dom. Har mycket jävla svårt att tro att det är en engångsgrej varenda jävla gång.
Citera
2024-02-22, 17:13
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gustav.m.jonsson
Vem är Batman? #377

Då var det napp igen!

I den chatten gick det undan. Det var ren Candyman Kent-tempo.
Tredje meningen: ”vill du bli knullad”
Sedan fortsätter det.
”ses nu ikväll”
”Kan du nu”
Citera
2024-02-22, 19:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knickedick108
Jag har arbetat inom befattning med betydligt mer känsliga uppgifter inom FM i 17 år så jag har HYFSAT god kunskap om vad en sketen kapten på K4 sitter på..

Det är högst tveksamt om en kapten på K4 som är 60-ish har tillgång till vare sig kryptonycklar till MG-K eller sambandsnycklar, möjligen fysiska nycklar/ koder till vapenkassuner.
Är detta något som hindrar främmande makt från att liksom pusha vidare, undrar jag?
Citera
2024-02-22, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Som en person som varit inlagd på avdelning på psykakuten ett dygn i mitt liv förstår jag precis vad du pratar om. De flesta som är där har i princip varit in och ut hela sina liv. Det enda de gör är att prata i ett, diskutera olika mediciner, rökpauser nonstop och är fullständigt koko i huvudet. Riktigt jävla gökbo. Och in kommer en kapten från försvarsmakten och ska frottera tillsammans med de som lever i samhället absoluta periferi. Riktigt rolig tanke faktiskt.
Misstänker att #375 har så pass stor ågren att han negligerar sina medpatienter och är enbart glad att få komma hemifrån. Dessutom får han säkert någon stark psykofarmaka.
Citera
2024-02-22, 19:23
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir

Den här mannens självförtroende är i Marianergraven. Jag tror inte han kan hålla sig när han för första gången i livet får lite bekräftelse av en tjej. Dessutom verkar han alkad. Inleder typ varje konversation med "Jag är bakfull". Vad tror ni detta handlar om föresten?:

"Nja blev sent igår en riktig skitnatt blev lurad å hotad inget kul alls".

Är det såna där brillor man får av dåligt hemkört utspätt med lite metanol kanske?
Citera
2024-02-22, 19:23
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Misstänker att #375 har så pass stor ågren att han negligerar sina medpatienter och är enbart glad att få komma hemifrån. Dessutom får han säkert någon stark psykofarmaka.
Behandlingen på psykakuten är verkligen ingenting att hurra för. Det är i princip lite förvaring för folk som är självmordsbenägna. Man får förklara sitt problem för en läkare som nickar instämmande. Sen får du en lergigan och en klapp på axeln. De strösslar verkligen inte benso och drogar ner folk som man kan tro.
Citera
2024-02-22, 19:31
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Kommendörkaptenen skulle ge fullkomligt fan i eventuella utpressningsförsök. Sin medverkan i dumpen ser han möjligtvis som en smula irriterande. Hans gamla polare har han säkert kvar. Kaptenen däremot...fyfan...

Ja jävlar! Man får hoppas att man själv aldrig får uppleva den nivån av ångest, jag kan inte ens föreställa mig faktiskt.
Citera
2024-02-22, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Ingen bryr sig om jävla telegram. Tysta nu.

#376 Putte alltså... vilken tragisk man. Är han oskuld tro?

Fiskaren: "Hur ser du ut?"
Putte: "Ful "
*Skickar bild*
Fiskaren: "Ok de e du"

Inte ens fiskaren vågade röja sin identitet med sitt "Oooh vad snygg du är!! <3 <3". Det hade varit för uppenbart. Det blir istället några halvhjärtade "Du är fin.", "Du är söt du med." senare i konversationen.

"Jag har aldrig gillat att vara med på bild"

"Var jag så snygg tyckte du haha"

Den här mannens självförtroende är i Marianergraven. Jag tror inte han kan hålla sig när han för första gången i livet får lite bekräftelse av en tjej. Dessutom verkar han alkad. Inleder typ varje konversation med "Jag är bakfull". Vad tror ni detta handlar om föresten?:

"Nja blev sent igår en riktig skitnatt blev lurad å hotad inget kul alls".

Hade varit roligt om "ok de e du" var en kommentar på hans påpekande att han var ful (jävligt ful dessutom ). Däremot svarade 'hon' ("barnet") på sin tidigare fråga "e d där äns du" då gäddan skickade en bild som inte var tagen med livekameran.
Senast redigerad av Inta-msinoiS 2024-02-22 kl. 19:38.
Citera
2024-02-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hetabengt
Är det såna där brillor man får av dåligt hemkört utspätt med lite metanol kanske?

Om du dricker vanlig sprit till så blir det inga brillor.
Citera
2024-02-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Behandlingen på psykakuten är verkligen ingenting att hurra för. Det är i princip lite förvaring för folk som är självmordsbenägna. Man får förklara sitt problem för en läkare som nickar instämmande. Sen får du en lergigan och en klapp på axeln. De strösslar verkligen inte benso och drogar ner folk som man kan tro.
Tror du inte att #375 ligger inne på någon avdelning eller är det enbart akuten som gäller.
Citera
2024-02-22, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Ny gädda, #374:

https://dumpen.se/2024/02/18/snabbgaddan-napp-374-lidkoping/

är det någon som knäckt denna?
Citera
2024-02-22, 19:44
Medlem
Men ingen konfrontation tar ändå Hank #292. Svårslagen