• 6
  • 7
2023-06-01, 23:04
Bannlyst
Har skrivit med henne innan hon blev stor, rätt självupptagen tjej som bara bryr sig om sin rumpa.
Citera
2023-06-01, 23:13
Medlem
jymdjakets avatar
Misstänker att det finns gott om folk som gillar det. Finns ett japanskt ordspråk som lyder typ "Bättre att vara en stor fisk i en liten damm än en liten fisk i en stor". Stor röv-älskarnas damm är hennes.
Citera
2023-06-06, 07:30
Medlem
Snartfinsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jymdjaket
Misstänker att det finns gott om folk som gillar det. Finns ett japanskt ordspråk som lyder typ "Bättre att vara en stor fisk i en liten damm än en liten fisk i en stor". Stor röv-älskarnas damm är hennes.

Jag kan ju medge att jag är rätt dragen till det där. Det bara är något med en brud som har bimbo-looken, skulle nog både dejta och sätta tänderna i henne utan tvekan. Gillar lite extrema kvinnor. Gröna ögon är dessutom ett stort plus.

Jag tror däremot att hennes besatthet inte kommer att sluta där hon är nu. Känns som att hon fortfarande går igenom den där hybrisen man har kort efter man fyllt 25 innan man får insikten "vad fan håller jag på med?" och att följarna har låtit henne vara kvar där rätt länge.
Man är ju lite nyfiken ifall om hon har andra intressen utöver sin kropp.
Citera
2023-06-06, 12:52
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Den "skönhetsklinik" som tar sig an henne visar en sak, att de saknar moral utan motstycke !

Att hon får näring av en massa opersonliga likes på instagram är ju en sak, att hon har en tveksam kroppsuppfattning är en annan.

Men att en så kallad "läkare/kirurg" säger att "Ja det är inga problem, klart du ska göra din FEMTE buttlift så att du mår bra" det är något helt annat och går över alla gränser för etik och moral som en sån person borde ha.

Som jag ser det har mänskligheten nått en dekadens som kommer att sluta illa.

Och slutligen: Jag är tämligen övertygad om att hon också spenderat stora belopp på fejkade följare på sitt Instagramkonto.

Var får hon sina pengar ifrån förresten ?

Hon har onlyfans där folk med fetischer för fetton säkert betalar mer än massor för att se henne onanera. Usch.
Citera
2023-06-16, 10:08
Medlem
Peace2023s avatar
Medsyster!
Varför gör du så här mot dig själv?!
Den jäveln dolde ansiktet medan du förnedrar dig. Ja jag såg ett videoklipp, det var hemskt.
Och jag såg en intervju med "Freddan". Så mesig han var, mef gapande mun som en fisk och tallriksögon. Istället för att ifrågasätta, försöka hjälpa dig till självinsikt.
Ingen kan lura dig på pengar, sa du självbelåtet.
Jo, plastikkirurgen skrattar hela vägen till banken. De profilerar på vilsna människor som du. Tänk efter innan det är försent. Tycker så synd om dig.
Citera
2023-06-16, 10:24
Medlem
flashmaners avatar
Stackars rubbade missfoster

Hon är ljusår efter en riktig amerikansk Mama med sina fjuttiga små ballongskinkor

Kolla bara här till exempel

https://www-thelaughclub-net.cdn.amp...iggest-butt%2F
Citera
2023-06-16, 11:15
Medlem
rullkragens avatar
Tjenis.

Om man vill se något riktigt smaskigt

Så har hon flera porr filmer, där hon verkligen visar hur fin hon är.

Så pengar lär komma in, till fler operationer.
Citera
2023-09-09, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det måste vara extremt påfrestande för hjärtat hur hon än ligger. Hon väger ju defintivt kring 130 kg och ser inte ut att vara längre än 160 cm. Sjukligt.
Hon är 180🤓
Citera
2023-09-09, 19:49
Medlem
Såg henne i en intervju med youtubern Mauri där hon satt och sa "när jag blir 40 så ser jag ut som 25 tack vare mina operationer". Stackars människa, hon ser inte att vilken 50 åring som helst ser bättre ut än henne redan nu.

Jag kan förstå om man har tunna läppar och lägger in lite filler och ser fint ut, men att ha rumpan uppe på läpparna och två bilar på rumpan, hur kan hon tro att det är fint. Läkare som gör så stora läppar och så stor rumpa bör fråntas sin legitimation, så oseriöst när bara pengarna spelar roll.
Citera
2023-09-10, 07:20
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Blir inte komplett utan några bilder på härligheten!
https://i.redd.it/e82kefqzo9b31.png
https://i.pinimg.com/originals/65/86...ae6011f73a.jpg
https://cdn.ebs.newsner.com/wp-conte...8/07/Rumpa.jpg

Ja varför inte? Ska man bli bäst är det väl bara att köra in i kaklet. Pengar kommer nog in från säg prinsar i Dubai.

Måste ha specialtoa
Citera
2024-02-22, 15:20
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Vad jobbar Natasha med?
Citera
2024-11-24, 02:24
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det måste vara extremt påfrestande för hjärtat hur hon än ligger. Hon väger ju defintivt kring 130 kg och ser inte ut att vara längre än 160 cm. Sjukligt.

Hon är 1,80
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in