2024-02-21, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag förstod ingenting av varför Anjo gastade om Revolut. Deras fjortis-tjafs vid balkongen blev till något munhugg om vem som deklarerar och betalar skatt.

Du menar om vem som betalar minst skatt och vem som deklarerar minst, var ju hur roligt som helst! Vi fick ju ett nytt Chrippa citat tack vare liven ”ditt jävla McDonaldshuvud” 😂
Citera
2024-02-21, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Julia är otroligt svartsjuk och har haft tillgång till Chrippas medier. Hon ville ha tillbaks honom och trodde att han skulle komma tillbaks till henne, vilket Jocke och Anjo bäddade för, men Chrille vill inte va med Julia, han vill leva Linnéa.
Frieribrevet är daterat den 21 december 2016...ingenting går ihop, det är som ett KalleAnka mysterium...urdumt och genomskinligt.

Anahit är uppmärksamhetssökande, har länkat artiklar om henne i Anjos tråd. Ett apatiskt barn...

Hur kan du veta detta? Ditt påstående om att Julia är otroligt svartsjuk har ju lika stor bäring som att jag skulle skriva att Linnea är den som är otroligt svartsjuk på Julia (och därmed såg till så Chrippa kastade ut Julia och därmed barnet då hon inte får vara med Linnea)

Men när jag och andra skriver så , så slår du ju till attack direkt?
Citera
2024-02-21, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det är tyvärr det jag misstänker iaf, att hon är där för att filma och dokumentera och se på nära håll hur han förstör sitt liv

Om din teori stämmer är hon briljant hon får kuk alla hans pengar och får njuta av att hans liv går åt helvete! Om det visar din teori blir slutet kommer jag bli ett fan av Linnea på grund av hur uthållig och strategisk hon var. Dock tror jag du är helt fel ute, tror bara hon är ung och dum och hänger på för hon har inget bättre i livet att gå till utan att behöva anstränga sig.
Citera
2024-02-21, 17:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Om din teori stämmer är hon briljant hon får kuk alla hans pengar och får njuta av att hans liv går åt helvete! Om det visar din teori blir slutet kommer jag bli ett fan av Linnea på grund av hur uthållig och strategisk hon var. Dock tror jag du är helt fel ute, tror bara hon är ung och dum och hänger på för hon har inget bättre i livet att gå till utan att behöva anstränga sig.

Ja du
Citera
2024-02-21, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Har sett många som skriver här att han får pengar rullandes på sitt Revolut-konto.

Revolut har också som plikt att inhämta information om var kontohavaren är bosatt. Nu har jag även sett många användare fått sina konton tillfälligt spärrade när det gjorts diverse överföringar som inte kan redogöras direkt.

Det borde ju vara väldigt lätt för Kronofogden att få full tillgång för översyn på kontot om man är bosatt och skriven i Sverige med ett konto som också är det.

Inte svårt att få tag i exempelvis ett Revolutkonto skapat i någon annans namn dock mot en mindre summa.
Citera
2024-02-21, 17:26
Avslutad
Om de åker till Marbella ihop nu. L och C, så räkna med bråk och ev uppbrott (sen blir de såklart ihop igen). I ett annat land har inget drev och folk som jagar dom runt sig och till skillnad från andra normala par så tror jag det drev som nu pågår är det som gjuter dom samman. Utan det måste de konfrontera varandra och ”tystnaden”
Citera
2024-02-21, 17:39
Medlem
Undra om han verkligen försöker göra sig själv cancelled? Sättet han bemöter kommentarer och gör riktiga påhopp mot de som skriver på hans instagram är ju sjukt på riktigt. Även om jag inte är förvånad eller överraskad egentligen så är det fortfarande helt stört.
Ge pojken en god man och hitta ett lämpligt stödboende för han är ju inte frisk på något sätt.
Citera
2024-02-21, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kug
Inte svårt att få tag i exempelvis ett Revolutkonto skapat i någon annans namn dock mot en mindre summa.

Så lätt är det inte
Citera
2024-02-21, 17:43
Medlem
Citat:
Det är tyvärr det jag misstänker iaf, att hon är där för att filma och dokumentera och se på nära håll hur han förstör sitt liv

Är inne på det spåret jag med, hon sitter nog och gottar sig åt Chrippas impulser. Nu fick hon även på film när Chrippa forcerar ut Anjo. Fatta vad hon kan få det till. Det ser ju inte bra ut för Chrippa.
Senast redigerad av CCkane 2024-02-21 kl. 17:46.
Citera
2024-02-21, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kug

Skulle vara ytterst svårt att göra regelbundna överföringar från ett konto i annans namn till sig själv. Lagarna angående penningtvätt är till för just sånt.
Citera
2024-02-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Skulle vara ytterst svårt att göra regelbundna överföringar från ett konto i annans namn till sig själv. Lagarna angående penningtvätt är till för just sånt.

Beror på vad som menas med regelbundna överföringar? Vanliga banköverföringar till sitt egna bankkonto är ju naturligtvis inte optimalt. Men att använda diverse crypto exchanges som utfärdar Mastercard/VISA är ett enkelt sätt att kringgå nyfikna myndigheters hetsjakt.

Detta är såklart inget jag förespråkar eller rekommenderar. Jag tycker det är häftigt att betala skatt.
Citera
2024-02-21, 17:56
Avslutad
Citat:
Hur kan du veta detta? Ditt påstående om att Julia är otroligt svartsjuk har ju lika stor bäring som att jag skulle skriva att Linnea är den som är otroligt svartsjuk på Julia (och därmed såg till så Chrippa kastade ut Julia och därmed barnet då hon inte får vara med Linnea)

Men när jag och andra skriver så , så slår du ju till attack direkt?
Julia ÄR svartsjuk och hon vill ha det bekvämt med Chrilles livsstil.
Hon blev lämnad och det framgår med all tydlighet hur hon trånar efter Chrille fortfarande, se på Anjos intervjuer och läckta samtal med henne...
Pinsamt är bara förnamnet.
Som att sitta och läsa Linnéas dagbok och meddelanden till Chrille, skriva ett frieribrev till sig själv🤣🤣

Kolla hur Julia reagerar när Chrippa säger att han älskat Linnea i så många år...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in