2024-02-21, 11:55
Medlem
har alla bara en bild med SIS bild på Marlenes live?
2024-02-21, 11:58
Medlem
Kan förstå att M inte kan jobba men varför jobbar inte F och Su mfl. eller hur tusan försörjer ed sig om de sitter på tt hela dagarna och gråter

Hade inte soc sett de lite mer attraktivt om de jobbade o var lite mer framåt?
2024-02-21, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Kan förstå att M inte kan jobba men varför jobbar inte F och Su mfl. eller hur tusan försörjer ed sig om de sitter på tt hela dagarna och gråter

Om de skulle aebeta hade de inte tid att tik toka o hålla på med rättsaveri så det är nog skattsedeln som betalar
2024-02-21, 12:11
Medlem
Citat:

Somliga av dem är sjukskrivna andra är arbetssökande
2024-02-21, 13:21
Avslutad
Marlene känner sig som att hon sitter i en båt utan några ådror.
2024-02-21, 13:25
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:

Jag tror att S hade sagt att hon visst har ett jobb. Det hon gör på TikTok är troligen ett jobb i hennes ögon.
2024-02-21, 13:43
Medlem
asterisk99s avatar
Nu ringer L någon instans, stackaren på andra sidan förstår inte vad L försöker säga.
2024-02-21, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99
Nu ringer L någon instans, stackaren på andra sidan förstår inte vad L försöker säga.

Grejjen är den att ingen får en talan för när hon ska svara på de M säger då sitter m o "mhmmmmm" herregud så arrogant stil hon har
2024-02-21, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asterisk99

IVO
2024-02-21, 13:46
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Såg precis att lejonmamma tagit bort mig som följare. Jag har inte kommenterat nått så hon har kanske gått igenom sina följare där och tagit bort de som hon tror jobbar för soc. Känns som hon blir mer och mer paranoid för varje dag som går. Såg även att hennes konto är privat nu och det var det väl inte förut
Men neeeej då är det ju verkligen kört om man blir blockad 😔. Hon sa hon skulle blocka några hon visste är soc eller andra som hon inte ville ha i sin live, det va nog I förrgår tror jag och hon skulle göra det efter liven.
Idag är det ingen som lajvar, vad är det här för skit!? Jag har abstinens.
2024-02-21, 13:47
Medlem
Sjukt att man varje dag kan sitta o ringa ivo, polisen och alla instanser som hon ringer. Inte konstigt de som faktiskt behöver hjälp får vänta överdrivet länge.
2024-02-21, 13:47
Medlem
asterisk99s avatar
Hur många polisanmälningar har inte S och M tillsammans?

För någon vecka sedan ringde S till polisen och var riktigt upprörd över att någon sa något taskigt i kommentarsfältet på TikTok !

det var självklart "otrolig allvarligt" och något som S kunde "absolut inte acceptera"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in