2024-02-21, 12:25
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Vänta här nu. Varför skulle vanliga influensan upphöra att smitta med covid fortsätta att smitta?
Influenza är inte i närheten lika smittsamt som COVID-19. SARS-CoV-2 är dessutom luftburet, det är inte Influenza (som sprids via framför allt kontakt och droplets) Om du börjar hålla avstånd, tvätta händerna och använda minskydd minskar risken för smittspridning av Influenza mycket mer än SARS-CoV-2. Inte svårare än så.

Så, nu vet du.
Citera
2024-02-21, 12:27
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Kan du inte åtminstone belägga NÅGOT?

För den som är intresserad så ökar försäkringsbolagens kostnaderna för cancerbehandling i USA med skrämmande siffror.
Citera
2024-02-21, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagharfel
Det vore bra om du kunde ange var du hittar ditt trams. Denna skröna saknar i varje fall belägg (jag har googlat).

https://healthfeedback.org/claimreview/alleged-spikes-in-medical-conditions-military-after-covid-19-vaccine-based-on-faulty-data-thomas-ren z/

Du är väldigt duktig som har googlat detta alldeles själv. Jag har också läst "kritiken" av dessa data, den kan delas in i två kategorier:

1. Under åren 2016 - 2020 skedde en enorm underrapportering till databasen, men den här underrapporteringen upphörde mirakulöst av sig själv 2021 och blev korrekt. Därför ser det ut som att sjukdomsfallen ökat. ..Det där känns verkligen som den lägsta nivån av damage control: Hitta på något, vad som helst, så att problemet försvinner. För övrigt har ingen kritiker tyckt att det skulle vara en bra idé att få ordningen på dessa data från 2016-2020, om de nu är så dåliga, så att vi faktiskt kan dra några slutsatser.

2. Annan statistik, tex från skolemdicinen och big pharma, säger att det inte är så och då kan det inte vara så....
Citera
2024-02-21, 12:28
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Om det kommer ett vaccin mot dumhet så hoppas jag att du står längst fram i kön tillsammans med dina imbecilla gelikar.

Att läkemedel har potentiella biverkningar, no shit?

Alla vet att det som som kallas för "läkemedel" är förenat med risker.

Det skulle funnits transparens vid den senaste fejk pandemin, men en korrupt regeringen satte stopp för livsavgörande information om svåra/dödliga biverkningar.

Hur många covid sprutor tog du ?
Citera
2024-02-21, 12:29
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Du frågade om man kan belägga NÅGOT. Och min länk ger belägg att det finns en överdödlighet på 10% i världen sedan två år, vilket täcker TS Och du fortsätter att snäsa. OK.

Jag låter din diagnos ge en kommentar inom 15 sekunder.
Och jag gav dig då ytterligare information gällande ditt påstående om överdödligheten.

En ganska vanlig uppfattning bland ovetande är att någon försöker "tysta ned" överdödligheten eller "dölja" orsakerna. Så är det inte. Det är ingen som försöker tysta ned något och man vet ganska ingående vad den beror på (precis som jag förklarade).

Så, nu vet du mer. Igen.
Citera
2024-02-21, 12:29
Medlem
styckets avatar
Citat:
Influenza är inte i närheten lika smittsamt som COVID-19. SARS-CoV-2 är dessutom luftburet, det är inte Influenza (som sprids via framför allt kontakt och droplets) Om du börjar hålla avstånd, tvätta händerna och använda minskydd minskar risken för smittspridning av Influenza mycket mer än SARS-CoV-2. Inte svårare än så.

Så, nu vet du.

Vad tänker du kring att covid test ofta gav så mycket felaktiga svar i form av "falskalarm", eller falska poitiva provsvar. Tex räckte det att pröva en frukt för att mångsäa test skulle visa positivt för covid.

Vet du hur man bevisade att covid är luftburet eller är det bara något du hört?
Citera
2024-02-21, 12:31
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Och jag gav dig då ytterligare information gällande ditt påstående om överdödligheten.

En ganska vanlig uppfattning bland ovetande är att någon försöker "tysta ned" överdödligheten eller "dölja" orsakerna. Så är det inte. Det är ingen som försöker tysta ned något och man vet ganska ingående vad den beror på (precis som jag förklarade).

Så, nu vet du mer. Igen.
Varför frågade du i så fall?

Den enda som tystar fakta i den här tråden, och i alla corona-trådar, är du. Dina historiska inlägg på FB ger mig skratt-attacker, jag läste om en del.
Senast redigerad av Barents 2024-02-21 kl. 12:35.
Citera
2024-02-21, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Känns bra att jag orkade stå emot trycket och inte vaccinera mig. Kommer ihåg att både kollegor och vänner kallade mig för "ego" och "självisk" för att jag inte vaccinerade mig. Att jag skulle bidra till att sprida covid i samhället.

Är så jävla glad idag att jag stod emot grupptrycket.

Samma här. Fick mycket skit från vänner och familj
Stod emot för jag kände på mig att detta inte skulle sluta bra.
Är så jävla glad att jag stod emot. Tog inget vaccin 2010 heller. När influensan kom innan 2010 var det en äldre kollega, 65 år, som fick mig att inte ta vaccinet då genom några ord han sa. Tackar honom fortfarande för detta.

Nu kallar jag mig pureblood när jag är med vänner 😄
Citera
2024-02-21, 12:32
Medlem
donald12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Det jag hört om detta är att Robert Malone (en av forskarna som bidrog tidigt till utvecklingen av mRNA-teknologin) som själv varit emot vaccineringen, sade att vaccinskador kan behandlas med Ivermectin, han pratade mer om det på någon podcast, vet inte om det var Joe Rogans podcast. Bara att kolla upp.

Stämmer bra! Sambon fick rejält högt blodtryck efter injektion nr 2 o åkte in o blev undersökt i skiktröntgen. Jävla skit de där injektionerna. Givetvis kunde det omöjligen bero på mrna injektionerna enligt läkarna för de var ju säkra o effektiva.

Körde hela post-mrna injektion protokollet o hon blev bra igen efter nån vecka. Perfekt blodtryck nu.

Under den tiden tog vi
- n acetyl cysteine
- rödbetsjuice
- citrulline malate
- vitamin D
- ivermectin
- melatonin

Nu tar vi
- vitamin D 4000iu + K2
- melatonin 10 mg
Citera
2024-02-21, 12:33
Medlem
Feministernas avatar
Citat:

Så, nu vet du.

Covid mer smittsam, munskydd, tvätta händer, avstånd bla bla osv

Var någonstans hittar du vetenskaplig källhänvisning till alla dessa banala påståenden?

När inte ens våran folk"hälso"myndighet kan svara adekvat på dessa frågor.
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Notera också att icke medicinska interventioner som nedstängningar och social distansering resulterade i en tillfällig eliminering av andra virusinfektioner, vilket gjorde att väldigt få personer under tre års tid avlidit av t.ex. Influensa. Den typen av virusinfektioner har nu börjat spridas igen vilket för med sig vad vi kallar mortality displacement, dvs de personer som troligen skulle ha dött av influensa de senaste åren avlider ett par år senare.

Så där, nu vet du.

De som dog av coviden i förtid, ska vi inte räkna med dem när vi funderar kring överdödlighet.

Man dör väll bara en gång.
Citera
Avstängd
lever du än? ta en spruta till!
safe and effective!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem