2024-02-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Eller hur, Lisen är svårimponerad, men hon tyckte att Chrippa var jätteduktig som bytte blöja på Chloé i fjällen...det berättade Anjo för Chrippa.

Vad hände med uttalanden om att Chrippa passade barnen alldeles själv i en och en halv timme? Det tyckte Anjo visade på att Chrippa är en bra pappa, iaf för någon vecka sen...
Det har väl hänt en del sen dess, eller har du missat det?
Citera
2024-02-20, 20:42
Medlem
Haha, Liam M sänker Chrippa som ett bojsänke. Inte svårt iofs, men kul.
Citera
2024-02-20, 20:45
Medlem
Kan någon förklara hur Chrippa med stora skulder till kronofogden dag ut och dag in verkar ha pengar över till hämtmat, dyra kläder och annat? Förr eller senare måste det ju vara dags för personlig konkurs och existensminimum?

Varje dag som går är en skam för Sverige när kidsen som inte förstår annat ser sin "idol" leva lyxliv.
Citera
2024-02-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Nej du är nog inte så gammal. En tönt med glasögon bakom en skärm som aldrig stått upp för sig själv.

Jag är är definitivt äldre än du.
Återkom när du slutat heja på snorunge-beteende.
Citera
2024-02-20, 20:49
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iosifmoti
Kan någon förklara hur Chrippa med stora skulder till kronofogden dag ut och dag in verkar ha pengar över till hämtmat, dyra kläder och annat? Förr eller senare måste det ju vara dags för personlig konkurs och existensminimum?

Varje dag som går är en skam för Sverige när kidsen som inte förstår annat ser sin "idol" leva lyxliv.
Fundera med på de, när dom tar gucci kepsen av förortsbarn borde dom kunna ta hans gadrob å dator?
Citera
2024-02-20, 20:51
Medlem
Liam M har gjort ett svar till cripp! Grym är han! Han släpper första videon imorgon
Citera
2024-02-20, 20:52
Medlem
Citat:
Leva lyxliv? Inlåst i en liten lägenhet som är uppsagd och streamar Twitch. Vi har nog olika syn på lyx.
Citera
2024-02-20, 20:55
Medlem
Liam M svarade på Chrippas video idag.

Han verkar ju hur vettig som helst, han verkar rent av va rätt tuff och tänker då inte låta någon styra och ställa över honom.
Det glädjer mig.

Jag gillar han och jag hoppas verkligen jag har haft fel om mina uttalanden om honom förut.

Framtiden får utvisa.
Citera
2024-02-20, 20:58
Medlem
Citat:

För att han inte har någon lön eller ens några tillgångar att mäta ut. Han får väl pengar via sina sociala medier som han snabbt för över till ett revolut konto eller nåt där de inte kommer åt några pengar.
Citera
2024-02-20, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
För att han inte har någon lön eller ens några tillgångar att mäta ut. Han får väl pengar via sina sociala medier som han snabbt för över till ett revolut konto eller nåt där de inte kommer åt några pengar.
Betalas ut direkt till Revolut-kontot.
Citera
2024-02-20, 21:08
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Betalas ut direkt till Revolut-kontot.
Aha ja för är man utmätt av fogden skickas lönen dit sen tillbaka till företaget som betalar ut till dej
Citera
2024-02-20, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Aha ja för är man utmätt av fogden skickas lönen dit sen tillbaka till företaget som betalar ut till dej
Exakt. Men inga problem att få pengar direkt till sitt Revolut-konto, det är som en vanlig banköverföring. På det sättet kan skuldberget få ut pengar än så länge och undvika betala skatt.

Revolut har ju en banklicens för EEA (European Economic Area) utfärdad i Litauen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in