2024-02-20, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Man kan skratta åt Maxim, inte med Maxim! betonar Tim (utan att förstå att publiken skrattar åt honom, inte med honom )
men kom för all del ihåg att det är Cornelius som är den stora psykopaten på Farmen

Vad knäppt, för jag tycker jag har förmedlat att jag tänder på kvinnor i tråden, lite smått sådär

Dessan blir yr i bollen, hon kanske är havande? det är inne med medelåldersgraviditeter nu!
Haha, ja den kommentaren var guld från Tim. Som ett litet barn som använder svåra ord som han inte förstår.
2024-02-20, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
Och Levin Åkesson som alla tycker är så trevlig är inte heller sykpopat som önskar Desirée i respirator för att säkerställa så att kärringen inte kommer tillbaka till farmen & agerar energitjyv från Levins fria luft
2024-02-20, 20:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Du är för mycket med ditt jävla tjat om tjejer och kroppar och det är för att dölja att du är smygbög.
Typisk en smygbög

Vad sjutton hände med Dessan? Kom så plötsligt och det är illavarslande. Hoppas det var något enkelt och att hon snart är tillbaka.
Gillar hennes humor, farmensång
Kristallsjukan eller nån rubbning/brist på ämnen i kroppen pga mathållningen.
2024-02-20, 20:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Haha, ja den kommentaren var guld från Tim. Som ett litet barn som använder svåra ord som han inte förstår.
Jaså? varför skulle han inte förstått vad han sa? jag spår att du missförstår hur han la upp sin mening

Nu ska Levin och Maxine taktik-knulla i skogen med Timeouts goda minne!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-20 kl. 20:16.
2024-02-20, 20:18
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kristallsjukan eller nån rubbning/brist på ämnen i kroppen pga mathållningen.
Min första tanke var kristallsjukan då det kom så plötsligt men enligt läkaren så var det nåt med kosthållningen.

Men gör dom inte fel med bykbryggan? Det skulle väl vara en spång ut till själva bryggan.
Nu gör dom tvärtom med bryggan på land och en spång ut i vattnet.
På en bykbrygga stod kvinnorna på knä och tvättade/sköljde kläderna. Dom kan inte stå på knä på en spång.
https://digitaltmuseum.se/021017954704/tre-kvinnor-star-pa-kna-pa-en-tvattbrygga-och-tvattar-tvatt-i-lillan
Senast redigerad av Timeout 2024-02-20 kl. 20:24.
2024-02-20, 20:36
Medlem
Citat:
Min första tanke var kristallsjukan då det kom så plötsligt men enligt läkaren så var det nåt med kosthållningen.

Men gör dom inte fel med bykbryggan? Det skulle väl vara en spång ut till själva bryggan.
På en bykbrygga stod kvinnorna på knä och tvättade/sköljde kläderna. Dom kan inte stå på knä på en spång.
https://digitaltmuseum.se/021017954704/tre-kvinnor-star-pa-kna-pa-en-tvattbrygga-och-tvattar-tvatt-i-lillan

Tror dom gjort rätt då Wincent sa att man ska kunna hämta vatten till tvättmaskin på delen av bryggan på land? Vore visserligen festligare att se dom som kärringarna på bilden
2024-02-20, 20:38
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
På tal om denna klubba biffen Max satt o sög på, var inte det sparat sen ”julgodiset” eller liknande. De satt väl o sög på polka godisar också?

Men som flera påpekat med pizzan. Hade jag varit henne hade jag bytt till mig något eller liknande. En slav för en dag? Hade nog flera deltagare ställt upp på.

Och en annan sak jag tycker känns annorlunda. Äts det inte för jäkla mycket i år? Känns som det är de ända de gör. Jag hade velat se lite mer försök att få fisk o sånt men det verkar ju helt onödigt med all mat de har.
La också märke till det. I början av säsongen verkade det som att farmarna hade mat direkt. Förut har det alltid varit gnäll om att de bara får gröt.
2024-02-20, 20:48
Bannlyst
Den stora frågan är om Levin kommer ta av sig sin huvudbonad igen. Han kastade kepsen för en kort sekund första dagarna när de badade - sedan dess verkar han slagga med keps eller fiskehatt.
2024-02-20, 20:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Något måste produktionen göra för att motverka att tjuvarna Cornelia N och Maxine inte åkte ut för stöld.
Inte mer än rätt att dom gjorde så här.
Tjuvarna var Jennifer o Maxine. De borde blivit diskade direkt. Men vänta bara, om någon råkar säga lappjävel, då är det nolltolerans som gäller.
2024-02-20, 21:04
Avslutad
Citat:

Jag fattade det som att det skulle vara en 2*3 meters plattform vid land o sen en spång ut i vattnet. Tror de gör rätt, om de får till spången.
2024-02-20, 21:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jaså? varför skulle han inte förstått vad han sa? jag spår att du missförstår hur han la upp sin mening

Nu ska Levin och Maxine taktik-knulla i skogen med Timeouts goda minne!
Trodde jag först också, men sen sa han direkt efter att Maxine var kul o mysig kväll tv så då sa han i så fall emot sig själv.
2024-02-20, 21:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Den stora frågan är om Levin kommer ta av sig sin huvudbonad igen. Han kastade kepsen för en kort sekund första dagarna när de badade - sedan dess verkar han slagga med keps eller fiskehatt.
Det har inge med ärftligt håravfall att göra vill jag förtydliga!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in