2024-02-20, 18:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Mycket troligt att de får brev hemifrån på Farmen. De på Torpet ska ju t ex bygga en brevlåda. Samma procedur vareviga säsong - ett totalt kaos av grinande deltagare. Känns som att inga deltagare hittills har varit hemifrån sin familj mer än en vecka någonsin i sitt liv - obegripligt
Vad är oddsen för att Magnus fått ett brev från en 'manlig bekant'? och från garderobsbarnen också såklart
2024-02-20, 18:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad är oddsen för att Magnus fått ett brev från en 'manlig bekant'? och från garderobsbarnen också såklart

Vilka som skriver breven kan variera - oftast är det från deras familj som kan vara allt ifrån föräldrar, syskon, egen familj/barn eller kompis. Men VILKA de får sina brev ifrån är totalt ointressant för mig. Tycker bara att dessa avsnitt är urtråkiga av allt bölande - de är där för att tävla inte för att plötsligt få veta hur det är på hemmaplan, dit kommer de ju rätt snart i varje fall
2024-02-20, 19:10
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Helt sjukt av produktionen att göra 5 st fredade denna v luktar mygel lång väg det är halva gruppen . Vill se fysiska fighter i tinget tex Maxine mot bölfian Ronja alt.mot Paradise Hotel Cornelia.
Något måste produktionen göra för att motverka att tjuvarna Cornelia N och Maxine inte åkte ut för stöld.
Inte mer än rätt att dom gjorde så här.
2024-02-20, 19:24
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Citat:
Vilka som skriver breven kan variera - oftast är det från deras familj som kan vara allt ifrån föräldrar, syskon, egen familj/barn eller kompis. Men VILKA de får sina brev ifrån är totalt ointressant för mig. Tycker bara att dessa avsnitt är urtråkiga av allt bölande - de är där för att tävla inte för att plötsligt få veta hur det är på hemmaplan, dit kommer de ju rätt snart i varje fall
Hehe, förstod du inte den fina vinken?
2024-02-20, 19:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Hehe, förstod du inte den fina vinken?

Jo då - men jag bryr mig inte om vilka relationer de har eller inte
2024-02-20, 19:26
Medlem
Tycker alla avsnitt är sega nu. Märks att de fått för mesiga uppdrag.
2024-02-20, 19:29
Medlem
När fan ska dom skicka ut Fredrik? 40 bast men snackar som han är en tonåring och har arbetsmoral därefter. Ja vi fattar att du smiter ifrån sysslor på gården (säkerligen hemma också) du behöver inte nämna det så fort du får kameratid. Imponerad att dom tog med en sån platt karaktär
2024-02-20, 19:32
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Vi har förstått att du tänder på män nu och du vill att Magnus ska vara bög. Men tyvärr för dig så är han inte det.
Dags för dig att komma ut ur garderoben nu, smygbögen Crapmagic

Magnus är trevlig och snäll och försöker spela ett spel men är inte elak som vissa andra. Hoppas han går långt.
2024-02-20, 19:32
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Jo då - men jag bryr mig inte om vilka relationer de har eller inte
Bra där, men man vet aldrig!
Tycker han verkar vara en schysst och reko snubbe, oavsett läggning.
Hoppas han och Per går långt.
2024-02-20, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
När fan ska dom skicka ut Fredrik? 40 bast men snackar som han är en tonåring och har arbetsmoral därefter. Ja vi fattar att du smiter ifrån sysslor på gården (säkerligen hemma också) du behöver inte nämna det så fort du får kameratid. Imponerad att dom tog med en sån platt karaktär

Han är 35.
2024-02-20, 19:39
Medlem
Crapmagics avatar
Man kan skratta åt Maxim, inte med Maxim! betonar Tim (utan att förstå att publiken skrattar åt honom, inte med honom )
men kom för all del ihåg att det är Cornelius som är den stora psykopaten på Farmen

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Vi har förstått att du tänder på män nu .
Vad knäppt, för jag tycker jag har förmedlat att jag tänder på kvinnor i tråden, lite smått sådär

Dessan blir yr i bollen, hon kanske är havande? det är inne med medelåldersgraviditeter nu!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-02-20 kl. 19:52.
2024-02-20, 19:41
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Bra där, men man vet aldrig!
Tycker han verkar vara en schysst och reko snubbe, oavsett läggning.
Hoppas han och Per går långt.

De jag hejjar på numera är Per och Levin i första hand och Magnus och Farmen-Cornelia. Bara ett problem att Levin är alldeles för godtrogen *suck*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in