Citat:
Ursprungligen postat av
nextlife
Är det inte rätt troligt att denna människa tar livet av sig? Man kan bli förlåten för mycket, men en sådan här grej är oförlåtlig. Nu talar jag i stora drag.
Att där finns en 14 åring här och där som är hungrig på sex från någon äldre, det går inte att förbise då där finns människor för allt - men nu utgår jag från att det så inte är fallet.
Han lär bli kickad och kan inget annat. Hans fru lämnar honom. Barnen inte veta av honom. Svårare att bli glömd. Skam, spott och hela skiten.
Människor förgör sig själv för mindre. Hade jag varit honom hade jag tagit med mig min ekonomi till Thailand eller något och levt loppan resten utav livet som om det aldrig hände. Hade aldrig någonsin velat ha en 0.00001% risk att bli påmind om det på hemmaplan. Kastat telefonen, tagit bort all social media, gått ghost mode.
Säger som en debattör i cannabisdebatten SVT hade.
”Jag har turen att tycka om legala droger.”
På samma sätt har jag turen att inte tända på barn. Så viss sympati har jag för honom. Han kan inte rå för det och förstört sitt liv.
Är 29 personligen och min maximala gräns är 16-17 men då ska det vara särskilda sådana som har hög mognad. Aldrig har jag aktivt sökt efter sådana tjejer men skulle inte banga om det var rätt tjej. Har nämligen haft en gymnasie tjej som KK när jag var 27. Riktigt bra år hade vi. Inget jag gömde överhuvudtaget och aldrig något jag hade reagerat över om det var någon annan. Barn däremot, no no. Aldrig någonsin.
Undrar dock. Hur fan ploppar det upp nya och nya hela tiden? Är de efterblivna? Anser de själva inte att risken är så kraftigt förstärkt att det är dumpen som kan vara vem som helst av användarna där eller är de så kåta att hjärnkontoret är avstängd och djur mode bara aktiverat?
Självmordsrisken är väldigt hög. Alla vet att han har våldtagit barn.
OT: Du hade turen att inte tända på barn säger du och sympatiserar med pedofilen. Tja, inte för att du skriver en novell (bagatell) om att du ligger i barnzonen men det är ungefär som att säga ’Vilken tur att jag inte är terrorist’ när ett terrordåd inträffar.