2024-02-20, 18:32
Medlem
Som en kommentar på Dumpen.se skrev: om ryssar hade lurat ut honom till garaget och utpressat honom hade han förmodligen gjort vad som helst för att det inte ska publiceras. Med andra ord, riskerade han Sveriges säkerhet.
Citera
2024-02-20, 18:33
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleEvil
i mina ögon så är man pedofil om har sex med person under 18 år om man är över 20 år

Jävligt meningsfullt att hitta på sina egna definitioner av ord. I mina ögon är alla med de Geer-bilder som avatarer pedofiler.
Citera
2024-02-20, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Jag kan nämna 2 st C-pedofiler. Kan du nämna 200 eller så SD dito?
De är fler än 2. Man kan med fog hävda att pedofili är partikultur i Centern.
Citat:
”…Detta fall är dock bara ett i en lång rad med avslöjanden om politiker i Centern som haft pedofila förbindelser.

Det mest kända fallet uppdagades 2020 då partiets ledamot i Europaparlamentet tillika partiets andre vice ordförande Fredrick Federley visade sig sammanbo med en man som dömts för grova våldtäkter mot sin tidigare partners minderåriga barn. Federley fick avgå från alla sina politiska uppdrag.

Efter detta uppdagades många fler fall av pedofili inom Centern. En kort tid senare dömdes en centerpartist för att ha blottat sig inför två småflickor. En centerpartistisk nämndeman dömdes för flerfaldiga våldtäkter mot en flicka. En skånsk kommunalpolitiker hade två dömda pedofiler inneboende på sin gård. I april 2021 häktades en småländsk politiker för Centern, ledamot i kommunstyrelsen och kommunfullmäktige, för upprepade våldtäkter mot barn och grov kvinnofridskränkning.

https://bulletin.nu/annu-en-barnsexskandal-i-centern-ordforande-lamnar-uppdrag
Citera
2024-02-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bimahufoqitoveqave
Som en kommentar på Dumpen.se skrev: om ryssar hade lurat ut honom till garaget och utpressat honom hade han förmodligen gjort vad som helst för att det inte ska publiceras. Med andra ord, riskerade han Sveriges säkerhet.

Vad hade han kunnat göra då?
Bestämma att Arvidsjaurs centerpartister ska köpa smörgås åt ryssarna varje dag?

Tror inte han hade kunnat göra så stor skada även om han velat
Citera
2024-02-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Fem procent av befolkningen uppskattas ha dragning till barn* (Karolinska inst). Sen begår givetvis inte alla övergrepp mot barn. Sen ska man förstå att ungefär hälften av de som begår övergrepp mot barn har en annan diagnos än pedofili. Ex Missbruk, Psykopati, förståndshandikapp och mm.

*0-12år (Prepubertala)
Fem procent låter på tok för mycket, men vad vet jag. Jag kan bara hoppas att den är lägre. Däremot de bidragande störningarna du räknar upp låter väldigt mitt i prick även om de med IQ 70-100 inte räknas som förståndshandikappade men troligtvis är starkt överrepresenterade även de.
Citera
2024-02-20, 18:39
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Är det inte rätt troligt att denna människa tar livet av sig? Man kan bli förlåten för mycket, men en sådan här grej är oförlåtlig. Nu talar jag i stora drag.

Att där finns en 14 åring här och där som är hungrig på sex från någon äldre, det går inte att förbise då där finns människor för allt - men nu utgår jag från att det så inte är fallet.

Han lär bli kickad och kan inget annat. Hans fru lämnar honom. Barnen inte veta av honom. Svårare att bli glömd. Skam, spott och hela skiten.

Människor förgör sig själv för mindre. Hade jag varit honom hade jag tagit med mig min ekonomi till Thailand eller något och levt loppan resten utav livet som om det aldrig hände. Hade aldrig någonsin velat ha en 0.00001% risk att bli påmind om det på hemmaplan. Kastat telefonen, tagit bort all social media, gått ghost mode.

Säger som en debattör i cannabisdebatten SVT hade.

”Jag har turen att tycka om legala droger.”

På samma sätt har jag turen att inte tända på barn. Så viss sympati har jag för honom. Han kan inte rå för det och förstört sitt liv.

Är 29 personligen och min maximala gräns är 16-17 men då ska det vara särskilda sådana som har hög mognad. Aldrig har jag aktivt sökt efter sådana tjejer men skulle inte banga om det var rätt tjej. Har nämligen haft en gymnasie tjej som KK när jag var 27. Riktigt bra år hade vi. Inget jag gömde överhuvudtaget och aldrig något jag hade reagerat över om det var någon annan. Barn däremot, no no. Aldrig någonsin.

Undrar dock. Hur fan ploppar det upp nya och nya hela tiden? Är de efterblivna? Anser de själva inte att risken är så kraftigt förstärkt att det är dumpen som kan vara vem som helst av användarna där eller är de så kåta att hjärnkontoret är avstängd och djur mode bara aktiverat?
Vem är den tilltänkta mottagaren som du inbillar dig är intresserad av att ta del av dina runkfantasier? Klipp dig och skaffa dig ett jobb.
Citera
2024-02-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Trenden kommer ifrån Bidenadministrationen, smittar tydligen!
eller hur, Äcklig jävla familj dom får ta över titeln historiens mest destruktiva människa efter Arthur Zimmerman. du vet han som skickade in lenin med 50 miljoner i guld för att destabilisera Ryssland under WWl, försökte få Mexico anfalla US oxå plus lite projekt i Irland. Äh han kan ha varit värre, vi får se var Ukraina kriget landar
Citera
2024-02-20, 18:41
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Vad hade han kunnat göra då?
Bestämma att Arvidsjaurs centerpartister ska köpa smörgås åt ryssarna varje dag?

Tror inte han hade kunnat göra så stor skada även om han velat
Det handlar om klassad information din efterblivna grusätare
Citera
2024-02-20, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Annars bruka MP vara det stora pedofil partiet.. Eller sossarna som tom har haft en justierminister som har köpt sex av barn. CP har en del konstiga åsikter.

Var sossen inte statsminister?
Citera
2024-02-20, 18:44
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanenhen
Är det någon form av försvarstal för Centerpartiets böjelser du framför?

Nej det är det inte. Jag har inte mer till övers för centerpartiet än andra partier.
Citera
2024-02-20, 18:44
Medlem
ReijoHervonens avatar
Centern, Miljöpartiet, Liberalerna. Där tror jag att man kan räkna med att både politiker och väljare är pedofiler rakt av. Såklart finns det ett drös i VP också, en blandning av gammalkommunister och pedofiler där dock. I princip 100% av mupparna som springer med regnbågsflagga har pedofila tendenser tror jag.
Citera
2024-02-20, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det handlar om klassad information din efterblivna grusätare

Tvivlar starkt på att en lokalpolitiker i Arvidsjaur kan få tillgång till nåt hemligt av värde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in