Citat:
Ursprungligen postat av
EnCarte
I Sverige och väst har förstås kvinnor självbestämmande. Eller hur?
Japp, tack vare.....feminism, eller hur.
Citat:
Men varför sprider du då hat mot vita män och inte färgade och asiater. Jo för du är en liten rasist. Du ger dem egenskaper utifrån sin hudfärg. Eller hur?
Jag sprider inget hat mot vare sig "vita" eller "män", eller hur.
¨Du hittar ingenstans, annat än som möjligen nån form av ironi eller sarkasm att jag skulle sitta och anse att "vita" eller "män" ska förtryckas åt helvete...eller att dessa grupper är "underlägsna" förtjänar inte ditt eller datt...etc av den sort som hundratalet av hatiska inlägg på detta forum dagligen uttrycker om kvinnor, invandrare, homosexuella eller andra "avskydda" och föraktade grupper.
Att anse att män måste ta ansvar för sina egna barn ex. precis som kvinnor är inte "hat". fattar du? det är ett rättmätigt krav.
Citat:
Det är massor med män som försöker att uppmärksamma förhållanden bland invandrare, Slänga kvinnor från balkongen, inget självbestämmande och så vidare. Finns massor av trådar om det här på Flashback. Men inte finns någon Merapi eller feminister där. Finns de, är de för att kalla alla rasister. De älskar det, för det ger det känslan av makt.
Människor bryr de sig inte om, bara vänsterdogmerna.
Det är i stort set bara i vita länder som kvinnor och sexuellt avvikande har frihet. Eller menar du att det inte är så, så är du förstås både blind och dum. Det är vita män som sett till det. Eller har du någon annan åsikt?
Nej jag vägrar sitta på div rasist forum, där går fan min gräns.
Läs undermeningen i alla dessa inlägg på flashback tack. Det handlar INTE om några rättigheter för Kvinnor utan om invandrarhat. Kvinnors rättigheter är bara svepskälet för att hata invandrare. Dvs man blandar ihop korten, precis som du gör, eller vem det nu var, när ni gnäller på att just feminister skulle ha släppt in våldtäktsmän i landet, och därför på nått otroligt snurrigt vis ska vara ansvariga för att våldtäkter sker i Sverige.
Våldtäkter handlar om patriarkal kultur. Finns det fan NÅGON ideologi som arbetar mot detta annat än just feminism?
Dumheten är liksom monumental.
Patriarkat har inget med någons hudfärg att göra. Fattar du?
Patriarkat har existerat i så gott som alla samhällen i vår senaste historia med några få undantag där skulle jag hävda just vitheten lyser med sin frånvaro. Då de fåtaliga samhällen som haft jämlikhet mellan könen inte har varit vita.
Citat:
Det är väl du som försöker kringgå dina egna påståenden om att feminismen inte sprider hat och splittring mellan kvinnor och män. Du är förstås urtypen för det.
Du är själv ett bevis för manshat, speciellt vita män, de som faktiskt gett kvinnor självbestämmande, då du spyr ut det i stort sett i varje inlägg du gör.
Berätta...vilka feminister mördar män? Mördar sina manliga ex eller partners när dessa vill skilja sig, eller inte gifta sig med dem eller inte ha sex med dem? Vilka feminister våldtar män och/ eller uppmuntrar andra kvinnor att våldta män? Begår terrorattacker mot män? kräver att män inte ska ha rösträtt? Kräver att män ska förbjudas gå utanför dörren utan en kvinnlig ledsagare? Kräver att män inte ska ha samma värde i domstolar? kräver att män inte ska få utbilda sig till vad de vill? Inte arbeta med vad de vill, inte få lov äga sina egna pengar eller ärva lika mycket av sina föräldrar som brorsan. Kräver att män ska gå i speciella kläder? Kräver att män ska vara oskulder, eller inte haft mer än X partners..? Kräver att män ska kunna köpas för sex? Kräver att .....?????
berätta.
Du hittar inget sådant...men du hittar massor av sådana idéer, handlingar, lagar och sociala krav etc. etc mot kvinnor i världen.
Det jag "spyr ur mig" i varje inlägg jag gör är korrigerande av det hat och dumhet som flödar på detta forum.
Förstår att detta upplevs som jobbigt för många som vill sitta och sprida hat och lögner i fred.