2024-02-20, 02:13
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Håller med dig influensers = maskerade tiggare med hela kläder, iallafall den typen av influensers som namnges i denna tråden. Skamligt är det mänskligheten är verkligen påväg åt fel håll! Vi har ju ett tydligt exempel i denna liven två 30+ farsor som skriker som tolvåriga pojkar och kastar skit på varandra tills en ännu äldre pappa säger åt dem att lägga av. Och dessa personer ska vara förebilder? För vem då, vem blir än bättre mer framgången och duglig människa av att följa dessa nötter?

I detta! Så väljer Chrippa kärlen ( om ej kort på papper
Anjo däremot är ett äckel.
Citera
2024-02-20, 02:13
Medlem
]

Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Lyckats ändå hållit mig anonym 😎

Hon får göra vad hon vill kan jag tycka så länge hon sköter Chloe.

Du är en mytoman, du känner henne inte. Om hon hade varit din vän hade du inte skrivit att hon inte vill ta hand om sitt barn, att hon är lat och inte vill jobba,
Citera
2024-02-20, 02:15
Medlem
Citat:
Nej kan hålla med, blir inte bättre för lilla Chloe heller av videon, och det är det enda jag bryr mig om, att chloe får det bra. Just nu har hon det väldigt bra, men i de bästa världar så ska ett barn ha båda sina föräldrar.

Du har ju tidigare skrivit att din "vän" Julia inte tar hand om Chloe och inte verkar vilja ha henne hos sig, samt att mamman till Chloe är lat och inte vill jobba. Hur ska du ha det?

Mytoman.
Citera
2024-02-20, 02:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag tror ett ljus gått upp för Jocke om Anjo sista dagarna. Kanske lite sent men bättre sent än aldrig.

Anjos liv skulle rasera totalt ifall Jocke valde att ta avstånd från honom, det är hans gud. Men tyvärr tror jag inte Jocke kommer ta avstånd från Anjo. Då borde han gjort det tidigare.
Citera
2024-02-20, 02:18
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Du har ju tidigare skrivit att din "vän" Julia inte tar hand om Chloe och inte verkar vilja ha henne hos sig, samt att mamman till Chloe är lat och inte vill jobba. Hur ska du ha det?

Mytoman.

Läs igen vad jag skrivit inatt om varför. Jag behöver inte övertyga dig, du får gärna tro vad du vill, är ju inget jag kan styra över.
Citera
2024-02-20, 02:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Anjos liv skulle rasera totalt ifall Jocke valde att ta avstånd från honom, det är hans gud. Men tyvärr tror jag inte Jocke kommer ta avstånd från Anjo. Då borde han gjort det tidigare.

Vi får hoppas Jocke dumpar Anjo iaf 🙂
Citera
2024-02-20, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Du får lyssna igen, det var Chrippa som tog dit Jocke.

Vissa människor här är ju nästan mer korkade än psyk-paret.
Tror du inte Anjo kontaktat Jocke innan han satt sig i bilen?? Tror du inte Cry Baby, Drama Queen, content Jocke gladeligen redan var redo på kommando, oberoende av vem som kalla först, var redo att gå ner? Tror du allt vi fick se i liven speglar samtal och sms innan kameran börja rulla?
Joakim tar ju ofta och gärna avstånd med ord var och varannan dag när han gråter ut. Det måste se bra och vuxet ut utåt. Han är ju både pappa och REGISSÖR numera. Men om han råkar komma med på en snutt eller blir hastigt och lustigt spontant indragen en kort sekund. Ja då har han också fått sin dopamin kick för dagen!

Håller med, vissa människor är faktiskt väldigt korkade!
Citera
2024-02-20, 02:24
Avslutad
Citat:

Hade du inte kontakt med Jocke, kan du inte fråga varför han inte dumpar Anjo efter den här livestreamen? Det hade varit intressant att veta.
Citera
2024-02-20, 02:25
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Om han nu är pappan så får han ta sitt ansvar. Det gör han inte nu.

På vilket sätt. Och varför är din kompis Linnea bättre?
Citera
2024-02-20, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Tror du inte Anjo kontaktat Jocke innan han satt sig i bilen?? Tror du inte Cry Baby, Drama Queen, content Jocke gladeligen redan var redo på kommando, oberoende av vem som kalla först, var redo att gå ner? Tror du allt vi fick se i liven speglar samtal och sms innan kameran börja rulla?
Joakim tar ju ofta och gärna avstånd med ord var och varannan dag när han gråter ut. Det måste se bra och vuxet ut utåt. Han är ju både pappa och REGISSÖR numera. Men om han råkar komma med på en snutt eller blir hastigt och lustigt spontant indragen en kort sekund. Ja då har han också fått sin dopamin kick för dagen!

Håller med, vissa människor är faktiskt väldigt korkade!

Fast även om det inte vore så som du beskrivit (vilket är högst troligt att det är), så höll de en väldigt hög ljudnivå, som säkert hördes i hela huset.
Det lär ha väckt de närmaste grannarna åtminstone.
Jocke är trots allt en av dem.

Men jag håller med vad du skriver.
Citera
2024-02-20, 02:29
Medlem
Citat:
Du såg tydligen inte hela videon och vad som sades i slutet i trapphuset. Kom med något relevant, du verkar lika korkad som andra förvirrade i tråden.
Citera
2024-02-20, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
I detta! Så väljer Chrippa kärlen ( om ej kort på papper
Anjo däremot är ett äckel.
Chrippas val sen han gjorde slut med Julia har varit sånt som han borde gjort tvärt emot vad han tänkt. Om vi går igenom tråden kan vi få fram en 40 sidor lång uppsats om vad Chrippa har gjort som direkt gör honom till en usel förebild som ingen bör se upp till. Man kan nästan säga kolla på Chrippa och gör allt tvärtom så kommer du blir framgångsrik och det kommer sannolikt till att fungera. När det kommer till Anjo är han snäppet värre enligt mitt tycke. Anjo är definitionen av girighet och ondska. Anjo bevisar i liven att han gör vad som helst för relevans och pengar på sociala medier utan att skämmas. Han till och med hånar Chrippa öppet med en öm punkt som han vet svider och njuter av det vilket man tydligt hör i hans röst. Anjo är mer psykopat än Linnea och Chrippa tillsammans. Vem säger så till någon ”Jag kan iallafall leka hur mycket jag vill med mina barn” osv. Anjo fortsätter använda och nämna ungen i liven fast alla andra inblandade har bestämt sig för att försöka hålla henne utanför. Vad gör anjo då drar in henne igen i soppan. Det är synd om ungen hoppas hon inte blir allt för påverkad av detta när hon lär sig läsa och upptäcker Flashback.
Senast redigerad av Youngarne 2024-02-20 kl. 03:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in