2024-02-20, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Är irrelevant vem som bjudit in vem. Om hon vill verka mogen och ta ansvar och vara den stora personen så skulle man förstå att man kanske självmant ska åka hem till Skåne ett litet tag, låta den man älskar få träffa sin dotter och ordna upp det. Men nä Linnea älskar detta, hon är ju psykopat, hon går igång på detta.
Chrippa är farsa, han har det övergripande ansvaret och normalt sätt skulle han inte låta henne vara där öht.
Normalt sätt så skulle han inte ta i henne med tång.

Nu är båda lika dumma i huvudet, men Chrippa har det övergripande ansvaret, i alla tänkbara frågor.
Citera
2024-02-20, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Det här är början av liven
https://www.youtube.com/watch?v=PZu_gMiozPg

Lundell som skulle lämna dramat är ju för helvete också där! Jag som trodde han skulle hålla sig undan sånt 😂
Citera
2024-02-20, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Chrippa är farsa, han har det övergripande ansvaret och normalt sätt skulle han inte låta henne vara där öht.
Normalt sätt så skulle han inte ta i henne med tång.

Nu är båda lika dumma i huvudet, men Chrippa har det övergripande ansvaret, i alla tänkbara frågor.
Så är det, tyvärr har han ingen hjärna att tänka med. Är väl lite för mycket substanser där som förstört den.
Citera
2024-02-20, 01:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Är irrelevant vem som bjudit in vem. Om hon vill verka mogen och ta ansvar och vara den stora personen så skulle man förstå att man kanske självmant ska åka hem till Skåne ett litet tag, låta den man älskar få träffa sin dotter och ordna upp det. Men nä Linnea älskar detta, hon är ju psykopat, hon går igång på detta.

Där sa du nåt med om jag inte tänkt på. Hon framställer sig som stora/vuxna personen i rummet, vill inte ha drama, skriver storys som passar på linkedin med svåra ord för att verka som den sunda,smarta i gänget. MEN VAD GÖR DU DÄR DÅ?
Citera
2024-02-20, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Linnea är vuxen! Blir 24 år i maj enligt henne själv. Hon har ett stort ansvara och bör fatta att hon borde dra sig ur bilden, även om inte Chrippa inte fattar det så borde hon fatta det och hur äckligt det är.
Är hon då personlighetsstörd eller bara en egoist, eller rent av bara ogillar barn, så ska Chrippa avlägsna henne ur deras liv.
Citera
2024-02-20, 01:23
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Exakt, och det är det som är så sjukt i det hela. Det är så uppenbart, Chrippa ser inte skogen för träden. Det stirrar han i ansiktet men han fattar inte. Han sitter i skiten pga HENNE. Att han har dessa problem nu är pga HENNE. Att han bara får träffa sitt barn 6 timmar per vecka övervakat är pga HENNE! Bara ut med henne. Trodde jag skulle spy när jag såg klippet hur hon kom utspringande på balkongen efter Chrippa sol att hon skulle jumpa nån .. 🤮

Det där är ingen riktig kvinna

Helt sjukt, alltså Anjo skulle om han inte lät känslorna styra låtit sig vänta till imorgon, och tagit allt utan kamera. Det hade varit det bästa och mognaste.

Men Chrippa må älska Linnea, vilket vi inte kan säga åt honom att han inte får. Problemet är som du skriver, han sitter i skiten pga henne. Han är för nyförälskad för att inse det. Eller så är han bara helt hjärndöd.

Men Jocke sköter ändå allt bäst nu. Även om han kommer ut på story då o då och spelar offer. Men han spär inte på något drama iallafall! Förutom att sitta i bilen och vänta som var helt fel och gå in i lägenheten o filma. Men i övrigt så är han just nu mognast.

Anjo är ju inte familjemedlem till dom så han kör på utan att tänka, Jocke är ändå Chippas bror. Anjo har inget att förlora, Chrippa och anjo har inte varit vänner ändå, förutom några dagar i sälen. Och lite efteråt.

Så jag förstår honom, han gör det inte bättre för Chloe, men han vill få ut så mycket pengar som bara går.

Tycker hela dramat är lite segt nu, kan inte alla från och med nu ta allt privat istället. För i slutändan gör väl ” vi ” det här för Chloe?

För vi skiter ju i om Chrippa är med Linnea, så länge barnet i detta drama har det så bra hon kan ha det
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Är hon då personlighetsstörd eller bara en egoist, eller rent av bara ogillar barn, så ska Chrippa avlägsna henne ur deras liv.

Om nu soc sagt att hon inte får träffa barnet, men ändå väljer hon att flytta in så barnet får flytta ut? Är det inget hon kan styra själv? Har Chrippa tvingat henne? Hon framställer sig som smartast och vuxnast i rummet men yet there she is!

Tyckte det var bra att Anjo även gav henne lite av hans ord, hon förtjänar att höra att inte alla älskar henne som hennes små TikTok fans
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Som en normal småbarnsfamilj så sover alla barn efter 22-23, du har säkert inga barn men kom ihåg detta om du skaffar några framöver.
Jo det är ju det jag vet. Det är det komiska ju. Att Anjo bedyrade i sin live vid flertalet gånger att han skulle köra hem och umgås med sin familj! Såhär på småtimmarna! Du förstod nog inte ironin ifrån mig. Och hur löjligt det lät från Anjo. Eftersom det är som du säger ”ALLA VET ATT SMÅBARN NORMALT SOVER VID DENNA TIDPUNKT”
Men tydligen inte Anjos familj, han skulle hem och umgås med dom!
Man behöver inte ha barn för att förstå en sådan sak. Det var inte mina ord. Jag citerade Anjo. Kom ihåg läsförståelsen framöver vännen.
Citera
2024-02-20, 01:25
Medlem
Men snälla någon, det är inte bara pga Linnea som Chrippa inte får träffa sin unge annat än vid bevakat umgänge Tror ni han behöver pissa för att socialen tror att Linnea tvingar i honom droger också? Oavsett om Linnea är där eller ej så kommer han ej få ha ungen hos sig i det här läget. Uppenbarligen ligger det samarbetsproblem och liknande mellan JULIA OCH CHRIPPA, annars hade inte Jocke behövt vara med vid umgänge eftersom Julia också var med då.
Citera
2024-02-20, 01:26
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jo det är ju det jag vet. Det är det komiska ju. Att Anjo bedyrade i sin live vid flertalet gånger att han skulle köra hem och umgås med sin familj! Såhär på småtimmarna! Du förstod nog inte ironin ifrån mig. Och hur löjligt det lät från Anjo. Eftersom det är som du säger ”ALLA VET ATT SMÅBARN NORMALT SOVER VID DENNA TIDPUNKT”
Men tydligen inte Anjos familj, han skulle hem och umgås med dom!
Man behöver inte ha barn för att förstå en sådan sak. Det var inte mina ord. Jag citerade Anjo. Kom ihåg läsförståelsen framöver vännen.

Han menade ju inte nu, han snackade att han skulle umgås med dom hela dagen imorgon, lekparker och jumpyard osv
Citera
2024-02-20, 01:27
Medlem
SevenStarss avatar
För alla som inte följer så har den här personen lagt upp hela liven:
https://www.youtube.com/watch?v=g2BIDuhoNl4
Citera
2024-02-20, 01:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Det här är början av liven
https://www.youtube.com/watch?v=PZu_gMiozPg
Jäklar vilken roid-rage där i början.

Kändes äkta när nollorna började beefa om skatteplanering och uteblivna årsredovisningar.

Spara och skicka till ekobrott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in