Citat:
Ursprungligen postat av
Cha-Cha-Boys
Exakt, och det är det som är så sjukt i det hela. Det är så uppenbart, Chrippa ser inte skogen för träden. Det stirrar han i ansiktet men han fattar inte. Han sitter i skiten pga HENNE. Att han har dessa problem nu är pga HENNE. Att han bara får träffa sitt barn 6 timmar per vecka övervakat är pga HENNE! Bara ut med henne. Trodde jag skulle spy när jag såg klippet hur hon kom utspringande på balkongen efter Chrippa sol att hon skulle jumpa nån .. 🤮
Det där är ingen riktig kvinna
Helt sjukt, alltså Anjo skulle om han inte lät känslorna styra låtit sig vänta till imorgon, och tagit allt utan kamera. Det hade varit det bästa och mognaste.
Men Chrippa må älska Linnea, vilket vi inte kan säga åt honom att han inte får. Problemet är som du skriver, han sitter i skiten pga henne. Han är för nyförälskad för att inse det. Eller så är han bara helt hjärndöd.
Men Jocke sköter ändå allt bäst nu. Även om han kommer ut på story då o då och spelar offer. Men han spär inte på något drama iallafall! Förutom att sitta i bilen och vänta som var helt fel och gå in i lägenheten o filma. Men i övrigt så är han just nu mognast.
Anjo är ju inte familjemedlem till dom så han kör på utan att tänka, Jocke är ändå Chippas bror. Anjo har inget att förlora, Chrippa och anjo har inte varit vänner ändå, förutom några dagar i sälen. Och lite efteråt.
Så jag förstår honom, han gör det inte bättre för Chloe, men han vill få ut så mycket pengar som bara går.
Tycker hela dramat är lite segt nu, kan inte alla från och med nu ta allt privat istället. För i slutändan gör väl ” vi ” det här för Chloe?
För vi skiter ju i om Chrippa är med Linnea, så länge barnet i detta drama har det så bra hon kan ha det