2024-02-20, 01:09
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det har han redan gjort.

Och katastrof?

Inget annat att vänta.

” om jag får 2000 nya följare eller så?”

Då Läcker jag allt.

Jäfla tomte. Chrippa och han lär inte dela stuga i Sälen.
Citera
2024-02-20, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Som en pajas, han är snart 40 år gammal och lämnar fru och barn hemma för att konfrontera folk med kamera i handen för hans Instagram-följare. Genant.
Anjo är ta me fan totalt jävla desperat, gränslös och patetisk! Pengar och sista ordet betyder verkligen allt för honom. Sitter hans familj nu hemma, hejar på sin häftiga pappa och väntar på att han ska komma hem och mysa med dom strax efter midnatt, efter att han varit ute på sin lilla fjortis tur? För att det kliar så i kroppen på honom att han inte kan motstå sin lilla tid i ”rampljuset”
Nej, Nej han kopplar upp sig direkt på alla enheter och medier så fort han sätter foten innan för dörren. Lisen ska va glad om hon får ett godnatt ens, och barnens rum går han bara rakt förbi!
Avskyr hela högen i detta dramat missförstå mig ej. Men Anjo är i en klass för sig! Undra vem den riktiga narcissisten är?! Du var verkligen tuff ikväll Anjo, wow vilken man WT!

Hahahaha Hahaha höll på att svimma av skratt när man skymtade det vandrande liket i morgonrock i bakgrunden, vandrande vålnaden, levandes död Jocke, smälte bra in i den vita tapeten.
Senast redigerad av Jackdaniels77 2024-02-20 kl. 01:13.
Citera
2024-02-20, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
När ska Linnea lämna lägenheten i förmån för Chloe? Börjar bli löjligt hur hon klamrar sig fast, oavsett hur det ligger till får Chrippa inte ha sin dotter hemma PGA DIG! Du är inte den viktigaste i världen, din lycka går inte före ett barns. Stick hem till Skåne och visa att du är en kvinna. Vill inte se dig i fler filmer från den svettiga lägenheten.
Chrippa har ju valt henne, han har bjudit in henne, bedyrat sin kärlek till henne..
Det är Chrippas ansvar, medan Linnea egentligen inte har något ansvar alls.

Det är helt galet, men det största felet är Chrippas och hon lär blir kvar så länge som han vill det - till priset av Chloe.

Det är tydlig!
Citera
2024-02-20, 01:11
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
När ska Linnea lämna lägenheten i förmån för Chloe? Börjar bli löjligt hur hon klamrar sig fast, oavsett hur det ligger till får Chrippa inte ha sin dotter hemma PGA DIG! Du är inte den viktigaste i världen, din lycka går inte före ett barns. Stick hem till Skåne och visa att du är en kvinna. Vill inte se dig i fler filmer från den svettiga lägenheten.

Jag håller med dig, har barn i samma ålder som Linnea och skulle skämmas livet ur mig om detta var resultatet av vad jag fött och fostrat.
Citera
2024-02-20, 01:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Lite så! Skulle hon älska Chrippa så är den finaste saken hon kan göra för Chrippa just nu är att åka hem till Skåne, låta Chrippa ha henne som han brukar, och så får Chrippa träffa henne när Chloe inte är där.

Exakt, och det är det som är så sjukt i det hela. Det är så uppenbart, Chrippa ser inte skogen för träden. Det stirrar han i ansiktet men han fattar inte. Han sitter i skiten pga HENNE. Att han har dessa problem nu är pga HENNE. Att han bara får träffa sitt barn 6 timmar per vecka övervakat är pga HENNE! Bara ut med henne. Trodde jag skulle spy när jag såg klippet hur hon kom utspringande på balkongen efter Chrippa som att hon skulle jumpa nån .. 🤮

Det där är ingen riktig kvinna

Och ni som skriver ”det är Chrippas fel blaba” Tror ni inte jag fattar det era lodisar?? MEN ni är sjuka i huvudet om ni tror man kan avsäga en vuxen kvinna totalt av allt ansvar! Hade hon varit NORMAL så hade hon dragit sig ur bilden såfort det ens var tal om att hon inte får träffa barnet.. men det vägrade hon. Vad säger det er? Ja just det.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-02-20 kl. 01:18.
Citera
2024-02-20, 01:14
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Chrippa har ju valt henne, han har bjudit in henne, bedyrat sin kärlek till henne..

Det är helt galet, men det största felet är Chrippas och hon lär blir kvar så länge som han vill det - till priset av Chloe.

Det är tydlig!

Är irrelevant vem som bjudit in vem. Om hon vill verka mogen och ta ansvar och vara den stora personen så skulle man förstå att man kanske självmant ska åka hem till Skåne ett litet tag, låta den man älskar få träffa sin dotter och ordna upp det. Men nä Linnea älskar detta, hon är ju psykopat, hon går igång på detta.
Citera
2024-02-20, 01:15
Medlem
Edit här är hela liven tror jag
https://youtu.be/_efe6xj889Y?si=t4zeu48RagRdGwGe
För er som vill se liven med Anjo!
Senast redigerad av Youngarne 2024-02-20 kl. 01:30.
Citera
2024-02-20, 01:15
Medlem
Citat:

Det är tydlig!
+1
Citera
2024-02-20, 01:16
Avslutad
Citat:

Det är tydlig!

Linnea är vuxen! Blir 24 år i maj enligt henne själv. Hon har ett stort ansvar hon med och bör fatta att hon borde dra sig ur bilden, även om inte Chrippa inte fattar det så borde hon fatta det och hur äckligt det är.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-02-20 kl. 01:21.
Citera
2024-02-20, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Anjo är ta me fan totalt jävla desperat, gränslös och patetisk! Pengar och sista ordet betyder verkligen allt för honom. Sitter hans familj nu hemma, hejar på sin häftiga pappa och väntar på att han ska komma hem och mysa med dom strax efter midnatt, efter att han varit ute på sin lilla fjortis tur? För att det kliar så i kroppen på honom att han inte kan motstå sin lilla tid i ”rampljuset”
Nej, Nej han kopplar upp sig direkt på alla enheter och medier så fort han sätter foten innan för dörren. Lisen ska va glad om hon får ett godnatt ens, och barnens rum går han bara rakt förbi!
Avskyr hela högen i detta dramat missförstå mig ej. Men Anjo är i en klass för sig! Undra vem den riktiga narcissisten är?! Du var verkligen tuff ikväll Anjo, wow vilken man WT!

Hahahaha Hahaha höll på att svimma av skratt när man skymtade det vandrande liket i morgonrock i bakgrunden, vandrande vålnaden, levandes död Jocke, smälte bra in i den vita tapeten.

Haha, tack!

Det va en bra sammanfattning.
Citera
2024-02-20, 01:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77

Som en normal småbarnsfamilj så sover alla barn efter 21-23, du har säkert inga barn men kom ihåg detta om du skaffar några framöver.
Citera
2024-02-20, 01:18
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
https://youtu.be/N6fNBePJT90?si=msua_RHV7e_Qgyy0
För er som vill se liven med Anjo!
Vet ej om det är hela dock..

Det här är början av liven
https://www.youtube.com/watch?v=PZu_gMiozPg
Citera