2024-02-19, 20:55
Medlem
Att folk sitter o hejar på att hon ska ringa polisen igen, gör hon det och samma polis svarar blir det nog inte jättebra..
2024-02-19, 20:56
Medlem
och trollet Lanabana hejar på att hon ska ringa polisen igen,,
2024-02-19, 20:56
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hahaha jaa marlene är som hon är och ska läxa upp poliserna om vad som gäller och att man ska hålla sig till lagen.

Nu tror hon även att det är någon i chatten som skickat den falska fakturan.
Hur ska marlene ens komma ihåg vem hon pratade med i juni när hon ringer massor med samtal varje dag.
Hoppas det är S. A hon menar, ett krig mellan dem hade varit guld.
2024-02-19, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Vem är fyllhaggan Bettsy som vill dricka vin med Null..

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
En fd dansbandssångare med ADHD (hon går på utredning) jag tror S*m blev lite förtjust men sen svalnade väl det när hon sa emot honom, han klarar ju inte av sånt.
Rätt kul ändå att hon vill hänga med Null och tror att hon dricker alkohol med tanke på att hon är med och sänder en massa muslimska grejer, böner osv i timmar.

Länk till Bettsys TT?

Citat:
Ursprungligen postat av D33mon
Emellanåt tittar hon i chatten.
Mmhmmm. Han e iiinte sneeel, en mubbare, hen skall booert.

Klockrent.

Citat:
och trpllet Lanabana hejar på att hon ska ringa polisen igen,,

Lanabanana är bäst.
2024-02-19, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Länk till Bettsys TT?

Klockrent.

Lanabanana är bäst.
många block nu
2024-02-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ja, nån från Göteborg sa hon va?
2024-02-19, 21:08
Medlem
Vem är S. A?
Har den häxröst så är det den 😅

Citat:
2024-02-19, 21:18
Avslutad
Citat:
Har den advokaten ens sagt hin vill fortsätta med marlene efter det hon lackade ut när hon fick veta att Marlene livat allt?

Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Ja hon sitter och författar ett mejl till tingsrätten om jag förstod rätt. Hon vill avsäga sig den advokat hon fått och vill inte ha någon alls.

Hela det här gänget som fått sina barn kidnappade har svart bälte i att spela in samtal och sedan spela upp dem på sociala medier. Jag tänker att det är vågat för samtidigt som lagen tillåter att man som deltagare spelar in ett samtal i smyg, via telefon eller fysiskt möte, så medger inte lagen att man utan vidare kan sprida materialet över sociala media utan övriga samtalsdeltagares samtycke.

Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Nu har Peter Plötze från Doghousegrupperingen skaffat TikTok, självklart repostar Lejonmatter honom😂

Aldrig hört talas om det fetstilta, vill du förklara?

Citat:
Ja det är lönlöst, hon har ju hittelön för en video på honom men även om någon skulle visa henne den skulle hon säga den är fejk. Jag tycker det är konstigt att hon inte vill sitta utanför hans hus för att se om han bor där, hon säger det är olagligt men det går bra att må skit och lägga sin tid på lives och sitta där och tjafsa dag ut och in?

När det gäller den kvinnan tror jag det kan vara så enkelt att hon mentalt inte klarar av att hantera att hennes barn valt bort henne. Att intala sig att sonen är kidnappad kan vara överlevnadsinstinkt. Hon vill därför inte ha några bevis på att han lever och existerar, och hon hade troligen inte kunnat att hantera att få höra av varken sonen eller annan pålitlig nära anhörig att sonen inte vill ha med henne att göra. Det sa allt när hon i en live sa att hon struntar i om sonen har kontakt med sin pappa för det rör inte henne, problemet är att hon inte har någon kontakt med sin son. Så därför vägrade hon tala med sin exmake om den försvunne sonen.
2024-02-19, 21:22
Medlem
Alltså gud hjälpe mig så jag inte kommenterar Lejonmamman’s live
Då kommentar som ”ring 112 och be dom koppla dig” kommer upp vill man ju bara skrika rätt ut och slå nåt jäktigt hårt i huvudet på personen.

TT är verkligen nya tidens mentalsjukhus
2024-02-19, 21:24
Medlem
Forrester007 är också rätt bra på att spä på marlenes tro om ngn mc klubb..
Senast redigerad av emelieb7 2024-02-19 kl. 21:26.
2024-02-19, 21:26
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
När det gäller den kvinnan tror jag det kan vara så enkelt att hon mentalt inte klarar av att hantera att hennes barn valt bort henne. Att intala sig att sonen är kidnappad kan vara överlevnadsinstinkt. Hon vill därför inte ha några bevis på att han lever och existerar, och hon hade troligen inte kunnat att hantera att få höra av varken sonen eller annan pålitlig nära anhörig att sonen inte vill ha med henne att göra. Det sa allt när hon i en live sa att hon struntar i om sonen har kontakt med sin pappa för det rör inte henne, problemet är att hon inte har någon kontakt med sin son. Så därför vägrade hon tala med sin exmake om den försvunne sonen.
Ja att hon vägrar kontakt med exmannen och även sagt att han kanske inte ens bryr sig så varför ska jag kontakta honom? Det är myndigheterna som ska hjälpa mig, visar på att nåt är fel. Hade han varit försvunnen på riktigt hade de letat efter honom.
Det har gjorts artiklar i nån tidning i Serbien vilket känns lite skumt, borde de inte källgranska detta?

Jag tror det är samma problem med andra mamman från Borås, jag trodde först att han dött och hon fått en psykos men han lever ju och mår bra. De klarar inte av den bistra sanningen.
2024-02-19, 21:27
Medlem
Citat:
Ja , det är det med tanke på advokatfirmans namn och hur SA gör reklam för den hela tiden.
Malin fick faktura från annan jurist på kring 40 000 kr efter att folk fått henne att tro att de jobbade för att hjälpa föräldrar gratis.
Är som man trott somliga tjänar pengar på desperata föräldrar som de letar upp på sociala media

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in