2024-02-19, 20:38
Medlem
Det är en faktura gällande ett samtal från en advokat från juni förra året.

Komiken när hon hamnar hos samma polis igen 😂😂 fårbannade fetta! 😂
2024-02-19, 20:40
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon har haft vanföreställningar och psykos och menar att de försvann med medicinering vilket är rätt men inget säger att de inte kommer tillbaka och blommor upp om man är omedicinerad.
Hon kommer aldrig tro på info om hon inte får den från sonen och tror på vad han säger .
Ja det är lönlöst, hon har ju hittelön för en video på honom men även om någon skulle visa henne den skulle hon säga den är fejk.
Jag tycker det är konstigt att hon inte vill sitta utanför hans hus för att se om han bor där, hon säger det är olagligt men det går bra att må skit och lägga sin tid på lives och sitta där och tjafsa dag ut och in?
2024-02-19, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3

Man tänker kanske att man ska bete sig när man pratar med en polis och va lite seriös. Inte Marlene, för hon tror det är hon som bestämmer 🤣
2024-02-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3

Advokaten är den som SA alltid pratar om som den advokat hon har kontakt med , låter som hon tjatat på Marlene att ringa henne
2024-02-19, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasnyttnamn
Sett hela dokumentären och det är bland det sjukaste jag har sätt🤣att vi verkligen har så här dumma människor i Sverige trodde fan bättre om oss 🤣

ojoj..betalas innan lön kommer...vilket jobb?

Marlene har säkert fått info om att det kostar men lyssnar inte....liknande det avtal om nån tjänst att utforma CV..stod säker i villkor arr det kostade men det lästes inte
Senast redigerad av rickebus 2024-02-19 kl. 20:48.
2024-02-19, 20:46
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Nu har Peter Plötze från Doghousegrupperingen skaffat TikTok, självklart repostar Lejonmatter honom😂
Hoppas han har bättre ljus på TT, YT är ju katastrof jue. Jag gissar på att han har chans att jobba sig upp till galjonsfigur för dessa människor om han har tur 😂
2024-02-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Marlene har säkert fått ivfo om att det kostar men lyssnar inte....liknande det avtal om nån tjänst att utforma XV..stod säker i villkor arr det kostade men det lästes inte
Och det är någon stackare som brukar vara i hennes live som hon anklagar! Jag blir alltid lika nervös när hon börjar prata om att blocka, är nog ren tur att man inte åker ut!
2024-02-19, 20:50
Medlem
Marlens inflammation i hudet verkag gått över väldigt fort sen i morse
2024-02-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Marlene har säkert fått info om att det kostar men lyssnar inte....liknande det avtal om nån tjänst att utforma CV..stod säker i villkor arr det kostade men det lästes inte
Lite fel nu va :P
2024-02-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Och det är någon stackare som brukar vara i hennes live som hon anklagar! Jag blir alltid lika nervös när hon börjar prata om att blocka, är nog ren tur att man inte åker ut!

livsfarligt att lägga kommentarer på tik tok
2024-02-19, 20:52
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Hahaha! Ja jag är lite nervös nu.
Med tanke på hur många olika advokatbyråer hon ringt är det inte konstigt om hon inte skulle komma ihåg.
Nu skickar de faktura för att de sett att hon ska sälja sina tavlor 😪
2024-02-19, 20:53
Medlem
Hahaha jaa marlene är som hon är och ska läxa upp poliserna om vad som gäller och att man ska hålla sig till lagen.

Nu tror hon även att det är någon i chatten som skickat den falska fakturan.
Hur ska marlene ens komma ihåg vem hon pratade med i juni när hon ringer massor med samtal varje dag.

Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Man tänker kanske att man ska bete sig när man pratar med en polis och va lite seriös. Inte Marlene, för hon tror det är hon som bestämmer 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in